Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Leter etter god hudpleie til huden min. Har vært hos hudpleier, men syns ikke det fungerte så bra som jeg håpet. Det de brukte mest av da var Decleor... Synes ikke decleor funker bra på min hud, har brukt dette tidligere også uten noen merkbar forandring. Har også brukt noe clinique, men merket heller ikke noe store forskjeller.

Jeg har kombinasjonshud, fet i panna og litt tørr rundt nesa. Resten er greit. Har en del urenheter rundt lepper og på haka, og litt hudorm på nesen. Noe småkviser rundt tinningen..

Noen som har noe å anbefale? Av de større merkene, men lurer også på å bestille fra iHerb ettersom jeg har prøvd mye dyre merker som ikke fungerer på den måten jeg ønsker :(

Anonymous poster hash: 1e4e0...38c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Leter etter god hudpleie til huden min. Har vært hos hudpleier, men syns ikke det fungerte så bra som jeg håpet. Det de brukte mest av da var Decleor... Synes ikke decleor funker bra på min hud, har brukt dette tidligere også uten noen merkbar forandring. Har også brukt noe clinique, men merket heller ikke noe store forskjeller.

Jeg har kombinasjonshud, fet i panna og litt tørr rundt nesa. Resten er greit. Har en del urenheter rundt lepper og på haka, og litt hudorm på nesen. Noe småkviser rundt tinningen..

Noen som har noe å anbefale? Av de større merkene, men lurer også på å bestille fra iHerb ettersom jeg har prøvd mye dyre merker som ikke fungerer på den måten jeg ønsker :(

Anonymous poster hash: 1e4e0...38c

Anbefaler Dr. Hauschka! Det er en naturlig økologisk serie man får kjøpt både på feelunique.no og vita.no. Det er LITT dyrt, men drøyt i bruk pluss at det funker. Har du komb hud bør du teste Melissakremen, noe for kvisene ville vært ansiktsoljen og/ eller toneren som heter "ansiktsvann spesial". Mye av Dr haushka finner du også i vitabutikker osv, men ikke den toneren(som btw er genial hvis du blir blank utover dagen. Prøv deg frem og spør om du kan få med en liten tester (det fikk iaf jeg) :) Jeg bruker utelukkende Dr Hauschka nå og har kastet decleorproduktene mine. :)

Skrevet

NB: Det skal nevnes at jeg har komb hud om vinteren og fet hud om sommeren. Har lenge slitt med akne som ikke en gang medikamenter har fjernet. Fikk time til hudlege men avbestilte timen da disse produktene funket like fint :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sothys. Har desverre ikke råd til å prioritere det nå, men har brukt det mye før. :)

Skrevet

Jeg har også kombinert hud, som har lett for å bli fet i t-sonen og tørr inntil nesen. For meg fungerte Decleor i kombinasjon med MD. Men jeg har også brukt og vært veldig fornøyd med Ole Henriksen sin hudpleie serie. Når jeg var yngre gikk jeg for Biotherm som er billigere enn de andre merkene jeg nevnte men passet bra på det tidspunktet. Noe å teste ut kanskje?

Anonymous poster hash: 9fd6c...267
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg anbefaler biopolar radiofrekvens kombinert med oxygen jeet peel med en 3 måneders kur med kveg collagen ,glem kremene ,det er inneifra det gjelder ,jeg fikk iallefall ny hud ,går du til renee studio rett over annes og spør etter et tilbud for du ,hun har veldig gode maskiner,kan anbefales

Skrevet

Gå til en kosmetisk sykepleier, er mitt råd. Selv har jeg brukt et x antall dyre merker, men fikk først sving på sakene etter at jeg fikk et kremprogram tilpasset min hud. Dyrt til og begynne med, men du verden så mye penger spart i et litt lengre tidsperspektiv.

Anonymous poster hash: 0a495...6d2
Skrevet

Det finnes utrolig mange bra merker der ute. Selv bruker jeg en kombinasjon av mange, og liker også Decleor, men jeg liker langt fra alle merkene deres. Du må nesten prøve deg frem å finne det merket du liker og som fungerer for deg.

Merker som kan være verdt å teste syns jeg er : Ole Henriksen, Matis, Emergin C (MD Formulations, Decleor og Priori er andre merker jeg liker, men ettersom det ikke høres ut som du har veldig problemhud er ikke MD og Priori helt passende og Decleor likte du ikke)

Favoritten for øyeblikket er Emergin C Organics, jeg elsker den serien og har hørt om mange andre som også elsker den.

Skrevet

Jeg bruker for det meste MD formulations i kombinasjon med blant annet Decleor, Matis og Dr. Babor. Har hørt mye bra om Emergin C Organics. Dr. Haushka har en bra håndkrem, that`s it. Ville holdt meg langt unna ansiktsproduktene.

Anonymous poster hash: 5dceb...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...