Gå til innhold

Har blitt hekta

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei kone hjemme som er mer som venninna mi. Er 40 år, mann. Har blitt helt hekta på ei jente som er alt for ung for meg. Hun er alt. Hun er smart, interessant, vakker, bra kropp.. Kan snakke om alt. Hvordan får jeg henne ut av hodet ? Jeg ser ikke for meg en fremtid uten henne, og jeg vet det er galt av meg. Er det noen andre som har dumpet kona til fordel for ei yngre og mer interessant? Jeg vet at hun unge uansett konmer til å dumpe meg når jeg blir litt eldre, men føler at livet er verdt å gi opp for bare 1 år med henne..

Anonymous poster hash: a89d1...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

desto mer du eksponerer deg for denne yngre jenta desto mer betatt vil du bli. slutt å gi næring til crushet, hold deg unna henne.

Anonymous poster hash: 60e9e...ce9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber sammen.. Kan bytte jobb hvis det blir oss men ikke hvis det ikke blir det... det har gått for langt, når jeg ikke er sammen med henne tenker jeg på henne hele tiden, drømmer om henne, har klart i ett år å ikke kontakte henne utenfor jobben, men jeg holder ikke ut mer. Jeg har ikke lyst å såre kona mi, men jeg tror hun får det bedre uten en mann som ikke elsker henne lengre.. Hun fortjener noen som elsker henne og ikke har hjertet sitt hos noen andre. Barna har blitt store så de merker at jeg ikke er helt som før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at denne yngre og vakre henta er interessert i deg, da?

Anonymous poster hash: ecbb1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at denne yngre og vakre henta er interessert i deg, da? Anonymous poster hash: ecbb1...506

Edit: jenta

Anonymous poster hash: ecbb1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. Som sagt er hun jo ung så det er jo ikke sannsynlig at hun vil være med meg resten av livet, hvor attraktiv er jeg om 10 år F.eks. Men uansett har vi det veldig fint sammen og hvis jeg ikke satser noe, så taper jeg værtfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi jobber sammen.. Kan bytte jobb hvis det blir oss men ikke hvis det ikke blir det... det har gått for langt, når jeg ikke er sammen med henne tenker jeg på henne hele tiden, drømmer om henne, har klart i ett år å ikke kontakte henne utenfor jobben, men jeg holder ikke ut mer. Jeg har ikke lyst å såre kona mi, men jeg tror hun får det bedre uten en mann som ikke elsker henne lengre.. Hun fortjener noen som elsker henne og ikke har hjertet sitt hos noen andre. Barna har blitt store så de merker at jeg ikke er helt som før..

Hva feiler det menn, som plutselig ikke elsker kona/dama lenger?

Dere burde skamme dere altså! det gjelder for jenter også.

Skjønner ikke hvordan det går folk elsker hverandre først så etter en stund "nei gidder ikke mer" i dette tilfelle du vil bli sammen med en ynger jente, hun vil nok droppe deg senere i live uansett.

Anonymous poster hash: b0406...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Det er på slike ting jeg har en teori:

Menn er istand til å få flere barn selv etter passert 50

De fleste kvinner kan ikke etter 50+

Menn ønsker da ei yngre dame som kan videreføre hans avkom...Siden deres partner ikke kan det(eller at man begynner å bli litt opp i årene, slik at det ikke passer)
Yngre damer kan ønske seg en eldre mann fordi de ønsker seg en voksen, mental sterk farsfigur for sine barn.
Voila utroskap ;) (eller dumping/skilsmisse)

Nei nei, mann, ikke forlat kona di for en yngre versjon :)
Du kan fortsatt ha mange gode år med kona di, som handler mer enn bare sex.
Og om du forlater henne, kanskje du angrer om 20år, når begge er ute av ditt liv? =/

La heller denne jenta være ei venninne, ei du kan prate med om alt, venner trenger alle, men ikke skjul noe for kona di, da hun kan forlate deg om tror du er utro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk. Du samler deg rettferdiggjørelser for å gå. "Kona fortjener bedre." Edelt, du. Så hjertegod er du at du unner henne å bli elsket, altså. "Barna er store og merker det." Så da skal du være så snill mot dem at du forlater deres mor for ei yppig ungtuppe.

Virkeligheten: Du kommer til å knuse både din kone og dine barn ved å gi etter for et hekt som du er fullt klar over ikke kommer til å vare uansett. Så, når forhekselsen er over kommer du krypende tilbake og håper på tilgivelse og godt vær. Ikke stol på at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Det er da helt vanlig at man mister kjærestefølelsene for partneren en eller annen gang mellom fylte tredve og førti. Jeg synes det er helt greit å gå fra en partner man ikke har de riktige følelsene for. Mange velger heller å være utro, så jeg synes trådstarter tar ansvar for livet sitt dersom han går fra kona.

Jeg forestiller meg at det er mye mindre dramatisk å bli forlatt av en som har mistet følelsene for deg, enn å oppdage at han/hun er utro.

Å bli forelsket i en annen er stort sett bare den faktoren som skal til for å løsrive seg fra de som ar vært livsledsageren de siste årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at alt dette er min egen feil.. Men livet er for kort til å være sammen med ei som kunne vært min egen søster. Vi sover ikke engang på samme rom, hva er det å holde på? Kun fordi hun lager middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er rart her er at hvis TS hadde spurt om råd for om han skulle forlate kona fordi han har null følelser for henne lenger, så er jeg ganske sikker på at flesteparten hadde sagt "gå fra henne, det er ikke vits i å fortsette et dødt forhold". Men fordi det er en yngre dame med i bildet, er så mange så skeptiske? Hvis TS hadde gjort det slutt med kona, skulle han vært singel resten av livet da?

Til TS: jeg hadde fulgt hjertet mitt. Jeg hadde heller ikke klart å være i et dødt forhold, så hadde gjort det slutt uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er heldig, jeg og vil ha en mann i 40 årene. Er 22 år forresten, hehe

Anonymous poster hash: b6b72...601
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klassisk. Du samler deg rettferdiggjørelser for å gå. "Kona fortjener bedre." Edelt, du. Så hjertegod er du at du unner henne å bli elsket, altså. "Barna er store og merker det." Så da skal du være så snill mot dem at du forlater deres mor for ei yppig ungtuppe.

Virkeligheten: Du kommer til å knuse både din kone og dine barn ved å gi etter for et hekt som du er fullt klar over ikke kommer til å vare uansett. Så, når forhekselsen er over kommer du krypende tilbake og håper på tilgivelse og godt vær. Ikke stol på at det skjer.

Bra skrevet :danse:

Anonymous poster hash: 97e57...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det menn, som plutselig ikke elsker kona/dama lenger?Dere burde skamme dere altså! det gjelder for jenter også. Skjønner ikke hvordan det går folk elsker hverandre først så etter en stund "nei gidder ikke mer" i dette tilfelle du vil bli sammen med en ynger jente, hun vil nok droppe deg senere i live uansett. Anonymous poster hash: b0406...a13

Gidder ikke mer? Voksne mennesker utvikler seg. Mentalt. Intellektuelt. Kreativt. Men vi utvikler oss ikke i gjevnt tempo. Etter 20 år er derfor sjansen stor for at martneren som en gang var din likesinnede slett ikke er det. Særlig i de forhold der en part tar mye ansvar for egen læring og utvikler seg langt mens den andre stagnerer og forblir på et simplistisk stadie i livet.

Hva gagner det kona å være gift med en kompis? Barna å lære at voksne de bor sammen selv om det gjør dem ulykkelige? Selvsagt elsker ikke ts 20åringen. Hun er bare et symptom på at han er lei livet. Kona har nok sikkert en slik mann også. En kjekkas på treninga hun sikler etter.

Anonymous poster hash: 3bb72...bc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene dine har sikkert innmari lyst på ei ung stemor... :hakeslepp: næh....

Og du vet....i et forhold kan det jo være greit å ha noe å snakke om også...ha felles interesser osv....

God bedring!

Anonymous poster hash: 97e57...fd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker mer med henne enn med kona mi.. liker de samme tingene som meg.. Og vi engasjerer oss i samme ting så vi Har faktisk mye å snakke om.. Ville aldri falt for henne om vi ikke hadde god kjemi..Vi har flere felles venner også så vi møtes ofte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du kunne, ville du valgt å fortsette med kjæresten din, pule hun på 22 og ha henne som venn?

I så fall burde du vel gå for det først, og heller nøye deg med å velge en av dem om du må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke du som vurderte brudd med kona i en annen tråd fordi du var forelsket og fant ut at du ikke ville kaste bort livet ditt på et dødt forhold men ikke var sikker på hva du skulle gjøre av hensyn til barna dine under 12 år????????????????

Anonymous poster hash: 578d2...ac9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvillinger på 15.. Så det er ikke meg.. Jeg er ute etter mer enn sex, så å være utro vil ikke funke i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...