AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 "Dere holder dere unna hverandre, vil ikke se dere spise sammen i kantinen eller i det hele tatt." Hva nå??.. Det var bare ett kyss. Føler at verden raste litt sammen. Noen i samme båt? Sjefen syns det var "ekkelt" og at han er alt for gammel for meg. Er ikke det min buisniss? Jeg mener, har selv fersket sjefen med sekretæren tidligere..Anonymous poster hash: 82115...e9c
Chloe- Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Public display of affection hører ikke hjemme på en arbeidsplass. 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Hva så? det skjer uansett.. Og når vi er på et kotor bak lukkede dører, er det i grunn ikke public. det var værtfall irriterende at sjefen skal få gjøre hva han vil, mens vi vanlige dødelige må forholde oss til andre regler.Anonymous poster hash: 82115...e9c 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Det var jo et seriøst og bra argument "Han er for gammel for deg", ikke "hold jobb og privatliv adskilt" 1
Chloe- Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Hvorfor skjer det uansett? Fordi dere har null selvdisiplin til å vente til dere kommer hjem? Slike ansatte ville ikke jeg hatt. Og drit i hva sjefen gjør. En arbeidsplass er et hierarki, ikke et demokrati. 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Begge to pendler 1 time og vi bor i motsatt retning så det er to timer å kjøre hvis vi skal møtes på fritiden, så hvorfor vente så lenge når vi kan kysse litt på jobb bak lukkede dører? Arg.. Og etter kvinneguidens poster så ser jeg jo at det skjer over alt, hele tiden, at folk roter med kollegaer, så ja: det skjer uansett. Anonymous poster hash: 82115...e9c
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Det er akkurat som når en mamma fersker et av barna sine mens de har sex..... slenger ut en liten skjennepreken uten å huske på at "ungene" faktisk er blitt voksen. Hadde tatt det opp med sjefen, sånn snakker man ikke til voksne mennesker. Og gjerne sagt meg enig i at du kan forstå at det er forstyrrende for jobbmiljøet... om du syns det selv da Endret 20. desember 2013 av Coolaid
Chloe- Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Begge to pendler 1 time og vi bor i motsatt retning så det er to timer å kjøre hvis vi skal møtes på fritiden, så hvorfor vente så lenge når vi kan kysse litt på jobb bak lukkede dører? Arg.. Og etter kvinneguidens poster så ser jeg jo at det skjer over alt, hele tiden, at folk roter med kollegaer, så ja: det skjer uansett. Anonymous poster hash: 82115...e9c Før jobben, etter jobben. I lunsjpausen (spis et annet sted enn kantina en gang i blant). Sov hos hverandre, pendle sammen. Vær litt løsningsorienterte da!! 6
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Begge to pendler 1 time og vi bor i motsatt retning så det er to timer å kjøre hvis vi skal møtes på fritiden, så hvorfor vente så lenge når vi kan kysse litt på jobb bak lukkede dører? Arg.. Og etter kvinneguidens poster så ser jeg jo at det skjer over alt, hele tiden, at folk roter med kollegaer, så ja: det skjer uansett.Anonymous poster hash: 82115...e9c Det er likegyldig hvor dere bor eller hvor lang tid det tar å møtes. Og fordi at "alle gjør det" holdningen så betyr det ikke at det er mer greit av den grunn. I tillegg så skal du faktisk jobbe i arbeidstiden, ikke bruke arbeidsgivers tid til å flørte. Det er faktisk tyveri av tid hvor du er betalt for å stille deg til rådighet. Det var min mening over. Mener også at det må være lov å være menneske med både lyster og morsomheter på en arbeidsplass. Sjefen din høres uprofesjonell ut. For å si det sånn, skal du drive på med noe som helst som ikke er arbeidsrelatert på jobben så sørg for å ikke blir oppdaget. Enten vi vil eller ikke, så er kjærlighetsforhold, flørting, kyssing osv forstyrrende for arbeidsmiljøet og skaper ofte en del problemer. Sånn er det bare. Fly under radaren (Når det gjelder det at sjefen ikke vil se dere sammen...drit i det, det kan han faktisk ikke bestemme. Spør forresten om kona hans liker sexetæren hans Endret 20. desember 2013 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 "Dere holder dere unna hverandre, vil ikke se dere spise sammen i kantinen eller i det hele tatt." Hva nå??.. Det var bare ett kyss. Føler at verden raste litt sammen. Noen i samme båt? Sjefen syns det var "ekkelt" og at han er alt for gammel for meg. Er ikke det min buisniss? Jeg mener, har selv fersket sjefen med sekretæren tidligere.. Det sjefen ikke vet har han ikke vondt av. Sørg for at det er trygt før dere kysser med hverandre neste gang. Anonymous poster hash: 19be2...672 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Hva så? det skjer uansett.. Og når vi er på et kotor bak lukkede dører, er det i grunn ikke public. det var værtfall irriterende at sjefen skal få gjøre hva han vil, mens vi vanlige dødelige må forholde oss til andre regler.Anonymous poster hash: 82115...e9c Det er det som er fordelen med å være sjef. Hvis du ikke kan forholde deg til reglene, finn deg en ny jobb Anonymous poster hash: a3851...bbd 1
Gjesten Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Hvis det var et nuss, ser jeg ikke problemet, men jeg får inntrykk fra innlegget ditt at det var litt mer enn et kjapt nuss, og i så fall er jeg enig med sjefen din. Det hører ikke hjemme på en arbeidsplass. Det er ikke sjefens problem at du har valgt å date en som bor så langt unna deg. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Kanskje sjefen har en meget god grunn for å be dere holde dere fra hverandre... Du vet, det er ikke alt man som personalansvarlig kan dele med de andre, men det er kan fint være en meget god grunn til at reaksjonen er som den er.... og mannen du kysset er jo tydeligvis mer enn bare et par tre år eldre enn deg... 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Kanskje sjefen har en meget god grunn for å be dere holde dere fra hverandre... Du vet, det er ikke alt man som personalansvarlig kan dele med de andre, men det er kan fint være en meget god grunn til at reaksjonen er som den er.... og mannen du kysset er jo tydeligvis mer enn bare et par tre år eldre enn deg... Ja, men det bør spille liten rolle. Om det er to jevnbyrdige kolleger (Altså ikke overordnet og arbeidstaker), voksne mennesker som flørter litt på en arbeidsplass er det ikke noe problem så lenge det ikke gjøres i en utstrekning som går utover arbeidet. Et kyss på et kontor er så uskyldig som det kan få blitt så lenge det ikke kysses hemningsløst foran kunder/klienter eller andre kolleger. Basert på de opplysningene i denne tråden så høres lederen litt tyrannisk ut. Vedkommende har fint lite med hvem man som arbeidstaker velger å spise lunsj sammen med. Anonymous poster hash: 3943b...055
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Det er det som er fordelen med å være sjef. Hvis du ikke kan forholde deg til reglene, finn deg en ny jobb Anonymous poster hash: a3851...bbd Nei, det er ikke fordelen med å være sjef. En skikkelig leder går foran med et bra eksempel og setter standarden for andre i så fall. En leder har heller virkelig ikke noe med å mene noe om hvem arbeidstakeren faller for. Om du er sjef eier du ikke dine ansatte selv om du tror det selv. Anonymous poster hash: 3943b...055
lottelotti Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Synes at det var litt drøyt at dere ikke skal få spise sammen bare på grunn av et kyss, men sjefen bestemmer.
-hild Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Hadde det skjedd der jeg jobber, så hadde en av dere blitt overflyttet til en annen avdeling og et annet kontor. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Vi har ikke kontor i samme etasje og samarbeider ikke med saker, eneste vi jobber sammen om må være å snakke på avdelingsmøter. Jeg liker ikke at andre folk skal mene noe om aldersforskjell på meg og folk jeg flørter med - han kunne holdt seg saklig i det minste.. Men jeg sa jo at det ikke skal skje igjen. Anonymous poster hash: 82115...e9c
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Kanskje du ikke er den første, TS....
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Samme det vel.. Dette handler om Sjefen som begynte for en mnd siden og leker storkar, feier over sekretæren men klarer ikke at han har konkurrenter og må derfor nekte sine underordnede mannlige arbeidstakere å spise lunsj med meg.. Blæ blæ blæ Anonymous poster hash: 82115...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå