Gå til innhold

Farge på strømpebukse, igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et par pumps i nude fra Gabor.

Tenkte å enten bruke kjole i rødt/orange, svart eller mørk blå. Kommer an på dagsformen.

Normalt ville jeg gått for svart strømpikk, men til de skoene?

Anonymous poster hash: 5329f...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke velger rød kjole er for eksempel strømper med rødt eller rødlig lilla i stilig, til rød kjole ville jeg nok gått for noe brunlig muligens.

Synes ikke svart tar seg noe bra ut i nude sko.

Anonymous poster hash: e03e2...02b
Skrevet

Har du beige sko bruker du hudfarvet strømpebukse!

Anonymous poster hash: 8dccf...f2d

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har du beige sko bruker du hudfarvet strømpebukse!

Anonymous poster hash: 8dccf...f2d

Du bruker akkurat den farven du selv synes passer, TS.

Det finnes ingen absolutt fasit, selv om KG mener både det ene og det andre.

Hva hver og en av oss ville velge, og andre mene noe om, skal du ta en lang marsj og blåse i.

Tenk litt på om en eventuell sterk kontrast er ønskelig eller ikke, om farvene står til hverandre slik du ønsker, hvor synlig du ønsker å være, om du ønsker å skille deg ut og utgjøre et sprekt element.

Skrevet

Strømpikk. :laugh:

Anonymous poster hash: 3cbb2...a6e
  • Liker 3
Skrevet

Må en alltid bruke strømpebukse da? Hva med å bare gå uten, hudfarget er finest til nude. Og ettersom "hudfargede" strømpebukser aldri passer overens med hudfargen på resten av kroppen, enten de er for lyse, for mørke, skinner for mye, er for matte.. Beina ender bare opp med å se ut som proteser. Jeg hadde gått med bare ben jeg, ingen strømpebukse.

Skjønner ikke hvorfor alle alltid ska gå med strømpebukser, bare bein er jo så lekkert!

Anonymous poster hash: 228e4...8f7

• Liker 2
Skrevet

Har kjøpt et par pumps i nude fra Gabor.

Tenkte å enten bruke kjole i rødt/orange, svart eller mørk blå. Kommer an på dagsformen.

Normalt ville jeg gått for svart strømpikk, men til de skoene?

Anonymous poster hash: 5329f...e54

Enig i at det ikke er noe særlig fjongt med sort strømpikk til nude sko. Men jeg synes hudfarget strømpikk er grusomt! Dropp hele strømpikken!

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke det er spesielt fint med fargede strømpebukser. Til så lyse sko, spesielt pumps, er det litt harry med svart strømpebukse. Velg en strømpebukse som matcher din hudfarge. Og la den for alles skyld være matt!
Det fins ikke noe mer lol enn jenter med strømpebukser med skimmer i! Man ser svett ut. I tillegg er noe av greia med hudfargede strømpebukser at det skal se naturlig ut - uten at du slipper å føle deg "avkledd" og klam.

Du bruker akkurat den farven du selv synes passer, TS.

Det finnes ingen absolutt fasit, selv om KG mener både det ene og det andre.

Hva hver og en av oss ville velge, og andre mene noe om, skal du ta en lang marsj og blåse i.

Tenk litt på om en eventuell sterk kontrast er ønskelig eller ikke, om farvene står til hverandre slik du ønsker, hvor synlig du ønsker å være, om du ønsker å skille deg ut og utgjøre et sprekt element.

Det er viktig å diskutere mote, spesielt om man er usikker! Slik får man en vel utført stil og man blir fornøyd med antrekket.
Hva skulle jeg gjort uten internett som inspirasjon og venner med kommentarer?

Dette er viktig for en hver person som er opptatt av stil :)

Endret av Tibbie
Skrevet

Du bruker selvfølgelig det du selv føler for. Men selv føler jeg at poenget med nude-sko forsvinner når man ikke bruker hudfarget strømpebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...