Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde? Jeg tror jeg har gått glipp av et eller annet.

Jeg så første episode, da sendte hun 4? stk hjem. De var ihvertfall endel igjen.

Jeg fikk ikke med meg begynnelsen av programmet i dag, men da jeg kom inn så var det bare 6 vanlige menn igjen. Hvor ble det av de andre som ikke ble sendt hjem etter første episode da??? Eller har det vært en episode jeg ikke har sett?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

De sendte to episoder første kvelden, da ble alle over 100 kilo sendt hjem, det var hvertfall slik de beskrev det selv :wink:

Skrevet

Oki, takk for svar :wink:

Dette har ikke jeg fått med meg.

Var egentlig litt forbauset over at de største mennene var igjen etter første utvelgelse, men kanskje hun ikke turte å sende de tykkeste hjem først sånn at hun ikke skulle bli sett på som kjempeoverflatisk.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det har nå kommet inn tre "kjekkaser", og da gliste hun fra øret til øret. Så de tre andre fra den gamle gjengen blir nok stemt raskt ut nå. For allerede på første daten med han ene nye kliner hun til med sussing.

Skrevet
Det har nå kommet inn tre "kjekkaser"' date=' og da gliste hun fra øret til øret. Så de tre andre fra den gamle gjengen blir nok stemt raskt ut nå. For allerede på første daten med han ene nye kliner hun til med sussing.[/quote']

Slo over tilfeldig og så litt på dette (slutten), men han ene av de såkalte kjekke var jo rett og slett kjempestygg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

lunacia! Jeg er helt enig med deg, for jeg måtte flire når han kom inn, for jeg syns han var sygg som nøkken selv. Han ene som liksom skal være "stygg" er jo faktisk mye mer sjarmerende.

Men men som de sier: smaken er som baken, nemlig delt. :wink:

Skrevet

Ja, det virker sånn, Madam Felle. Jeg synes til og med han er den styggeste av de seks som er der inne nå! Og det sier sitt...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

hvor ble det av han lille duden med briller på 1.60? Jeg syntes så synd på han og ville han skulle få henne

Skrevet
hvor ble det av han lille duden med briller på 1.60? Jeg syntes så synd på han og ville han skulle få henne

Tareq? Han ble vel litt for hissig og ukontrollert, skjønte jeg. Hun hadde ikke sansen for det, sa hun.

Gjest Phair
Skrevet

Jeg synes så synd på Adam? jeg. Han var morsom og fikk henne til å le. Også blir han kanskje slått ut av de tre jålebukkene der. Nei, takke meg til et ekte mannfolk!

Skrevet

de hønkene de sendte ut tiltalte ikke meg iallefall ;) men om du sammenligner med de vanlige gutta så ser de jo sef bedre ut.. helt ærlig så ble jeg ganske svak for adam på torsdag, som var første episoden jeg så.. jeg så hvor såra han ble når de nye kom inn døra.. han er jo bare såå skjønn :) vet noe som jeg ikke bør poste her.. men har lyst :P

Skrevet
vet noe som jeg ikke bør poste her.. men har lyst :P

Da vet du kanskje det samme som meg?

Gjest Phair
Skrevet
de hønkene de sendte ut tiltalte ikke meg iallefall ;) men om du sammenligner med de vanlige gutta så ser de jo sef bedre ut.. helt ærlig så ble jeg ganske svak for adam på torsdag' date=' som var første episoden jeg så.. jeg så hvor såra han ble når de nye kom inn døra.. han er jo bare såå skjønn :) vet noe som jeg ikke bør poste her.. men har lyst :P[/quote']

Send meg PM da :P

Skrevet

Da vet du kanskje det samme som meg?

kanskje det? er vanskelig å si, siden jeg ikke har sagt det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...