Binta Ba Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Nå trenger jeg litt tips. Har trent en del styrke og yoga hjemme, foreløpig kun med ankelvekter og egen kroppsvekt, og ønsker å begynne med vekter. Tenker da i forhold til rumpe/lår/rygg/armer. Vil kunne ha alt hjemme, og helst til en alright pris. Bor i Oslo. Alle tips tas imot med glede
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Har du verdert sånn slyngegreier? Finnes billigere alternativer enn TRX. Man kommer langt med kroppsvekt. Vektvest kan også være et alternativ om du trenger ekstra selv om det sikkert går like greit å bare fylle sekken med noe tungt.
Binta Ba Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2013 Har du verdert sånn slyngegreier? Finnes billigere alternativer enn TRX. Man kommer langt med kroppsvekt. Vektvest kan også være et alternativ om du trenger ekstra selv om det sikkert går like greit å bare fylle sekken med noe tungt. Hvor i alle dager skal man feste den slynga? Jeg bor på 40kvm Sekk har jeg faktisk ikke, men kan alltids skaffe det. Vektvest har jeg aldri hørt om en gang, må sjekkes. Skal også bestille meg mye tyngre ankelvekter.. Tar gjerne imot tips for arm-trening, da jeg HATER push-ups. Virkelig og inderlig. Aldri likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå