Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg skal ha shop-stop i 2014. Ønsker derfor tips til bærekraftige presanger. Vet man kan gi til veldedighet, og ønsker derfor tips til andre ting også. Vil gjerne legge litt omtanke i gavene, sånn at de passer den som skal motta.
Arnt Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Hjemmelaget juletilbehør. Sennep, sylteagurk, marsipan, sjokolade osv.
Aurora M. Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Da er vi to! Jeg skal også ha shoppestopp i 2014. Fremtiden i våre hender har en liste med noen tips her: http://www.framtiden.no/gronne-tips/forbruk/her-er-tips-til-gode-julegaver.html Billetter til kino, konsert, teater. Gavekort på massasje/velvære eller på en eller annen treningsform f.eks er jo noe som er kjempefint å få. Ellers er det jo mye en kan lage selv hvis en er litt kreativ.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Takk for tips! Er nok ikke den mest kreative. *tilstår*
Antoinette Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Husk å kjøpe inn noen nye truser/sokker/BH før nyttår. De som har gjennomført shoppestop sier at det blir det kritisk mangel på etterhvert. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Takk for tips. Tenkte at jeg skulle kjøpe meg en fest-kjole i romjulen en del runde dager i vinter), samt et par støvletter og en kåpe. Regner med det er romjulssalg. Ellers har jeg alt jeg trenger til året som kommer. Gruer meg litt, men gleder meg til utfordringen og til å se hvor mye jeg kan spare.
Gjest Ironically me Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Trenger nok nye sko, og ellers restaurere ferdig båten. Ellers blir det stille på kjøpefronten!
nickless Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Så flinke dere er!! Mulig jeg hiver meg på! Da må vi ha en tråd der vi kan følge hverandre ( denne?) , tilstå om vi har "syndet" og oppmuntre når det trengs! undertøy,strømpebukse,vinterstøvletter og en litt fiks genser evt cardigan er det jeg trenger som jeg kommer på for å starte :-) 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Matvarer Billet til Kino/teater/konsert/festival osv Bake boller sammen, dra på telttur sammen, gavekort på god middag osv Gavekort på at giver måker all snø/lager alle middagene i x måneder osv StrikkeplaggAnonymous poster hash: 2a65d...239 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Så flinke dere er Gavekort på tid sammen, er alltid en vinner. Eller hva med å rekke opp en gammel genser du ikke bruker, og strikke noe nytt ut av dette? Anonymous poster hash: 408dd...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå