Gå til innhold

Dårlig ide å ønske ham god jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet litt, hatt sex en gang og det har ellers vært mye "frem og tilbake"

.Han kan være snill og grei,men jeg har til tider følt meg dårlig behandlet pga.fine ord og lite handling fra hans side.Jeg har altså både gode og dårlige følelser for ham.

Moren hans døde brått i julen i fjor. Han har snakket mye med meg om dette,er fortsatt deprimert og orker ikke noe forhold med noen nå sier han.Jeg vet han er mye alene på fritiden og ikke har det så bra (han sier det også selv)

Vi har kontakt av og til.Begge tar omtrent like mye kontakt.

Jeg er ikke så interessert i ham lengre,men synes synd i ham fordi jeg vet denne julen blir vanskelig (første jul uten moren).

På grunn av dette har jeg lyst å sende ham en liten julehilsen,men er samtidig usikker.Fortjener han dette? Og vil det sende ut feil signaler, om at jeg er interessert? Jeg vil kun vise litt sympati,og ønske ham god jul slik jeg ellers gjør med venner/bekjente.

Det er vel ca.3 uker siden vi sist hadde kontakt og da svarte han aldri på siste melding (dette skjer av og til,og så tar han ofte kontakt igjen senere).

Anonymous poster hash: 140d2...667
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt en julehilsen. Julen er sikkert en tøff tid for ham og da trenger man at noen tenker på en

• Liker 2
Skrevet (endret)

sorry, dobbeltpost

Endret av Mini123
Skrevet

kan jeg spørre, hvor gammel/fornavn eller noe slikt? Høres mistenkelig ut som en jeg og holder på med..

Skrevet

kan jeg spørre, hvor gammel/fornavn eller noe slikt? Høres mistenkelig ut som en jeg og holder på med..

Bor i Bergen.

ts

Skrevet

Høres også mistenkelig ut som "eksen" min. Jeg ser ikke vitsen med å ta intiativ når man ikke får respons, men en julehilsen er sikkert hyggelig. Du bør følge magen, du vet jo mer om situasjonen enn oss.

Skrevet

Er det samme mann som dere har datet?

Anonymous poster hash: 699d5...72d
  • Liker 1
Skrevet

Bor i Bergen.

ts

Det er heldigvis ikke samme :)
Skrevet

Det er heldigvis ikke samme :)

Godt å høre ;)

ts

Skrevet

Send en melding til han med et smilefjes:) Ikke gjør noe mer. Om han ikke tullet med deg så kommer han tilbake, men ikke vent! :)

Anonymous poster hash: d36c2...52f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Dere har vært involvert men han er ikke interessert - det vil antakelig bli sett på som et behov for kontakt fra din side. Er det som oftest er som er tilfellet.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Dere har vært involvert men han er ikke interessert - det vil antakelig bli sett på som et behov for kontakt fra din side. Er det som oftest er som er tilfellet.

Jeg vet ikke om han er interessert eller ikke.Vanskelig å vite siden han fortsetter å ta kontakt og også initiativ til å møtes (møter uten sex).

Fra min side har interessen blitt så liten nå at jeg ser på det som mest vennskapelig å ønske ham god jul. Føler meg liksom som en litt usympatisk og kald person om jeg ikke gjør det.Samtidig som en del av meg føler at han ikke fortjener min oppmerksomhet.

ts

Skrevet

Jeg vet ikke om han er interessert eller ikke.Vanskelig å vite siden han fortsetter å ta kontakt og også initiativ til å møtes (møter uten sex).

Fra min side har interessen blitt så liten nå at jeg ser på det som mest vennskapelig å ønske ham god jul. Føler meg liksom som en litt usympatisk og kald person om jeg ikke gjør det.Samtidig som en del av meg føler at han ikke fortjener min oppmerksomhet.

ts

Han er ikke interessert, det vet du allerede. Han var "av og på" og ikke investert fra begynnelsen av. Nå liker han bare å ha en kvinne som "er der" for ham på egne premisser.

Så nei, han fortjener ikke din oppmerksomhet. Selvsagt trist om han ikke har det bra, men det er ikke dn oppgave å være der for en "ex-elsker" av sympati.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er aldri feil med en god-jul-hilsen.

• Liker 1
Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke sende noe julehilsen nå, men han kom meg i forkjøpet isted og da svarte jeg kort og høflig tilbake.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...