lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Heisann, Jeg bruker str 70H, og sliter med å finne passende bh-er. De eneste stedene jeg kanskje kan finne en bh er på Change/Triumph o.l. Om jeg skal kjøpe bh, må jeg fort ut med en 5-600 kr. Jeg syns dette er i overkant mye for en bh, som heller ikke sitter spesielt fint. (Har målt meg hos flere forskjellige, og alle forteller meg den samme størrelse.) Det virker ikke som at "billigkjedene" skjønner at man kan være smal i midjen, men også ha store pupper. Jeg vet at staten kan støtte med brystreduksjon, men jeg er absolutt ikke av typen som kan legge meg under kniven. Jeg lurer på om det er noen av dere som vet om staten kan støtte "bh-kjøp"? Det høres urealistisk ut, men de støtter jo litt av hvert... For meg så funker trening og gode (men alt for dyre) bh-er godt nok mot ryggsmerter. Eller om det er noen mulighet til å overtale butikkjedene til å forstå at det trengs flere bh-størrelser i butikkene deres... 7
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Tror ikke staten hjelper deg med det, da må du under kniven eller faktisk betale 500 kr for en bh. Men de selger bh i str H på h&m og kappahl har jeg sett. Jeg bruker 75G og jeg kan fint finne bh'er som passer meg, og de har mange fine billige bher på change på salg i ny og ne, og på netty undertøy. Og når du har store pupper må du faktisk ligge litt penger i bhene, som du har lenge enn billige bher. Endret 20. desember 2013 av Roookk
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Eller du må følge med når det er salg. Anonymous poster hash: c919b...b4f 1
Apefinger Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Tror ikke staten hjelper deg med det, da må du under kniven eller faktisk betale 500 kr for en bh. Men de selger bh i str H på h&m og kappahl har jeg sett. Jeg bruker 75G og jeg kan fint finne bh'er som passer meg, og de har mange fine billige bher på change på salg i ny og ne, og på netty undertøy. Og når du har store pupper må du faktisk ligge litt penger i bhene, som du har lenge enn billige bher. Hæææ...? De tar så vidt inn D-cup... 24
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Hæææ...? De tar så vidt inn D-cup... Jeg har sett en del store størrelser på hm, er en stund siden nå da.
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2013 Tror ikke staten hjelper deg med det, da må du under kniven eller faktisk betale 500 kr for en bh. Men de selger bh i str H på h&m og kappahl har jeg sett. Jeg bruker 75G og jeg kan fint finne bh'er som passer meg, og de har mange fine billige bher på change på salg i ny og ne, og på netty undertøy. Og når du har store pupper må du faktisk ligge litt penger i bhene, som du har lenge enn billige bher. Regner jo egentlig med det, men lov å spørre! Har aldri funnet en bh som passer ordentlig på HM, Kappahl har jeg funnet noen få.. Men jeg er i tillegg en 20-åring (nå vet jeg ikke din alder da) som gjerne vil ha bh-er passende for min alder, noe jeg sliter med å finne. Mulig jeg er veldig pirkete, men har hatt lite flaks hittil. BH fra nettet det ønsker jeg ikke da jeg sliter nok med å finne bher i butikk.. Men takk for svar!
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2013 Takk for ditt bidrag, du! 1
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Regner jo egentlig med det, men lov å spørre! Har aldri funnet en bh som passer ordentlig på HM, Kappahl har jeg funnet noen få.. Men jeg er i tillegg en 20-åring (nå vet jeg ikke din alder da) som gjerne vil ha bh-er passende for min alder, noe jeg sliter med å finne. Mulig jeg er veldig pirkete, men har hatt lite flaks hittil. BH fra nettet det ønsker jeg ikke da jeg sliter nok med å finne bher i butikk.. Men takk for svar! Jeg er 19 år. Men er viktig at du liker bhen og at du føler deg komfortabel med den. Men er bare til og se litt rundt i butikker, anbefaler deg netty undertøy, der har de mye fint og ikke så veldig dyrt i butikken. Vet ikke hva de er med nettsiden.
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2013 Hæææ...? De tar så vidt inn D-cup... Jeg har utrolig nok sett E-cup på HM, men da snakker vi en midje på 90-95.. 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har H, men går i feil BH størrelse pga jeg ikke kan bruke tusenvis av kr på BHer.. :( De koster gjerne 600 og så må man ha 3.. Så bruker E, men den passer jo ikke riktig Change er eneste butikken her jeg bor som har store strl i BHer. Synes de vanlige kjedene burde ta inn store størrelser også!!! De har jo store størrelser i klær. De tror vel ikke t flesteparten som passer inn i XL har strl c i pupper??Anonymous poster hash: c79a4...322 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har H, men går i feil BH størrelse pga jeg ikke kan bruke tusenvis av kr på BHer.. :( De koster gjerne 600 og så må man ha 3.. Så bruker E, men den passer jo ikke riktig Change er eneste butikken her jeg bor som har store strl i BHer. Synes de vanlige kjedene burde ta inn store størrelser også!!! De har jo store størrelser i klær. De tror vel ikke t flesteparten som passer inn i XL har strl c i pupper??Anonymous poster hash: c79a4...322 Er nok ikke så "normalt" og ha cup i G,H ++ , siden de fleste faktisk har AA,A,B,C og D. Og de som har større enn det tar som oftest silikon. Anonymous poster hash: 2da51...fb1
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har H, men går i feil BH størrelse pga jeg ikke kan bruke tusenvis av kr på BHer.. :( De koster gjerne 600 og så må man ha 3.. Så bruker E, men den passer jo ikke riktig Change er eneste butikken her jeg bor som har store strl i BHer. Synes de vanlige kjedene burde ta inn store størrelser også!!! De har jo store størrelser i klær. De tror vel ikke t flesteparten som passer inn i XL har strl c i pupper??Anonymous poster hash: c79a4...322 Jeg gjorde det en periode jeg og (absolutt IKKE til å anbefale). Jeg valgt å legge litt i det for å gi puppene den støtten de fortjener. Hvis ikke ender du fort opp med ryggsmerter! Butikkene burde legge merke til dette ja, men er vel ikke mange nok som har det problemet, eller så kommer det ikke tydelig nok frem... Men for min del er det kjipt å se alle mine venninner finne dødsfine bher til 100 kr, da jeg må bruke 5-600 kr på en som ser helt anminnelig ut...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har utrolig nok sett E-cup på HM, men da snakker vi en midje på 90-95.. Dette tallet har ikke noe med midjen å gjøre. Dette er målet rundt selve brystkassen, rett under puppene. Anonymous poster hash: c919b...b4f 6
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Sjekk litt på nettet, søk dere litt rundt. Jeg har funnet en del fine bher og gode på nettet.
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Jeg gjorde det en periode jeg og (absolutt IKKE til å anbefale). Jeg valgt å legge litt i det for å gi puppene den støtten de fortjener. Hvis ikke ender du fort opp med ryggsmerter! Butikkene burde legge merke til dette ja, men er vel ikke mange nok som har det problemet, eller så kommer det ikke tydelig nok frem... Men for min del er det kjipt å se alle mine venninner finne dødsfine bher til 100 kr, da jeg må bruke 5-600 kr på en som ser helt anminnelig ut... De er nok sjalu på deg også, de som har små pupper vil ha større. Og de som har store pupper klager over at det ikke fins fine bher til oss, haha
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #17 Skrevet 20. desember 2013 Dette tallet har ikke noe med midjen å gjøre. Dette er målet rundt selve brystkassen, rett under puppene. Anonymous poster hash: c919b...b4f Klar over det, har ett sett pupper selv. Men var ikke klar over hva man vanligvis kaller det målet
Apefinger Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har sett en del store størrelser på hm, er en stund siden nå da. Jeg har utrolig nok sett E-cup på HM, men da snakker vi en midje på 90-95.. Vel, nå til dags bør man stå utenfor butikk før åpningstid etter en ny vareleveranse for å være heldig nok til å kunne oppdrive en D-cup. På nettsiden har de heller ikke større enn D, kun i spile BHer, som de tilbyr i 75/80/85E og 75/80F faktisk(!) Men fortsatt, har de en egen Plus-size avdeling, kunne de gått litt mer på undertøysstørrelser... 2
lillemeg93 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 20. desember 2013 De er nok sjalu på deg også, de som har små pupper vil ha større. Og de som har store pupper klager over at det ikke fins fine bher til oss, haha Sant nok! Får en skjennepreken her og der om jeg klager
Lea2 Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Billige BHer gir (som regel) ikke nok støtte til så stor byste. Eneste jeg har funnet er på Primark faktisk. Der har de mange størrelser som er større enn "normalen". Kan være verd et besøk om du er på tur og ser en Primark-butikk (de finnes vel ikke i Norge tror jeg). Koster omtrent ingenting. Ellers er vel 5-600 kroner en forholdsvis grei pris. Bare å kjøpe noen få og ta godt vare på dem når du finner noe som passer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå