AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg kan jo forsåvidt starte innlegget med at han er ganske mye eldre enn meg. Jeg er enda veldig ung (20). Han er i starten av 30 åra.. Vi har møttes kun 2 ganger, og andre gangen ble det roting. Jeg spurte han rett ut om hva han ønsket ut av dette; altså om han kun ønsket sex? Han svarte at han vet ikke, men at han ikke vil rushe inn i nye forhold eller noe lignende ihvertfall.. Han påpekte at jeg nettopp hadde kommet ut av et rotete forhold og sikkert ikke ville det heller. Første gangen vi møttes prøvde han seg ikke, vi hadde en veldig god samtale og følte vi hadde en god tone. Han sa i ettertid at han ønsket å kysse meg. Det gjorde han andre gangen vi møttes. Jeg sa strengt ifra at det ikke ville bli noe sex, og at det må han virkelig jobbe for. Det "forstod" ham. Jeg har aldri sex med en mann jeg ikke føler meg trygg på. Men kysset utviklet seg til mer.. Han tok meg på musa, jeg dyttet den vekk noen ganger og sa nei men han fortsatte, og jeg lot han gjøre det (utenpå buksen forsåvidt). Det ende opp med at vi havnet i senga hans og jeg tørrpulte ham .. Han tok tilslutt frem pikken sin og sa at han virkelig trengte å komme, etter hvert ga jeg etter og runket ham. Men nå etter dette, tar han ikke mye kontakt. Noen dager etter har han sendt et par meldinger og bilder av seg, men jeg har på en måte vært den som har hatt "det siste ordet". Han har spurt om jeg ville komme på besøk igjen og jeg sa at han skulle si ifra hvilke dager han kunne, bortsett fra enkelte dager jeg hadde planer. Men han har ikke tatt kontakt på over en uke nå. Jeg tror nok kanskje at jeg var litt for naiv, og trodde at en som var såpass mye eldre enn meg ville noe mer enn bare sex - men jeg følte at vi hadde en god tone, og ham sa alderen ikke spilte noen rolle for ham. Noen som kan ha en anelse? Regner med at de fleste vil si at når han prøvde seg så fort var han kun interessert i sex, men må det nødvendigvis være slik? Jeg spurte ham rett ut om han kun ville ha sex, og at jeg ikke ville blitt sur dersom han så det slik.. Anyone? Er jeg ung, dum og naiv eller er det sjangs i havet? Anonymous poster hash: d1034...d2f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 "Jeg spurte han rett ut om hva han ønsket ut av dette; altså om han kun ønsket sex? Han svarte at han vet ikke, men at han ikke vil rushe inn i nye forhold eller noe lignende ihvertfall.. Han påpekte at jeg nettopp hadde kommet ut av et rotete forhold og sikkert ikke ville det heller" Han ønsker, som han svarte deg, en uforpliktende seksuel sak. En knullekompis/flørt. Han utelukker ikke at dette en gang i fremtiden kan ende i et forhold, men han er på ingen måte interessert i annet en skøy og moro på dette stadiet i livet (eller med deg, hvem vet...).Anonymous poster hash: d4acd...5be
Tidus Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Vi menn er enklere enn du tror. Hvis vi ønsker mer enn sex, så er ikke dette noe du vil lure på, for å si det sånn! Her er jeg 99 % sikker på at han ikke tar kontakt fordi han gidder ikke å bruke så mye energi og tid for å få seg noe. Du sa jo han måtte jobbe hardt, og det orker han ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Takk for svar. Du har rett, er nok kanskje jeg som er for naiv til å se det. Når han svarte meg på spm om han kun ville ha sex, og sa han var usikker hva han ville burde jeg vel egentlig fortstått det. Men vi har hatt en såpass god tone at jeg følte det kunne utvikle seg mer. Da jeg var yngre hadde jeg en tendens til å møte gutter som kun ville ha sex med meg, og de var ikke intr i forhold. Nå har flere av de kommet løpende tilbake og sagt de ville gjort alt for å få meg tilbake. Det er det jeg på en måte har lurt meg selv til å tro at kan skje nå. At han kanskje etterhvert vil innse at jeg er datingmateriale for ham, og ikke bare sex. Vet det er veldig tidlig siden vi ikke har møttes så mange ganger, men jeg liker virkelig denne fyren. Sjeldent jeg føler det slik. Anonymous poster hash: d1034...d2f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Vi menn er enklere enn du tror. Hvis vi ønsker mer enn sex, så er ikke dette noe du vil lure på, for å si det sånn! Her er jeg 99 % sikker på at han ikke tar kontakt fordi han gidder ikke å bruke så mye energi og tid for å få seg noe. Du sa jo han måtte jobbe hardt, og det orker han ikke. Det har du rett i. Fortsatt synes jeg det er underlig at han har sendt mms av seg selv og sms i etterid og bedd meg over til ham. Vet vi kvinner overanalyserer alt, men jeg hadde syntes det hadde vært greit at han var ærlig. Men som sagt du har nok rett, han gidder vel ikke jobbe hardt. Vet han kan få mange kvinner. Ganske profilert person i media. Anonymous poster hash: d1034...d2f
Gjest Gutten__ Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Det har du rett i. Fortsatt synes jeg det er underlig at han har sendt mms av seg selv og sms i etterid og bedd meg over til ham. Vet vi kvinner overanalyserer alt, men jeg hadde syntes det hadde vært greit at han var ærlig. Men som sagt du har nok rett, han gidder vel ikke jobbe hardt. Vet han kan få mange kvinner. Ganske profilert person i media. Anonymous poster hash: d1034...d2f Endret 22. desember 2013 av Gutten__
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Tror kanskje du skal prøve å glemme denne typen. Profilerte personer har mer en nok oppmerksomhet. Og hadde du vært hans "long lost" hadde nok situasjonen vært annerledes. Du har nok rett.. Mange flotte jenter her i Stavanger, så han vil nok ikke ha noen problemer med å finne nye jenter. Er ikke forelsket og så tar det ikke tungt - er bare kjedelig å være "hun der jeg kun vil har sex med". høres kanskje litt tåpelig ut, men ja som du sier jeg får nok bare la det ligge og glemme ham, iallfall før jeg eventuelt begynner å utvikle følelser. Takk for svar. Anonymous poster hash: d1034...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå