Gå til innhold

Til neste år...

Anbefalte innlegg

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg skal ha shop-stop i 2014. Ønsker derfor tips til bærekraftige presanger. Vet man kan gi til veldedighet, og ønsker derfor tips til andre ting også. Vil gjerne legge litt omtanke i gavene, sånn at de passer den som skal motta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget juletilbehør. :) Sennep, sylteagurk, marsipan, sjokolade osv.

Skrevet

Da er vi to! Jeg skal også ha shoppestopp i 2014. :)

Fremtiden i våre hender har en liste med noen tips her: http://www.framtiden.no/gronne-tips/forbruk/her-er-tips-til-gode-julegaver.html

Billetter til kino, konsert, teater. Gavekort på massasje/velvære eller på en eller annen treningsform f.eks er jo noe som er kjempefint å få.

Ellers er det jo mye en kan lage selv hvis en er litt kreativ. :)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Takk for tips!

Er nok ikke den mest kreative. *tilstår*

Skrevet

Husk å kjøpe inn noen nye truser/sokker/BH før nyttår. De som har gjennomført shoppestop sier at det blir det kritisk mangel på etterhvert.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Takk for tips. Tenkte at jeg skulle kjøpe meg en fest-kjole i romjulen en del runde dager i vinter), samt et par støvletter og en kåpe. Regner med det er romjulssalg.

Ellers har jeg alt jeg trenger til året som kommer.

Gruer meg litt, men gleder meg til utfordringen og til å se hvor mye jeg kan spare.

Gjest Ironically me
Skrevet

Trenger nok nye sko, og ellers restaurere ferdig båten. Ellers blir det stille på kjøpefronten!

Skrevet

Så flinke dere er!! Mulig jeg hiver meg på! Da må vi ha en tråd der vi kan følge hverandre ( denne?) , tilstå om vi har "syndet" og oppmuntre når det trengs! undertøy,strømpebukse,vinterstøvletter og en litt fiks genser evt cardigan er det jeg trenger som jeg kommer på for å starte :-)

• Liker 1
Skrevet

Matvarer

Billet til Kino/teater/konsert/festival osv

Bake boller sammen, dra på telttur sammen, gavekort på god middag osv

Gavekort på at giver måker all snø/lager alle middagene i x måneder osv

Strikkeplagg

Anonymous poster hash: 2a65d...239

• Liker 1
Skrevet

Så flinke dere er :)

Gavekort på tid sammen, er alltid en vinner.

Eller hva med å rekke opp en gammel genser du ikke bruker, og strikke noe nytt ut av dette?

Anonymous poster hash: 408dd...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...