ini Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har juleferie og altfor mye fritid (luksusproblem!), så jeg lurer på følgende: Hva er historien bak navnet ditt på KG?
Nordvesta Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Kommer fra nord, vest i fylket og det var storm den dagen jeg meldte meg inn
Nautika Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Jeg hadde nettopp tatt båtførerprøven før jeg laget denne brukeren
ini Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2013 En venninne og jeg kalte oss selv for "Eenie" og "Meenie", fordi vi mente at alle verdensproblemer kunne løses ved å elle om det (Elle melle, deg fortelle osv.). På engelsk er en av de mest brukte ellingene "Eenie Meenie Miney Mo (catch a tiger by the toe)", og derfor kalte vi oss selv for Eenie og Meenie. Det ble senere forkortet til Ini og Mini. Bør kanskje nevnes at vi var omtrent syv år gamle på den tiden.
Minya Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Det er så enkelt og kjedelig at det bare er navnet mitt.
Gjest Badebuksa Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg ville ha et uvanlig nick. Det er alt jeg husker. Tror jeg hadde latterkrampe. Lagde nemlig ikke profilen alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå