AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hei! Jeg fikk ved en tilfeldighet høre at mannen jeg har hatt en fin relasjon med for noen måneder siden omtaler meg på følgende måte: "Det er skikkelig klisje, kommer ei blond jente med fine pupper på jobben også ble jeg blendet..." Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. De vennene jeg har snakket med sier det er krenkende at han omtaler meg sånn foran de andre og bak min rygg? Skulle selvfølgelig ønske det var personligheten han ville trukket frem.. Anonymous poster hash: 25336...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Ikke noe kompliment. De fleste har bra pupper, og alle kan ha blondt hår hvis de vil. Det er jo ikke noe spesielt med det. Hadde ikke følt meg noe særlig viktig for han, bare en av mange. Anonymous poster hash: 4aab4...baa
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Takker for svar. Jeg skrev bare fordi jeg ikke helt så at det var krenkende sånn som de andre sa til meg. Ikke fordi jeg ønsker bekreftelse på at jeg er så unik eller spesiell Bare trengte å høre om flere tenker det er krenkende, eller om dere tenker som meg at han mener det godt Anonymous poster hash: 25336...b76
Fuglen Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Du kjenner han jo bedre enn noen av oss, så hvis jeg hadde vært deg hadde jeg fulgt magefølelsen min mht hvordan han er som person sånn ellers 1
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Ikke noe kompliment. De fleste har bra pupper, og alle kan ha blondt hår hvis de vil. Det er jo ikke noe spesielt med det. Hadde ikke følt meg noe særlig viktig for han, bare en av mange. Anonymous poster hash: 4aab4...baa Synes jeg var et bittert svar. Fyren ble blendet av TS, tror neppe han sier det om mange. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tolker dette utelukkende positivt, nemlig slik: Først ser han et svært attraktivt utseende, deretter blir han blendet av hele personen. For min del ser jeg svært mange med attraktivt utseende, men det er få jeg blir blendet av. Anonymous poster hash: b33aa...bbf
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Det er en kompliment. Han har blitt blendet av deg. Ikke legg så mye i ordlyden av det han sa.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Synes jeg var et bittert svar. Fyren ble blendet av TS, tror neppe han sier det om mange. Hva har pupper med det å gjøre da? Jeg ville syntes det var rart at puppene mine hadde såpass mye å si i den sammenhengen. Jada, alt er så bittert så. Jeg er sikkert feit også, eller hva? Bare fordi jeg har en annen mening enn deg? Anonymous poster hash: 4aab4...baa
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Hei! Jeg fikk ved en tilfeldighet høre at mannen jeg har hatt en fin relasjon med for noen måneder siden omtaler meg på følgende måte: "Det er skikkelig klisje, kommer ei blond jente med fine pupper på jobben også ble jeg blendet..." Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. De vennene jeg har snakket med sier det er krenkende at han omtaler meg sånn foran de andre og bak min rygg? Skulle selvfølgelig ønske det var personligheten han ville trukket frem.. Anonymous poster hash: 25336...b76 Dette er en dyp krenkelse du burde anmelde han for sekstraksering Anonymous poster hash: 343e4...ee0 1
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Hva har pupper med det å gjøre da? Jeg ville syntes det var rart at puppene mine hadde såpass mye å si i den sammenhengen. Jada, alt er så bittert så. Jeg er sikkert feit også, eller hva? Bare fordi jeg har en annen mening enn deg? Anonymous poster hash: 4aab4...baa Haha, så ikke at du parodierte kvinner i den første posten, men ser du gjør det nå.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Haha, så ikke at du parodierte kvinner i den første posten, men ser du gjør det nå. På tide. Anonymous poster hash: 4aab4...baa
pressplay Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Det er i grunnen krenkende mot seg selv i og med at det var ikke så mye som skulle til før han ble blendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå