Gå til innhold

Er det sant?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tviler ikke på at det stemmer for noen, men hvis det var sant så hadde nok ikke jeg hatt samboer du ;)

Myth - busted

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, krysser fingrene for at du har rett! Føler meg ikke så slående vakker i utgangspunktet. Leste engang at du er 20% penere enn du tror og! Håper heller det er tilfelle 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere dette er sant?

Anonymous poster hash: ac8a4...a56

Tviler på at et uttrykk som "fem ganger mer attraktiv" kommer fra noen vitenskapelig undersøkelse

Anonymous poster hash: a223b...840

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det er sant. Jeg ser alltid a hunk of burning love i speilet, men det er visst ingen andre som ser det samme. Og jeg er IKKE fotogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sant. Noen liker sitt eget utseende, andre ikke, og det er alltid noen som synes at en eller annen er attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Da bør jeg finne frem papirposen først som sist. Trodde liksom ikke man kunne gå i minus på utseendeskalaen, men dersom dette stemmer, så gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære. Om det er sant så må jeg grave meg ned. Jeg synes ikke jeg er pen, hverken i speil eller på bilder. På bilder er det ekstremt, har aldri sett ett pent bilde av meg etter jeg ble voksen. Sukk

Anonymous poster hash: d457f...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Man blir jo vant til sitt eget utseende, og forskning viser jo at det vi ser mye av er det vi synes er mest attraktivt, så det er ikke så rart om man synes sitt eget utseende er pent. Men håper det ikke er sant, for jeg føler meg ikke så veldig pen, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...