Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmen startet i mitt barndomshjem, jeg hadde skaffet meg to nydelige valper, en som var rødbrun og en grå. Plutselig begynner jeg å føde, og føder i huset (ingen gravidmage eller noe) Jeg får en liten jente og det viser seg at det er min ekskjæreste som er pappa, han har plutselig flyttet til nabohuset og vi er egentlig veldig sure på hverandre, men han omfavner meg lenge uten å si et ord. Jeg går ut med valpene og knekker sammen, hylgråter, da legger den røde valpen seg ved siden av meg og trøster på en menneskelig måte (uten språk). Jeg har da glemt babyen i huset også.. Hva i huleste skjer med hodet mitt :P? Kan legge til at min eks var en som ikke behandlet meg bra, behandlet ingen særlig bra. Møtte en fyr for en uke siden og hadde ubeskyttet sex, er det noe sammenheng her?

Anonymous poster hash: fb475...9ce

Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

Om man skal tro på drømmetydning så betyr:

Rød Hund- svik (F.eks at du er blitt sviktet)
Grå-betyr som oftest: Usikkerhet, Være redd for noe, depresjon, fornekter følelser.

Drømme om å føde ei lita jente- Drømmen handler da egentlig om deg, at du trenger kjærlighet, på tide å vokse opp(eller holder på å vokse opp) at du trenger å ta vare på deg selv,

Gjest ms_kwang
Skrevet

Ja å drømme at man glemmer en baby, kan bety at det er på tide å plukke opp ett prosjekt eller hobby som du har lagt til side for leeeenge siden x)

Skrevet

Du vil ha esken din tilbake, du er redd for å være gravid uten å være klar over det (fødsel uten å ha mage)

Og du har lyst på hund.

Anonymous poster hash: 5c601...e47
Skrevet

Mye av det stemmer ja, men en ting som ikke stemmer er at jeg vil ha eksen tilbake, har ikke grått en tåre over han. Men han sviktet meg og jeg misliker hans personlighet såpass mye at jeg drømmer mye om han. Det er ikke første gang jeg drømmer om plutselig graviditet eller fødsel, kanskje jeg er litt redd for det :P Håper bare det ikke betyr at jeg burde ta en graviditetstest..

Anonymous poster hash: fb475...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...