Gå til innhold

Store pupper + billig BH = fiasko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes gode BHer er så dyrt, jeg. For når jeg betaler litt for dem, så tar jeg også bedre vare på dem, og de dyre BHene mine har holdt mye lengre enn billige som havner i vaskemaskinen ;)

Men det er klart, som student hjelper jo ikke det, når man må ut med masse penger på en gang, jeg ser den :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damene kan jo se om noe skulle kunne falle i smak her.

30 - 65

32 - 70

etc.

Lille-Pus, hvordan er Pour Moi i størrelse og kvalitet, sammenlignet med MarieJo og Primadonna?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Lille-Pus, hvordan er Pour Moi i størrelse og kvalitet, sammenlignet med MarieJo og Primadonna?

Størrelsene varierer litt med modellene hos Pour Moi? også.

Jeg har Prima Donna og Marie Jo i både 70D og 70E, og Pour Moi? i 32D og 32DD.

En DD cup er 3/4 av en E cup.

Min første Pou Moi kjøpte jeg 'på sjanse' i fjor (modell St Tropez), der bruker jeg 32D.

Den modellen i unpadded fullskål er litt romslig i størrelsen (cup'en), så der er 32D greit til meg, men jeg kunne brukt 32DD også.

Kvaliteten er helt grei. Vasker mine i vaskepose i vaskemaskinen, med laveste sentrifugehastighet, og spilene sitter som 'støpt' og BH'ene er like fine etter et års jevnlig bruk.

Så når man kan få dem for rundt 60 - 95 kroner stykket så er det virkelig gode kjøp.

Jeg tror, vet altså ikke, at Pour Moi? som Marie Jo og PrimaDonna er litt romsligere i cup'en i de modellene som går opp t.o.m. G cup enn for dem som slutter på E cup.

Prisen sier sitt, men på høyde med Chantelle er de absolutt i kvalitet så langt erfart etter et års prøving :)

Uansett er de til opphørssalg prisene i lenken virkelig gode kjøp.

Skrevet

Change er det eneste som funker for meg, og H&M produserer bare drit.. De tenker ikke på passform, bare lager noe stort og tror det er godt nok ;)

Synes ikke 500-600 kr er så ille jeg for en god bh er gull verdt! Triumph har også noen som funker, selv om de ikke har det samme utvalget av størrelser som Change. Jeg er også 70 H og passer i 75 E i Triumph sine modeller. Kan også passe noen av Lindex sine i 75 E, men Change sine sitter absolutt best.

• 2 måneder senere...
Skrevet

'Kjerring'?

ca_0162606_enc.jpgca_0162592_evr.jpg

ca_0162532_nat_0562530_nat.jpgperle_nat.jpg

Dette du viser er jo faktisk det vi yngre ser på som "kjerringbh".

Kjedene tror tydeligvis at alle med store byster er enten feit (så du finner bare omkrets på 80+), eller at man er 50 år og elsker slike posebher.

Finnes faktisk oss som ønsker lekre, fine bher som gir støtte og faktisk kanskje litt push up så de ser bedre ut, selv om man er en størrelse 65I.

Skrevet

Jeg anser undertøy som en innvestering med tanke på at ryggen vil jeg gjerne ha i god behold så lenge som overhode mulig, i og med at du har blitt målt både her og der og er sikker på str. så kan du kanskje prøve Victoria's Secret? De er veldig behagelige og er slitesterke. God innvestering for min del, med andre ord :)

Skrevet

Change er det eneste som funker for meg, og da bruker jeg 70J. Det er vanskelig å finne, selv der! Nå er det såpass lenge siden jeg kjøpte, og jeg tror og håper jeg har gått ned i størrelse. Dessverre mistenker jeg at jeg må bytte både cup og omkrets, og da er jeg jo like langt.

Jeg har bestilt curvy kate og freya og sånt på nett, men freya har så spesiell fasong på spilen, og ingen av de utenlandske nettbutikkene har padding i så mange av BHene, noe jeg foretrekker.

Når det gjelder størrelse på BHen, så kunne jeg ønske det var så lett som å vite sin størrelse, men dessverre er det store forskjeller på alle merker (til og med på modeller fra samme merke!), ikke bare på Change.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kjedene tror tydeligvis at alle med store byster er enten feit (så du finner bare omkrets på 80+), eller at man er 50 år og elsker slike posebher.

Finnes faktisk oss som ønsker lekre, fine bher som gir støtte og faktisk kanskje litt push up så de ser bedre ut, selv om man er en størrelse 65I.

Du må lete.

Og det trenger ikke være veldig enkelt å finne bestandig.

Og pupper har ulik fasong og ulik avstand seg i mellom, slik at ikke en modell passer til alle.

Utvalget blir ikke bedre av å sparke på at smaken også er litt ulik vet du.

Enkelte av oss forsøker å hjelpe litt med å plukke leverandører som byr på varer og utsalgssteder som ikke er like kjent her hjemme, - selv om ikke alle finne det de ønsker seg akkurat i det vi andre har klart å grave frem så betyr ikke det at det vi finner er dårlig varer fordi de ikke passer til absolutt alle som titter innom.

Du virker ofte så hatsk, - det er trist.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Pose-BH??

Gjest Vevila
Skrevet

Pupper er en forbannelse! At det skal være så vanskelig å finne gode BHer som ikke gnager og er vonde :balltre:

Skrevet

En av de verste feilene vi storpuppa kan gjøre er jo å tro at vi trenger push-up. Glem push-up! Det er for de som ikke har nok pupp og som vil ha kløft. Store pupper og pushup blir enten bare tacky og/eller push-out/dobbelpupp med valk.

Skrevet

En av de verste feilene vi storpuppa kan gjøre er jo å tro at vi trenger push-up. Glem push-up! Det er for de som ikke har nok pupp og som vil ha kløft. Store pupper og pushup blir enten bare tacky og/eller push-out/dobbelpupp med valk.

Eller for de av oss som liker våre store pupper og at de skal se sexy ut med fin kløft. For min del (bruker strrl 65F) elsker jeg push-up, er omtrent det eneste jeg kjøper. Liker kløft og fasong pupper får i dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...