AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg var innom cupido og ramlet på denne kontaktannonsen. Så lurer jeg på om dere jenter/kvinner virkelig kunne tenkt dere å svare på en sånn. Er menn litt for enkle? Det er stor forskjell på hvordan kvinner og menn skriver feks kontaktannonser.... her er den: "Jeg søker ei dame som vil vere mi elskerinne, ei som jeg kan treffe ganske ofte for deilig sex sammen. Du må ha møtested eller så kan vi leie hotellrom. Du ser bra ut og er ikke tykk/fet, men gjerne litt lubben om kiloene er rett fordelt Er svak for damer med en viss bryststørrelse, men d er ingen krav, greier meg med en passe håndfull bryster også 100% diskresjon og renlighet er ett must! Par som ønsker en ekstra mann er å av intresse " Anonymous poster hash: a3f88...de8
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Nei. For dårlig bruk av språket og for mange blunkefjes. "Diskresjon ønskes og loves" er heller ikke i min gate. Jeg er fryktelig snerpete.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Den personen risikerer å få napp av voldsforbrytere og ikke slike kvinner som han tenkte på! Anonymous poster hash: 2f6f6...494 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Ts her....Det er mange mange kontaktannonser fra menn hvor mennene åpenbart kun er ute etter å tilfredstille seg selv. Tenker selv at sex må være litt mer.... så syns mange av kontaktannonnsene er turnoff... Anonymous poster hash: a3f88...de8
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Trenger vel ikke være Hamsun for å være en grei sexpartner.
Gjest Eurodice Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Enkle sjeler uten altfor høy intelligens kan sikkert falle for slike annonser, tenker jeg. Endret 20. desember 2013 av Arabella
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Trenger vel ikke være Hamsun for å være en grei sexpartner. Men noen kvinner ønsker seg litt mer enn "en grei sexpartner". Legger du ut en annonse for å skaffe deg sex, samtidig som du stiller krav til damens form og størrelse, synes jeg det er på sin plass å fortelle om din egen form og størrelse. Gjerne med bilder, men det er muligens vanskelig de gangene det kreves diskresjon.
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Men noen kvinner ønsker seg litt mer enn "en grei sexpartner". Legger du ut en annonse for å skaffe deg sex, samtidig som du stiller krav til damens form og størrelse, synes jeg det er på sin plass å fortelle om din egen form og størrelse. Gjerne med bilder, men det er muligens vanskelig de gangene det kreves diskresjon. Er det dette det egentlig hander om, at han ikke ønsket å ligge med hvem som helst? Forstår han godt. For alt vi vet var det bilde i annonsen, hadde vært feil å poste bilde av en fyr som var ute etter sex her på KG.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Er det dette det egentlig hander om, at han ikke ønsket å ligge med hvem som helst? Forstår han godt. For alt vi vet var det bilde i annonsen, hadde vært feil å poste bilde av en fyr som var ute etter sex her på KG. Nei. Svaret mitt til ditt innlegg handlet om at annonsen er for dårlig. Du skriver at man ikke trenger å skrive spesielt bra for å "grei nok" i senga. Jeg svarer at damer vil ikke ha "grei nok". Vi vil gjerne ha mer enn "grei nok" og når han stiller krav til hvordan damen skal se ut, er det naturlig at han selv har noe å stille opp med. Tviler på at det er bilde i annonsen. Dette er en mann som allerede befinner seg i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Nei. Svaret mitt til ditt innlegg handlet om at annonsen er for dårlig. Du skriver at man ikke trenger å skrive spesielt bra for å "grei nok" i senga. Jeg svarer at damer vil ikke ha "grei nok". Vi vil gjerne ha mer enn "grei nok" og når han stiller krav til hvordan damen skal se ut, er det naturlig at han selv har noe å stille opp med. Tviler på at det er bilde i annonsen. Dette er en mann som allerede befinner seg i et forhold. Garantert. Anonymous poster hash: 2f6f6...494
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Nei. Svaret mitt til ditt innlegg handlet om at annonsen er for dårlig. Du skriver at man ikke trenger å skrive spesielt bra for å "grei nok" i senga. Jeg svarer at damer vil ikke ha "grei nok". Vi vil gjerne ha mer enn "grei nok" og når han stiller krav til hvordan damen skal se ut, er det naturlig at han selv har noe å stille opp med. Tviler på at det er bilde i annonsen. Dette er en mann som allerede befinner seg i et forhold. Finnes det noe som helst belegg for å si at skriveferdighetene henger sammen med sengeferdighetene?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Finnes det noe som helst belegg for å si at skriveferdighetene henger sammen med sengeferdighetene? Nei. Det var du som skrev "Man trenger ikke å være Hamsun for å være grei elsker". Jeg skrev bare at annonsen ikke appellerte til meg på grunn av skriveferdighetene. Mitt (i utgangspunktet snertne poeng før du misforsto svaret mitt) var at du skrev "grei elsker". Jeg svarte at "grei" er ikke bra nok. Vi vil ha mr Superhunklover og at det er noe han bør være dersom han legger ut en sex-annonse og samtidig stiller krav til hva dama skal være. *tegner og forklarer*
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Finnes det noe som helst belegg for å si at skriveferdighetene henger sammen med sengeferdighetene? Skriveferdigheter henger ofte sammen med evnen til å uttrykke seg og å lese signaler. Å kommunisere. Om noen er dårlig på det å gjøre vurderinger i forhold til skriftlige formuleringer (med god tid på seg), så må det være logisk å anta at han ikke er så veldig god på det. En som er både dårlig på kommunikasjon, å lese signaler og å foreta vurderinger er å anta som en særdeles slett sexpartner da alle desse er essensielle for å samhandle med en partner. Men jeg er uenig i vurderingen av denne annonsen. Mannen har sett seg ut en type kvinner og stiler både språk og stil utmerket inn mot nettopp dem. Et godt språk ville skremt dem vekk. Anonymous poster hash: 132a8...4a2
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Nei. Det var du som skrev "Man trenger ikke å være Hamsun for å være grei elsker". Jeg skrev bare at annonsen ikke appellerte til meg på grunn av skriveferdighetene. Mitt (i utgangspunktet snertne poeng før du misforsto svaret mitt) var at du skrev "grei elsker". Jeg svarte at "grei" er ikke bra nok. Vi vil ha mr Superhunklover og at det er noe han bør være dersom han legger ut en sex-annonse og samtidig stiller krav til hva dama skal være. *tegner og forklarer* Det er ikke vits i å terpe på at du ikke nøyer deg med en "grei elsker" når poenget er at du siler bort folk på bakgrunn av noe som ikke er relevant for sengeferdighetene. Man kan selvsagt ha preferansene man vil, men det blir jo som å gå på date etter hvem som er født i riktig stjernetegn, man er unntaket ikke regelen.* Hva slags fyr du ønsker er vel greit, men tror nok ikke man er garantert mr superhunklover bare fordi man har pupper og ikke er feit som var de eneste kravene han stilte. *Antok at kvinner er rasjonelle. Endret 20. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Nei. Det var du som skrev "Man trenger ikke å være Hamsun for å være grei elsker". Jeg skrev bare at annonsen ikke appellerte til meg på grunn av skriveferdighetene. Mitt (i utgangspunktet snertne poeng før du misforsto svaret mitt) var at du skrev "grei elsker". Jeg svarte at "grei" er ikke bra nok. Vi vil ha mr Superhunklover og at det er noe han bør være dersom han legger ut en sex-annonse og samtidig stiller krav til hva dama skal være. *tegner og forklarer* Seriøst?Anonymous poster hash: 072a5...5f3
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Skriveferdigheter henger ofte sammen med evnen til å uttrykke seg og å lese signaler. Å kommunisere. Om noen er dårlig på det å gjøre vurderinger i forhold til skriftlige formuleringer (med god tid på seg), så må det være logisk å anta at han ikke er så veldig god på det. En som er både dårlig på kommunikasjon, å lese signaler og å foreta vurderinger er å anta som en særdeles slett sexpartner da alle desse er essensielle for å samhandle med en partner. Men jeg er uenig i vurderingen av denne annonsen. Mannen har sett seg ut en type kvinner og stiler både språk og stil utmerket inn mot nettopp dem. Et godt språk ville skremt dem vekk.Anonymous poster hash: 132a8...4a2 Tror slike ting bør avgjøres med empirisk belegg, alle kan fortelle historier om hvordan noe kan henge sammen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Nei, tviler på at noen svarer på den.
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Nei, tviler på at noen svarer på den. Men hadde du svart på noen andre annonser?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Men hadde du svart på noen andre annonser? Som sier de vil ha ei elskerinne? Nei. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Skriveferdigheter henger ofte sammen med evnen til å uttrykke seg og å lese signaler. Å kommunisere. Om noen er dårlig på det å gjøre vurderinger i forhold til skriftlige formuleringer (med god tid på seg), så må det være logisk å anta at han ikke er så veldig god på det. En som er både dårlig på kommunikasjon, å lese signaler og å foreta vurderinger er å anta som en særdeles slett sexpartner da alle desse er essensielle for å samhandle med en partner. Men jeg er uenig i vurderingen av denne annonsen. Mannen har sett seg ut en type kvinner og stiler både språk og stil utmerket inn mot nettopp dem. Et godt språk ville skremt dem vekk.Anonymous poster hash: 132a8...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå