Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flørt med en kollega. I dag er siste dag før vi tar juleferie, jeg vil at han skal tenke på meg i jula, litt sånn at han kommer til å savne meg. skulle egentlig møtes i romjula men så ble min bestemor syk så jeg reiser dit i dag. Skal jeg kysse han? Eller hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: ceae9...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen innspill, men bestemora di skal få en bønn fra meg. GOD BEDRING!

• Liker 2
Skrevet

Jo takk for det, det setter hun nokk pris på. ;)

TS

Skrevet

Han er vel singel?!

Og stakkars bestemoren din, ønsker henne alt det beste! :blomst:

Anonymous poster hash: d3ffb...ce1
Skrevet

Ja, han er singel :) og vi har en veldig god kjemi, blir jo litt tafsing på kontoret og han spør ofte om han ikke kan få et lite kyss, bruker å le det bort og si at det ikke passer seg på jobb, men jeg vil jo egentlig så tenker litt at jeg bare skal gjøre det istedenfor å bare fantasere om det hele tiden. Men er jo litt skummelt ;) det vil vel gjøre at han får lyst på mer, spesielt når han ikke får sett meg på 2 uker etterpå. Prøver å være litt utspekulert;)

Og tusen takk :)

Skrevet

Just go for it! :-)

Vi lever bare en gang, ikke la en potensiell drømmemann gå, bare fordi dere er kollegaer :-)
''Man vinner ingenting, om man ikke tørr å satse''.

Masse lykke til :D

Anonymous poster hash: d3ffb...ce1
Skrevet

Ok, det kleineste skjedde. Vi sto å holdt rundt hverandre å akkurat i det HAN skulle kysse meg, buset en annen kollega inn døra. Hørt om å banke? Uff nei, jeg vet det er vår skyld (hørt om å ikke rote med kollegaer....) Nå er det litt flau stemning på jobb,håper bare vi møtes alene før dagen er over, hvis ikke er det jeg som ender opp med å savne han i jula ..

• Liker 2
Skrevet

Hvordan gikk d?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...