Gå til innhold

Å gjennoppta kontakt med eksen noen måneder etter bruddet har ødelagt julen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med han. Han la seg flat og ville ha meg tilbake. Jeg var sterk og holdt avstand. Vi snakket ikke sammen. Jeg var klar og tydelig på hvorfor det ble slutt, at det måtte være sånn, men at framtiden kanskje kunne bringe oss sammen hvis det var meningen. Hovedgrunnen var at han aldri tok seg tid til noe annet enn jobb, sport og venner.

Deretter snakket vi om. div. praktiske ting. Dette ledet til at han fortalte meg hvor høyt han elsket meg. Han ringte, sendte meldinger og sa han ville kjempe for oss og kjærligheten. Han sa han hadde innsett en del ting og at han nektet å gi opp. Jeg har aldri fått mer meldinger enn i denne perioden.

Dette gjorde han i flere uker. Jeg ble smigret sakte, men sikkert og bundet følelsesmessig på nytt...trodde det var håp.... Da han skjønte at jeg virket til å falle for alt dette ..ja da...sluttet han med det....Han skrev sporadisk meldinger, men fortsatte å si at han elsket meg og at vi nok om litt klarte å finne ut av tingene og bli sammen igjen. Han skrev, men mindre og mindre. Han ringte mindre og jeg kjente desperasjonen som var en av grunnene til at det ble slutt...

Nå er det jeg som sitter her med skjegget i postkassen. Jeg er rett tilbake der hvor jeg var. Jeg som sliter med tankene og et knust hjerte. Han sa han skulle overraske meg på juleaften. Han sa han skulle kjøpe noe fint jeg ønsket meg....han ville ta meg med dit vi møttes første gang osv...

Dette er vel nettopp en av grunnene til at man ikke kan være venn med eksen......noen som har gjort den samme dummheten?

Anonymous poster hash: c8d9e...d10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...