AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg spaner samboerens Facebook innboks mens jeg håper å lese at han flørter med andre. Jeg elsker han og vi har det fint, vil bare ha litt mer spenning i hverdagen. Jeg vil at han skal være utro. Jeg vil være det selv også, var det en gang og han oppdaget det, etter det hadde vi utrolig god sex og han sporte hvem som var best.. Men han later som det aldri skjedde og sier han ville kastet meg ut dersom jeg var det. Anonymous poster hash: 487bc...0a3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Det er juleferie for skoleungdommen, skjønner jeg... 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Haha takk for tipset, skal prøve å hoppe i fallskjerm... TSAnonymous poster hash: 487bc...0a3
Mike Waters Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Haha takk for tipset, skal prøve å hoppe i fallskjerm... TSAnonymous poster hash: 487bc...0a3 Eller dra på swingersklubb - blir jo mye av det samme
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 sære mennesker Anonymous poster hash: c8689...934
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Skal faktisk gi et seriøst svar. Jeg var sånn selv når jeg var litt yngre.. Flørta en del med andre gutter, pratet i tlf med de, det endte opp med at jeg klina med en fyr på fest. Og alt dette er i bunn og grunn usikkerhet og mangel på respekt for hvem du er sammen med. Jeg ville også se en reaksjon og tøyde grensene. Nå ville jeg aldri gjort det, ikke tenkt tanken en gang, så du må nok bli litt tryggere på deg selv og vite litt mer om hva du faktisk vil. Vil du ha et forhold eller ikke? Anonymous poster hash: bef8f...655 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Jeg vet faktisk ikke.. Jeg har ikke noe valg, jeg må være i forholdet. Jeg har barn, hus osv.. Det er vanskelig. Hadde jeg ikke hatt det, ville jeg nok vært singel. Bah..Anonymous poster hash: 487bc...0a3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg vet faktisk ikke.. Jeg har ikke noe valg, jeg må være i forholdet. Jeg har barn, hus osv.. Det er vanskelig. Hadde jeg ikke hatt det, ville jeg nok vært singel. Bah..Anonymous poster hash: 487bc...0a3 Det sier faktisk nok.. det er vanskelig, men du kan ikke være i et forhold som ikke har noen fremtid.. da gjør du ingen en tjeneste, og du lever en løgn.. bedre å rette opp i det nå, enn når barnet blir enda eldre, slik at h*n venner seg til deg i ung alder.. Anonymous poster hash: c8689...934
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Er det virkelig så unormalt å søke grunner til å være utro? Tipper jeg ikke er den eneste her i verden som er i et forhold, lever et A4 liv og ønsker mer spenning.. Anonymous poster hash: 487bc...0a3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Stakkars mann som må leve med deg. Anonymous poster hash: 73f80...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå