Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden var jeg på byen, og i alkoholpåvirket tilstand snakket jeg og to venninner tilfeldig med fire politifolk som var (på jobb) i sentrum. Han ene var veeeldig kjekk, og håpløs som jeg blir i fylla, ga jeg han kompliment etter kompliment, og skrev nummeret mitt på en lapp som jeg ålet ned i lomma hans. Så vidt jeg husker reagerte han på vanlig jeg-er-på-jobb-og-bryr-meg-ikke-vis, og bare smilte og klappet meg på skuldra.

Dette var på en lørdag, og torsdag uken etter sendte han meg en melding på mobilen! "Takk for sist, skal du på byen til helgen også, eller?" sto det. Jeg begynte jo å lure litt, siden han virket litt avvisende lørdagen før. Jeg søkte opp nummeret hans, og fant ut at han er 16 år eldre enn meg (jeg er 20 og han er 36). Jeg svarte at jeg ikke skulle på byen, fordi ingen av venninnene mine skulle. Vi sendte en del meldinger etter dette, og ble enige om at jeg skulle komme til han allerede dagen etter! Jeg var selvfølgelig litt skeptisk, men jeg valgte å benytte sjansen.

Da jeg besøkte han dagen etter, fikk jeg raskt et inntrykk av at han ikke bodde alene i huset. Da jeg spurte, sa han at han hadde samboer og en datter på to år. Samboeren var derimot mye ute og reiste både gjennom jobb og privat, og han ga uttrykk for at de ikke hadde verdens beste forhold (snakket liksom ikke så positivt om henne, ville egentlig ikke snakke så mye om henne i det hele tatt). Det var en veldig hyggelig kveld, vi spiste middag og så film. Noe mer skjedde ikke.

Etter denne kvelden fortsatte vi å sende mange meldinger, og møttes flere ganger, både hos meg og hos han. Kanskje den fjerde-femte gangen vi møttes hadde vi sex for første gang (beste sexen jeg har hatt!). Vi har hatt sex flere ganger etter dette også. "Forholdet" vårt er altså dette. Vi møtes, spiser sammen, ser tv/film, og har mye sex. Han har forsikret meg om at samboeren ikke vet noe om dette.

Jeg er likevel veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Spørsmålet mitt er om han bare er sammen med meg for å ha sex med noen, som en slags erstatning for samboeren som er mye borte, eller om han virkelig vil ha meg. Ser liksom for meg at han så sjansen til å ha noen å more seg med, da jeg sikkert den gangen på byen opptrådte som den ville unge jenta som elsker politimenn i uniform. Han har mange ganger tatt på seg uniformen før vorspillet, slik at jeg skal bli ordentlig tent.

Noen som har noen meninger her, og kanskje kan gi meg noen råd?

Anonymous poster hash: 48071...b7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig han liker deg, mulig ikke. Bruker deg gjør han ikke, da bruker du han jo like mye tilbake, eller for du ikke noe ut av sexen selv?

Skrevet

Du er hans elskerinne og det er dett. Jeg ville ha brutt kontakten, slikt fører sjelden til noe bra.

Anonymous poster hash: a736b...a1d
  • Liker 8
Skrevet

Mulig han liker deg, mulig ikke. Bruker deg gjør han ikke, da bruker du han jo like mye tilbake, eller for du ikke noe ut av sexen selv?

Selvfølgelig elsker jeg å ha sex med han! Men jeg tenker at siden jeg er så mye yngre enn han, og åpenbart viste at jeg liker menn i uniform, så kanskje han brukte dagene fra lørdag til torsdag til å tenke på om han skulle ta kontakt med meg, for å evt. få en erstatter for samboeren som nesten aldri er hjemme (til tross for at han er 16 år eldre enn meg). Dette er bare noe jeg ser for meg, ikke noe jeg vet. Jeg bruker ikke han, for meg kunne vi godt utviklet forholdet vårt, selv om det virker litt uaktuelt for han, da han sier på en snurt måte at han ikke vil tenke så langt ennå....

Skrevet

Selvfølgelig elsker jeg å ha sex med han! Men jeg tenker at siden jeg er så mye yngre enn han, og åpenbart viste at jeg liker menn i uniform, så kanskje han brukte dagene fra lørdag til torsdag til å tenke på om han skulle ta kontakt med meg, for å evt. få en erstatter for samboeren som nesten aldri er hjemme (til tross for at han er 16 år eldre enn meg). Dette er bare noe jeg ser for meg, ikke noe jeg vet. Jeg bruker ikke han, for meg kunne vi godt utviklet forholdet vårt, selv om det virker litt uaktuelt for han, da han sier på en snurt måte at han ikke vil tenke så langt ennå....

Synes du dette opplegget høres ut som et bra utgangspunkt for et seriøst forhold i fremtiden?

Det ligger tydelig i det du skriver at han bruker deg for sex. Spørsmålet er om du synes det er greit å pule en samboer og familiefar i ny og ne. Om dere begge har like få moralske sperrer er det vel bare å kjøre på videre,men det ender nok med at du blir dumpet når han finner ut at han er lei eller de blir for risikabelt å fortette å møtes.

Anonymous poster hash: f6c67...ae4

• Liker 3
Skrevet

Vel, han har nå samboer og barn, så tror ikke at å utvikle et romantisk forhold til en annen er det han vil, dessverre.

Men det burde du også være glad for, du vil vel ikke ha en mann som er utro? :)

• Liker 2
Skrevet

Synes du dette opplegget høres ut som et bra utgangspunkt for et seriøst forhold i fremtiden?

Det ligger tydelig i det du skriver at han bruker deg for sex. Spørsmålet er om du synes det er greit å pule en samboer og familiefar i ny og ne. Om dere begge har like få moralske sperrer er det vel bare å kjøre på videre,men det ender nok med at du blir dumpet når han finner ut at han er lei eller de blir for risikabelt å fortette å møtes.

Jeg synes det vi har sammen er så bra at noe i meg får meg til å fortsette og fortsette. Det ser jo litt meningsløst ut på sikt, men noe inni meg som jeg ikke kan forklare gjør at jeg bryter den moralske sperren. Er også redd for at jeg skal bli dumpet senere, men det virker også som at det er meg han har et forhold til, ikke samboeren som nesten ikke er en samboer en gang. Jeg er så ekstremt tiltrukket av han at jeg ikke klarer å avslutte dette

Skrevet

Vel, han har nå samboer og barn, så tror ikke at å utvikle et romantisk forhold til en annen er det han vil, dessverre.

Men det burde du også være glad for, du vil vel ikke ha en mann som er utro? :)

Så du tror han er sammen med meg bare fordi han savner samboeren som alltid er borte?

Han har sagt flere ganger at en politimanns våte drøm er å ha en het natt med en av småjentene på byen, men at etter denne hete første natten klarer han ikke å gi slipp på meg, og bare må ha mer og mer

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det vi har sammen er så bra at noe i meg får meg til å fortsette og fortsette. Det ser jo litt meningsløst ut på sikt, men noe inni meg som jeg ikke kan forklare gjør at jeg bryter den moralske sperren. Er også redd for at jeg skal bli dumpet senere, men det virker også som at det er meg han har et forhold til, ikke samboeren som nesten ikke er en samboer en gang. Jeg er så ekstremt tiltrukket av han at jeg ikke klarer å avslutte dette

Forstår at det er hardt å fristille seg når du trives i hans selskap. Men tenk deg nøye om før du velger å møte ham igjen. Det vil bli bare enda mer vanskelig å bryte senere :(

Å fremstille forholdet med ektefelle/samboer som dårlig er et velkjent triks blant utro.

Slik manipuleres du til å føle utroskapen som mer moralsk komfortabel.Faktum er at det er umulig for deg å finne ut hvordan forholdet mellom dem er ,i hvert fall så lenge du ikke kjenner henne.

Skrevet

Forstår at det er hardt å fristille seg når du trives i hans selskap. Men tenk deg nøye om før du velger å møte ham igjen. Det vil bli bare enda mer vanskelig å bryte senere :(

Å fremstille forholdet med ektefelle/samboer som dårlig er et velkjent triks blant utro.

Slik manipuleres du til å føle utroskapen som mer moralsk komfortabel.Faktum er at det er umulig for deg å finne ut hvordan forholdet mellom dem er ,i hvert fall så lenge du ikke kjenner henne.

Jeg aner ikke en gang hvem hun er, eneste jeg vet er hvor hun kommer fra

Skrevet

Hadde du vært viktig nok, og han glad i deg hadde han forlatt samboeren sin. Det er ganske naivt i mine øyne å håpe på noe mer. Han har muligens vært ærlig med deg og fortalt han har sambo. For han er denne ærligheten et frikort for å være med deg og ha sex.

Utrolig uprofesjonellt å treffe deg i det hele tatt. Slæsk fyr....

Anonymous poster hash: c5a3d...78c
  • Liker 1
Skrevet

Hadde du vært viktig nok, og han glad i deg hadde han forlatt samboeren sin. Det er ganske naivt i mine øyne å håpe på noe mer. Han har muligens vært ærlig med deg og fortalt han har sambo. For han er denne ærligheten et frikort for å være med deg og ha sex.

Utrolig uprofesjonellt å treffe deg i det hele tatt. Slæsk fyr....

Anonymous poster hash: c5a3d...78c

Han har sagt at han føler det er "ulovlig" for han å møte jenter han har møtt på byen mens han er i tjeneste, særlig når det er 16 år mellom oss. Men likevel klarer ingen av oss å gi slipp. Er det ikke noe ved dette som tilsier at vi er "ment til" å være sammen, siden ingen av oss klarer å la være?

ts

Skrevet

Herregud jente! Mannen har en samboer og et barn! Også sitter du her å lurer på om han bruker deg? Si meg, er du dum? For det første, hvorfor i hel.... vil du i det hele tatt ha deg med en fyr som har en samboer og et barn med henne? Har du NULL selvrespekt?

Jada, forholdet kan KANSKJE være dårlig, hvem vet om et er sant i det hele tatt, men det gjør det da for pokker ikke greit å drive å ha seg med en annen! Og når du vet om det at han har en annen har du også litt ansvar for å sette ned foten!

For det andre - la oss si at han hadde forlatt samboeren sin, ville du virkelig hatt han?? Hva når det går dårlig mellom dere da? Og han løper avgårde til neste jente og klager over at det går dårlig mellom deg og han. Kanskje har dere allerede fått barn sammen..

Dette er jo helt tragikomisk..

Anonymous poster hash: 71e45...8ce
  • Liker 3
Skrevet

Herregud jente! Mannen har en samboer og et barn! Også sitter du her å lurer på om han bruker deg? Si meg, er du dum? For det første, hvorfor i hel.... vil du i det hele tatt ha deg med en fyr som har en samboer og et barn med henne? Har du NULL selvrespekt?

Jada, forholdet kan KANSKJE være dårlig, hvem vet om et er sant i det hele tatt, men det gjør det da for pokker ikke greit å drive å ha seg med en annen! Og når du vet om det at han har en annen har du også litt ansvar for å sette ned foten!

For det andre - la oss si at han hadde forlatt samboeren sin, ville du virkelig hatt han?? Hva når det går dårlig mellom dere da? Og han løper avgårde til neste jente og klager over at det går dårlig mellom deg og han. Kanskje har dere allerede fått barn sammen..

Dette er jo helt tragikomisk..

Anonymous poster hash: 71e45...8ce

Jeg tror det er litt vanskelig for deg å forestille deg hvordan det er å være i min situasjon, når jeg er så forferdelig tiltrukket av han som jeg er

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er litt vanskelig for deg å forestille deg hvordan det er å være i min situasjon, når jeg er så forferdelig tiltrukket av han som jeg er

"Before you judge me, make sure your own hands are clean." Ikke la andre dømme deg. Det er ikke din feil, det er hans.

Anonymous poster hash: ebf8a...261

Skrevet

Er det ingen i denne tråden som stusser på hvor det to år gamle barnet er? Med sin mor på jobb..? Sovende i naborommet? Hvor er mannens påståtte unge?

Anonymous poster hash: 77251...065

• Liker 2
Skrevet

"Before you judge me, make sure your own hands are clean." Ikke la andre dømme deg. Det er ikke din feil, det er hans.

Anonymous poster hash: ebf8a...261

med den holdningen er det ikke mulig å dømme noen her i livet. Selv ikke voldtektsmenn/barnemishandlere/det verste du kan tenke deg.

Blir så oppgitt hver gang noen kommer med noe ala det du nevnte der

Anonymous poster hash: deb96...c73

Skrevet

Er det ingen i denne tråden som stusser på hvor det to år gamle barnet er? Med sin mor på jobb..? Sovende i naborommet? Hvor er mannens påståtte unge?

Anonymous poster hash: 77251...065

Datteren hans er (i følge han) ofte til besteforeldrene som ikke bor langt unna, og hun har vært hjemme en del ganger jeg har vært hos han, men siden jeg er der på kvelden har hun lagt seg. Med en gang jeg kom inn i huset første gangen skjønte jeg at det bodde et barn der, så hun er ikke bare påstått, nei :-)

ts

Skrevet

Kjenner at denne tråden gjør meg kvalm.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå.....Dette høres ut som om det kan være mannen til søsteren min! Hele familiesituasjonen slik TS forklarer den er identisk til deres. Små panikk ja.....

Anonymous poster hash: fb9b4...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...