AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Nå skal jeg nevne 10 yrker som er helt forskjellige, du skal rangere dem fra 1-10 etter hva som du foretrekker. Skriv gjerne hvorfor du liker/ikke liker den typen yrket han har. Rørlegger Kokk Baker Snekker Advokat Pilot for et flyselskap Farmasøyt Butikk ansatt Drosje sjåfør Data ingeniør Politimann Lege Forsker Fotograf Anonymous poster hash: 38467...d14
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 ble vist litt mer enn 10 yrker, men ble litt revet med :D svar gjerne på alle Anonymous poster hash: 38467...d14
Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Endret 21. desember 2013 av Roookk
Gjest Soley Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Ja det er jo viktig men elsker du en person så elsker man han eller hun, så yrken skal da ikke ha noe å si, så lenge han jobber :D
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 (endret) En gang for lenge siden, den gang jeg akkurat hadde tatt min første ingeniørgrad, bodde jeg et sted hvor det eksisterte en forening ved navn 'Ingeniørfruenes forening'. Da jeg for spøk nevnte at jeg funderte på å melde meg inn nå som jeg hadde den påkrevde grad ble det et forundelig leven i 'hønsehuset' gitt Raskt svar på TS spørsmål: Jeg har de grader jeg trenger. Jeg har intet behov for å måtte ha en mann med en gitt tittel bak funksjonen på visittkortet. Endret 20. desember 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Slik blir vel min liste. Pilot Politimann Snekker Rørlegger Kokk Dataingeniør Lege Forsker Baker Farmasøyt Advokat Fotograf Butikkansatt Drosjesjåfør Har ikke kjæreste for tiden, men har aldri vært negativ til exene mine sine yrker. Så det betyr ikke så fryktelig mye med mindre man er bartender. Anonymous poster hash: a95e7...954
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Nå skal jeg nevne 10 yrker som er helt forskjellige, du skal rangere dem fra 1-10 etter hva som du foretrekker. Skriv gjerne hvorfor du liker/ikke liker den typen yrket han har. Rørlegger Kokk Baker Snekker Advokat Pilot for et flyselskap Farmasøyt Butikk ansatt Drosje sjåfør Data ingeniør Politimann Lege Forsker Fotograf Anonymous poster hash: 38467...d14 Rangert fra hva jeg foretrekker minst, til hva jeg foretrekker mest (er litt usikker noen steder og tar det derfor litt tilfeldig, men dette er sånn omtrentlig): Drosjesjåfør - ikke vondt ment, men jeg forbinder drosjesjåfører med de som ikke kan bli noe som helst annet Butikkansatt - stuck i en butikk for resten av livet? Gjør noe! Fotograf - synes det er litt interessant med menn som er flinke til å ta bilder og sånn, men blir litt for lite spennende for min del Baker - hurra, han kan lage masse godt til meg <3 Men liksom, baker... Ser for meg en feit mann bak disken med hatt og mel i fjeset Forsker - Joda, spennende det, men ser for meg at de som er forskere er litt... nerd? Farmasøyt - Personlig synes jeg dette virker utrolig kjedelig å jobbe som, men har absolutt ikke noe imot de som er farmasøyt, nei Rørlegger - Positivt at han sikkert er litt handy og sånn, men jeg har alltid sett for meg rørleggere som de som ikke fikk til å bli snekkere? Haha Kokk - Veldig positivt å være flink til å lage mat, betyr også at han sikkert hjelper til på kjøkkenet hjemme, og ikke er av den typen som er tilhengere av "mor lager middag, mens far leser avisen" Pilot - Er du pilot er du veldig flink og ansvarsfull og har brukt tid på utdanningen din, tenker jeg. Negativt at jeg alltid hadde vært redd for at han skulle være med i en ulykke eller noe Dataingeniør - ingeniør = yeees! Data = nerd..? Advokat - elsker juss selv, så her hadde vi hatt mye til felles. Tjener godt, bra utdanning Snekker - handyman, ahhhh <3 Lege - det sier jo seg selv. Lege liksom. Lege. Politimann - er det noe mer jeg trenger å si? Hos meg hadde han i alle fall glidd rett inn Når det er sagt, så er det jo først og fremst mannen man skal være sammen med, ikke yrket. Så yrket spiller i utgangspunktet en ganske liten rolle. Men påvirker førsteinntrykket gjør det jo! Endret 20. desember 2013 av Ingvilddd
super-s Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Det spiller ingen rolle for meg egentlig, men det hadde vært kjekt med en kokk eller baker, siden jeg selv er elendig på kjøkkenet, eller en snekker som kan pusse opp huset!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har en forkjærlighet for nerder. Forsker hadde sikkert passet fint til meg. Særlig dersom han hadde tørr humor i tillegg.
Edvarda Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Det som er viktig er at han er hjemme på ettermiddager, kvelder og i helger (for det meste, ihvertfall), og at han trives med det han driver med på jobben. Å ha en kjæreste som jobber når jeg har fri virker ganske dumt, og å ha en som er ulykkelig på jobben virker like dumt.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 RPilot - Er du pilot er du veldig flink og ansvarsfull og har brukt tid på utdanningen din, tenker jeg. Negativt at jeg alltid hadde vært redd for at han skulle være med i en ulykke eller noe Politimann - er det noe mer jeg trenger å si? Hos meg hadde han i alle fall glidd rett inn ! Jeg håper du ser ironien i det du skriver her. Flyulykker er nærmest ikke-eksisterende sammenlignet med mye annet man kan støte på, på bakken. Anonymous poster hash: a95e7...954 1
Ingvilddd Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg håper du ser ironien i det du skriver her. Flyulykker er nærmest ikke-eksisterende sammenlignet med mye annet man kan støte på, på bakken. Anonymous poster hash: a95e7...954 Ja, det har du rett i, men dette er mine førsteinntrykk, sagt på en ganske overfladisk måte :-)
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Kunne ikke brydd meg mindre om hva han jobber med, så lenge han ikke er "naver" og har arbeidsmoralen på plass har dette ingen betydning for meg. Anonymous poster hash: b09cd...562 2
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Kunne like gjerne rangert de yrkene i blinde. Jeg liker imidlertid ikke jobber som krever alt for mye reising, slik at jeg risikerer å sitte hjemme alene annenhver måned i 3-4 uker i strekk. Jeg er riktignok introvert, men det er likevel ikke en situasjon jeg hadde trivdes i. Enda mindre om vi skulle hatt barn. I bunn og grunn er det uansett arbeidsmoralen, som noen sa, som er viktig. Ansvarsfølelsen og evnen til å stå på egne ben, det at han faktisk har en jobb. Jeg kan forsørge meg selv, så lønnen er heller ikke avgjørende.
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Sikkert greit å ha en kjæreste som jobber en del, osv, slik at man slipper å ha henne hengende over seg hele tiden. Endret 20. desember 2013 av Summers
Fuglen Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Egentlig har det ingen betydning for meg hva min elskede skulle jobbet med. Men for moro skyld, slik blir min liste: Fotograf - jeg elsker kreative menn Lege - positivt at han hjelper mennesker Forsker - helt nødvendig for samfunnet Baker- bakere er sykt sexy, som alt arbeid med hendene Kokk - litt som over Dataingeniør (uten mellomrom) - viktig for jobben min, han kunne hjulpet meg Politimann - sexy uniform, pluss viktig for samfunnet Pilot for et flyselskap - er jo litt stilig med piloter da Snekker - har alltid likt menn som kan skape noe, og snekkere er sexy Rørlegger - tja Farmasøyt - tja Advokat - har dessverre ikke møtt mange advokater jeg liker, virker som de er en egen rase.. som ikke passer sammen med meg Butikk ansatt - tja Drosje sjåfør - tja
Veggdyret Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Har lite preferanser når det gjelder yrke, men skulle jeg valgt et av dem ville det nok blitt kokk. Synes det høres veldig behagelig ut å være sammen med en som kan mye om mat. Ville styrt unna pilot, de har så vidt jeg har skjønt mange reisedøgn og tilbringer dessuten mange netter på hotell sammen med sexy flyvertinner, for meg som er sjalu av meg og dessuten ønsker en mann som er mye hjemme, er det en elendig kombinasjon... Resten av lista er sånn ca likestilt i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Akademikerne stiller bakerst hos meg. For lite til felles! Men den som hadde kommet desidert nederst på listen hadde vært barnehageassistent e.l, jeg tviler sterkt på at vi ville hatt samme syn på enkelte ting. Politi er også skikkelig turn off. Kjente en pilot, han var meget høy på seg selv, og brannmannen jeg datet var pervers, viste det seg. Nei, mekaniker, elektriker eller noe annet handy! Så jeg slipper å føle meg som mannen i huset om vasken går tett! Anonymous poster hash: a14da...20d
JamesHardy Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Yrket til en potensiell make er uviktig for meg. Viktigere at dem liker hva de gjør så man slipper å høre på bitching om jobben hele tiden..
Anders42 Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Det viktigste er at man er arbeidsvillig , og tar sin del av ansvaret både økonomisk og sosialt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå