AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #21 Skrevet 20. desember 2013 Vel, nå til dags bør man stå utenfor butikk før åpningstid etter en ny vareleveranse for å være heldig nok til å kunne oppdrive en D-cup. På nettsiden har de heller ikke større enn D, kun i spile BHer, som de tilbyr i 75/80/85E og 75/80F faktisk(!) Men fortsatt, har de en egen Plus-size avdeling, kunne de gått litt mer på undertøysstørrelser... Det er sant, men hva bruker du da? Mener det står på Cubus at de som bruker D kan også bruke 85C. Hvis jeg ikke husker helt feeil. Anonymous poster hash: 2da51...fb1
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #22 Skrevet 20. desember 2013 Sant nok! Får en skjennepreken her og der om jeg klager Det gjør jeg også Er litt morsomt det der ^^,
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #23 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Er nok ikke så "normalt" og ha cup i G,H ++ , siden de fleste faktisk har AA,A,B,C og D. Og de som har større enn det tar som oftest silikon. Anonymous poster hash: 2da51...fb1 Nåja..... Skulle jeg startet som 'BH-pusher' så ville jeg lagt volumsalget i området 65-75 D-F. Edit: Sparket ut Leif. Endret 20. desember 2013 av Lille-pus 8
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #24 Skrevet 20. desember 2013 Sjekk litt på nettet, søk dere litt rundt. Jeg har funnet en del fine bher og gode på nettet. Fullt klar over det, men for meg er bh-er som sko. Ikke alle størrelser er like, og da blir det vanskelig å måtte bestille frem og tilbake.. 1
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #25 Skrevet 20. desember 2013 Fullt klar over det, men for meg er bh-er som sko. Ikke alle størrelser er like, og da blir det vanskelig å måtte bestille frem og tilbake.. Det er ikke lett, også er det ekstra stress og flyge fra butikk til butikk, også omtrent aldri finne noe
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. desember 2013 #26 Skrevet 20. desember 2013 Takk for ditt bidrag, du! Eg har gigapupper. Trur du må innfinna deg i at gode bh`ar kostar pengar. Enten det eller fysioterapitimar.
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #27 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke lett, også er det ekstra stress og flyge fra butikk til butikk, også omtrent aldri finne noe Absolutt! Men hadde jeg først funnet en bh som gir god støtte, er fin og passer perfekt tror jeg at jeg hadde brukt den til døden hadde skilt oss
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #28 Skrevet 20. desember 2013 Eg har gigapupper. Trur du må innfinna deg i at gode bh`ar kostar pengar. Enten det eller fysioterapitimar. Begynner å innse det! Men kan alltids finnes en søt liten kvinnehjerne der ute som har noen gode tips!
Apefinger Skrevet 20. desember 2013 #29 Skrevet 20. desember 2013 Det er sant, men hva bruker du da? Mener det står på Cubus at de som bruker D kan også bruke 85C. Hvis jeg ikke husker helt feeil. Anonymous poster hash: 2da51...fb1 Ja, man kan gå opp i omkrets og ned i cup. Bruker 80D, men liker ikke de store puppene mine, derfor kjøper jeg 80C i benektelse hver gang (( Men nå er egentlig alt i skapet ubrukelig, så til våren er jeg nødt til å gi puppene den størrelsen de fortjener. Herregud, trenger ikke gå ned ellers, men å miste litt puppefett hadde ikke gjort meg noe vondt!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #30 Skrevet 20. desember 2013 Det er kjedelig å ha store pupper og dårlig råd. sjeldent man finner fine bher i vanlige kjedebutikker. Jeg har ikke så utrolig store, bare DD/E cup. Jeg kjøper bher på Lindex. Ble positivt overraska over å oppdage at de har begynt å selge bher i E-cup. Fine vare de også. Anonymous poster hash: 5d651...c01 2
Apefinger Skrevet 20. desember 2013 #31 Skrevet 20. desember 2013 Det er kjedelig å ha store pupper og dårlig råd. sjeldent man finner fine bher i vanlige kjedebutikker. Jeg har ikke så utrolig store, bare DD/E cup. Jeg kjøper bher på Lindex. Ble positivt overraska over å oppdage at de har begynt å selge bher i E-cup. Fine vare de også. Anonymous poster hash: 5d651...c01 Ja, Lindex har faktisk et snilt utvalg for storbystede!
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #32 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Fullt klar over det, men for meg er bh-er som sko. Ikke alle størrelser er like, og da blir det vanskelig å måtte bestille frem og tilbake.. Ja men du må ta et valg ser du. Enten sutre eller gjøre noe med det. Altså; aksepter å kjøpe skikkelige BH'er av god kvalitet og som også ser rimelig 'snasne' ut. - eller Operere dem mindre. Bare 'piping' alene løser ingenting. Ikke blir det kortere avstand til nærmeste forhandler av bra undertøy, ikke blir puppene dine på magisk vis slik at de passer inn i en H&M BH (mine har forøvrig aldri gjort det de heller med 70E) og ikke kommer BH'er fra nettet svevende gjennom luften for prøving. Ta deg selv i nakken og bruk nettet til å søke opp nærmeste forhandler av f.eks. PrimaDonna. Denne lenken skulle vist deres utvalg i 65H, men det gjorde den ikke så man må sortere selv. Endret 20. desember 2013 av Lille-pus 4
Gjest Arch Skrevet 20. desember 2013 #33 Skrevet 20. desember 2013 Dersom du finner en fin i butikk du liker og som passer finner man den som oftest billigere på nett. Prøv i butikk og hamstre på nett er ofte den beste løsningen for økonomien.
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #34 Skrevet 20. desember 2013 Ja men du må ta et valg ser du. Enten sutre eller gjøre noe med det. Altså; aksepter å kjøpe skikkelige BH'er av god kvalitet og som også ser rimelig 'snasne' ut. - eller Operere dem mindre. Bare 'piping' alene løser ingenting. Ikke blir det kortere avstand til nærmeste forhandler av bra undertøy, ikke blir puppene dine på magisk vis slik at de passer inn i en H&M BH (mine har forøvrig aldri gjort det de heller med 70E) og ikke kommer BH'er fra nettet svevende gjennom luften for prøving. Ta deg selv i nakken og bruk nettet til å søke opp nærmeste forhandler av f.eks. PrimaDonna. Denne lenken skulle vist deres utvalg i 65H, men det gjorde den ikke så man må sortere selv. Ikke misforstå det jeg prøver å oppnå med dette. Jeg ønsker bare å få noen tips fra andre i samme situasjon Mener du det er sutring, så får du bare mene det, men det er ikke min intensjon 1
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #35 Skrevet 20. desember 2013 Ja, Lindex har faktisk et snilt utvalg for storbystede! Du og kan kjøpe på Lindex, hun bruker DD/E og du bruker D, kanskje det er noen fine i D til deg der? 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #36 Skrevet 20. desember 2013 Har tidligere funnet noen flotte og billig bher på nett på mak og spencer, men sist jeg så var det ingen flotte. Anbefale deg å prøve BHene i butikkene og kjøpe dem på nett. Det gjør jeg ofte:) Så mange flere valg enn det har du desverre ikke. Er kjempe irriterende, Jeg er 60 GG, bruker ofte 65 G. Vanskelig å finne fint undertøy og finner du det så må du dessverre punge ut:( Anonymous poster hash: 32f3b...a8e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #37 Skrevet 20. desember 2013 Har tidligere funnet noen flotte og billig bher på nett på mak og spencer, men sist jeg så var det ingen flotte. Anbefale deg å prøve BHene i butikkene og kjøpe dem på nett. Det gjør jeg ofte:) Så mange flere valg enn det har du desverre ikke. Er kjempe irriterende, Jeg er 60 GG, bruker ofte 65 G. Vanskelig å finne fint undertøy og finner du det så må du dessverre punge ut:( Anonymous poster hash: 32f3b...a8e Oj, GG høres stoort ut! Får du ikke vondt i ryggen? Anonymous poster hash: 2da51...fb1
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #38 Skrevet 20. desember 2013 Ikke misforstå det jeg prøver å oppnå med dette. Jeg ønsker bare å få noen tips fra andre i samme situasjon Mener du det er sutring, så får du bare mene det, men det er ikke min intensjon Statsstøtte via grunnstønad el.l. vil du nok ikke få Mitt beste tips er at du sjekker med eventuelle hudpleieklinikker/VIP klinikker i ditt nærområde. Svært mange av disse fører nemlig også undertøy som PrimaDonna og Marie Jo. PrimaDonna kan varmt anbefales, men de er ikke til H&M pris, og i 70H har de 62 farver/modeller i utvalget.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #39 Skrevet 20. desember 2013 Billige BHer gir (som regel) ikke nok støtte til så stor byste. Eneste jeg har funnet er på Primark faktisk. Der har de mange størrelser som er større enn "normalen". Kan være verd et besøk om du er på tur og ser en Primark-butikk (de finnes vel ikke i Norge tror jeg). Koster omtrent ingenting. Ellers er vel 5-600 kroner en forholdsvis grei pris. Bare å kjøpe noen få og ta godt vare på dem når du finner noe som passer. Det er ikke en grei pris for alle. Anonymous poster hash: c79a4...322 4
bettypaige Skrevet 20. desember 2013 #40 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har utrolig nok sett E-cup på HM, men da snakker vi en midje på 90-95.. Ja, ikke sant, bruker selv 65/70 F, så alle BHene jeg finner på HM er jo aaaalt for vide, og gir null støtte. Virker som de tror at bare man har store pupper, må man være stor ellers (ikke sillikon her forresten). Skikkelig kjipt egentlig, for jeg kunne godt tenkt meg noen av de undertøyssettene de har på hennes - Change lager også mye fint, men jeg liker jo også litt bling innimellom - så da blir det bare til at jeg kjøper trusene istedet :/ First world problems. En gang i blant kan jeg finne på å prøve en av de større bhene på H&M, og tenker "værsåsnill kan den ikke passe da?" - men blir like skuffa hver gang, haha. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå