AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Er en mann i midten av tredveårene og er i et forhold der vi ikke har hatt sex på ca 6 måneder. Hun fortalte meg i september at hun syns jeg har blitt feit og at hun sliter med å få lyst på meg når jeg sitter der i sofaen spiser potetgull. Vi jobber med forholdet og det har blitt litt bedre, men fortsatt ingen sex. Jeg vil vise henne at jeg skal bli en bedre mann, så jeg har tegnet medlemskap med en treningskjede og vil gi henne nyheten på julaften. At hun skal få en veltrent mann hun hr lyst på igjen. Er dette en god ide? Anonymous poster hash: ae7fa...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Høres ut som en god idé, så lenge dette er tiltenkt den eneste gaven til henne, for det er jo i hovedsak til deg selv, og helsa di Anonymous poster hash: 28bd3...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 ^ ab over skal stå så lenge dette IKKE er tiltenkt Anonymous poster hash: 28bd3...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Høres ut som en god idé, så lenge dette er tiltenkt den eneste gaven til henne, for det er jo i hovedsak til deg selv, og helsa di Anonymous poster hash: 28bd3...eb5 Jo, det er gaven til henne. Det er faktisk svindyrt å være medlem der.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Jo, det er gaven til henne. Det er faktisk svindyrt å være medlem der.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Hmm, er vanskelig å si hvordan hun vil reagere, personlig ville jeg nok blitt litt skuffet, hadde blitt mye mer glad om medlemskapet var til meg selv Anonymous poster hash: 28bd3...eb5 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Hmm, er vanskelig å si hvordan hun vil reagere, personlig ville jeg nok blitt litt skuffet, hadde blitt mye mer glad om medlemskapet var til meg selv Anonymous poster hash: 28bd3...eb5 Men det er hun som ikke tenner på meg, ikke omvendt.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke en gave til henne. Hun ser jo ut til å klare seg utmerket uten sex. Det er du som vil ha sex og for å få det må du bli mer attraktiv. Gaven er til deg selv og bare deg. Om du ikke begynner å trene, vil du muligens ikke ha en dame som klager på overvekten din til neste jul. Når du så har trent deg opp igjen, så kan du spørre deg selv om du vil ha en dame som utøver sexnekt når du ikke ser ut akkurat slik hun vil ha deg. 17
Petalouda Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Det er IKKE en gave til henne, langt i fra. Men det er en fin måte å ta tak i situasjonen på Heia deg for at du vil begynne å trene, men du må nok / bør nok kjøpe henne en skikkelig julegave også
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke en gave til henne. Hun ser jo ut til å klare seg utmerket uten sex. Det er du som vil ha sex og for å få det må du bli mer attraktiv. Gaven er til deg selv og bare deg. Om du ikke begynner å trene, vil du muligens ikke ha en dame som klager på overvekten din til neste jul. Når du så har trent deg opp igjen, så kan du spørre deg selv om du vil ha en dame som utøver sexnekt når du ikke ser ut akkurat slik hun vil ha deg. Hva er vel en bedre gave enn at hun får en mann hun kan beundre? Jeg vurderte å kjøpe meg armani-dress og love dyrt og hellig å holde meg attraktiv gjennom klesstil, men jeg syntes dette var en bedre måte å vise dedikasjon på.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
Gjest Tigress Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Det der kjem ikkje til å funke, ho må få ein gave i tillegg. Ingen argument frå di side held, ho må få ein gave i tillegg. Slik er det berre.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Hva er vel en bedre gave enn at hun får en mann hun kan beundre?Anonymous poster hash: ae7fa...0ec La meg se: - gavekort på spabehandling - en fin cardigan - økologisk konfekt - en bok av yndlingsforfatteren - en kaffemaskin - hjemmelagd marsipan - kinobilletter - nipsgjenstander - sist, men ikke minst; en dildo 7
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg må innrømme jeg hadde blitt ganske skuffet om kjæresten min ga MEG i julegave et medlemskap på treningsstudio til seg selv... Hvis du er en skikkelig latsabb, er det jo best for deg selv at du gjør noe med det, ikke for henne... Men det er min mening, da 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Det der kjem ikkje til å funke, ho må få ein gave i tillegg. Ingen argument frå di side held, ho må få ein gave i tillegg. Slik er det berre. Jeg kjøpte meg en god kokebok med oppskrifter på sunn og god mat. Kan jeg dele opp og gi henne den som tilleggsgave? Hun er forøvrig glad i å lage mat.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
Gjest Tigress Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Jeg kjøpte meg en god kokebok med oppskrifter på sunn og god mat. Kan jeg dele opp og gi henne den som tilleggsgave? Hun er forøvrig glad i å lage mat.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Nei, det kan du ikkje, dette er framleis ein del av ditt prosjekt for å stogge forfallet. Det er til sjuande og sist ditt forfall, og når du no faktisk gjer noe med det er det berre du som tek ansvar for kroppen din. Ei gåve til kjærasten skal vere noko til ho, ikkje til deg.
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Jeg kjøpte meg en god kokebok med oppskrifter på sunn og god mat. Kan jeg dele opp og gi henne den som tilleggsgave? Hun er forøvrig glad i å lage mat.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Har du ikke lyst til å gi henne noe hun ønsker seg, som hovedsaklig er til henne? "Hva fikk du i julegave av mannen din i år, da?" "Ei kokebok med sunne oppskrifter, pluss at han skal begynne å trene...." Flaut 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Nei, det kan du ikkje, dette er framleis ein del av ditt prosjekt for å stogge forfallet. Det er til sjuande og sist ditt forfall, og når du no faktisk gjer noe med det er det berre du som tek ansvar for kroppen din. Ei gåve til kjærasten skal vere noko til ho, ikkje til deg. Det er jo en gave til oss begge. Det er jo henne jeg gjør det for.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Det er jo en gave til oss begge. Det er jo henne jeg gjør det for.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Det er en selvfølge at du gjør noe med det hvis helsa di er dårlig. Det er derfor deg selv du gjør det for, ikke hovedsaklig henne! Hun kan jo bare finne seg en mer attraktiv mann om hun vil, så kan du sitte der i sofaen med potetgullet ditt
Gjest Tigress Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Det er jo en gave til oss begge. Det er jo henne jeg gjør det for.Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Nei, det er inga gåve til ho, det er du som endeleg tek ansvaret for kroppen din, eit ansvar du tydelegvis ikkje har vore særlig medviten om på ei stund. Ho, eller rettare sagt, ditt ønskje om å vere attraktiv er motivasjonen din for å få ut fingeren. Tru meg, eg prøver berre å hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 I fjor så kjøpte hun altså lotion, undertøy til seg selv, glidekrem og tilbydde meg en helaften i senga. Det var jo også bare ting til henne, så hvorfor skulle hun bli sur for at jeg gir henne en langtidsinvestert gave til henne som koster meg mer enn å bare dra kortet? Anonymous poster hash: ae7fa...0ec
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 I fjor så kjøpte hun altså lotion, undertøy til seg selv, glidekrem og tilbydde meg en helaften i senga. Det var jo også bare ting til henne, så hvorfor skulle hun bli sur for at jeg gir henne en langtidsinvestert gave til henne som koster meg mer enn å bare dra kortet?Anonymous poster hash: ae7fa...0ec Min mening: En helaften i senga er en gave som er mer rettet til deg, enn et medlemskap på treningssenter for deg selv, er rettet til henne. Gaven hun ga til deg er ikke noe du kan forvente å få uten videre, regner med du ble litt overrasket og glad? At du begynner å trene og endrer livsstil dersom du har en dårlig en, er derimot noe kjæresten/samboeren/kona di kan forvente at du gjør, UTEN at hun trenger å få det i julegave av deg. Dette handler om din egen helse. Lotion, undertøy, glidekrem og en helaften i senga er en bonus du kan kose deg med, i likhet med f.eks. en middagsinvitasjon, en konsertopplevelse e.l. At mannen hennes endrer livsstil kan, dessverre for deg, ikke settes i samme bås som slike "opplevelser". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå