AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Har en flørt med en kollega. I dag er siste dag før vi tar juleferie, jeg vil at han skal tenke på meg i jula, litt sånn at han kommer til å savne meg. skulle egentlig møtes i romjula men så ble min bestemor syk så jeg reiser dit i dag. Skal jeg kysse han? Eller hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: ceae9...8fc
Brian O'Conner Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Har ingen innspill, men bestemora di skal få en bønn fra meg. GOD BEDRING! 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Jo takk for det, det setter hun nokk pris på. TSAnonymous poster hash: ceae9...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Han er vel singel?! Og stakkars bestemoren din, ønsker henne alt det beste! Anonymous poster hash: d3ffb...ce1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Ja, han er singel og vi har en veldig god kjemi, blir jo litt tafsing på kontoret og han spør ofte om han ikke kan få et lite kyss, bruker å le det bort og si at det ikke passer seg på jobb, men jeg vil jo egentlig så tenker litt at jeg bare skal gjøre det istedenfor å bare fantasere om det hele tiden. Men er jo litt skummelt det vil vel gjøre at han får lyst på mer, spesielt når han ikke får sett meg på 2 uker etterpå. Prøver å være litt utspekulert;) Og tusen takk Anonymous poster hash: ceae9...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Just go for it! :-) Vi lever bare en gang, ikke la en potensiell drømmemann gå, bare fordi dere er kollegaer :-) ''Man vinner ingenting, om man ikke tørr å satse''. Masse lykke til :D Anonymous poster hash: d3ffb...ce1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Ok, det kleineste skjedde. Vi sto å holdt rundt hverandre å akkurat i det HAN skulle kysse meg, buset en annen kollega inn døra. Hørt om å banke? Uff nei, jeg vet det er vår skyld (hørt om å ikke rote med kollegaer....) Nå er det litt flau stemning på jobb,håper bare vi møtes alene før dagen er over, hvis ikke er det jeg som ender opp med å savne han i jula ..Anonymous poster hash: ceae9...8fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå