Gå til innhold

Barnevennelige svømmehaller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta med sønnen min på svømming for første gang her i Norge.Har flyttet til Norge fra England. Noen bra barnevennelige svømmehaller i Oslo og Akershus?

Anonymous poster hash: ec64c...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Oslo er det vel kunn Tøyenbadet, men der er det stappfult og lite koselig...

De mest barnevennlige jeg kommer på da, er Nadderduhaller på Bekkestua i Bærum, eller Risenga i Asker.

Reiser du enda litt lenger er det flott både på Drammensbadet og Østfoldbadet...

Skulle virkelig ønske Oslo kommune kunne få ett slik annlegg som de over...

Anonymous poster hash: 3ada5...240
Skrevet

Drammensbadet er det beste stedet jeg har vært med barn. Bor et stykke unna så har bare vært der en gang. Der har de varmt nok vann i alle bassengene iallefall, noe de ikke har hatt noen andre steder jeg har vært

Anonymous poster hash: fad95...17b

Skrevet

Tøyenbadet er ikke mye stappfullt om du drar dit fra morgenen av. Da kan du få hele bassenget for deg selv.

Skrevet

Bøler Bad er fint. Ikke så stort, men litt varmere vann enn i de fleste andre basseng, så veldig deilig å være i vannet. Kun basseng da, ikke stupetårn og sklier og sånt. Men flott for svømmeopplæring. Er der med 4-åringen jevnlig, og har sett flere barn på ca 5-7 som har lært å svømme der.

Anonymous poster hash: 9e780...76a

Skrevet

Hundsund bad som ligger ved Snarøya er kjempe fin for barn:) er der mye med barna mine..

Skrevet

Huk :)

Anonymous poster hash: efe1f...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...