AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Kjæresten min er på julebord i kveld. Og jeg kan ikke noe fo å føle meg skikkelig sjalu. Jeg er bare redd for at det kommer til å "skje" noe. Han har vært utro en gang før. Da han var på fest med jobben(men det var ikke med en kollega da), og ble jo dritsåra og alt sånt, så er bare så redd for at han kommer til å gjøre det igjen. Jeg vet jeg ikke burde tenke sånn, men har bare så vondt inni meg. Også fordi jeg bekymrer meg om han kanskje ikke tør å si noe, hvis han kommer til å være utro igjen. Selvom han sier han aldri skal gjøre det igjen. Jeg har liksom mista tilliten, og det skremmer meg. Anonymous poster hash: 0f5ea...8a3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Du burde bedt han om å ikke dra! Han må klare å få deg til å ha tillitt til han igjen før han driver på sånn. Anonymous poster hash: 86112...0e5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Du er den som har tilgitt, så du må nesten bare jobbe med deg selv. Du kan ikke nekte han noen ting. Når det er sagt så må han nesten være litt forståelsesfull i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 3dc90...11b
Steinar40 Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Må bare si at jeg lurer på hvordan det føles å leve i sammen med noen som man vet at man ikke kan stole på.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Du har i det minste innsikt nok til å vite hvilke følelser du har. Så har du en svært god grunn for å ha nettopp de følelsene. De mest sjalu kvinnene er oftest de som roper høyest om at de ikke er sjalu, men som likevel stoler så lite på noen at de føler seg berettiget til å overvåke dem. Anonymous poster hash: 0d6f5...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå