Gå til innhold

God musserende vin/champagnetil nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har noen anbefalinger? :) Gjerne litt søtt, men ikke klissete søtt :P Ser egentig etter noe som er godt, og blillig (studentøkonomi :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Champagne er ikke billig, så bare se bort fra det med en gang. Dessuten synes jeg ofte det er liten vits, man har gjerne drukket andre ting tidligere på kvelden, så det er ikke akkurat sånn at smaken er så fryktelig viktig når man står det under raketthimmelen.

Jeg ville også droppet søtt, det er oppskriften på å bli dårlig. Dette er en musserende er populær og jeg har til dags dato ikke har møtt noen som ikke liker denne:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/musserende-vin/spania/solerjove-brut-nature/sku-5084601

130 kr.

Anonymous poster hash: 61870...7cc
Skrevet

Champagne er ikke billig, så bare se bort fra det med en gang. Dessuten synes jeg ofte det er liten vits, man har gjerne drukket andre ting tidligere på kvelden, så det er ikke akkurat sånn at smaken er så fryktelig viktig når man står det under raketthimmelen.

Jeg ville også droppet søtt, det er oppskriften på å bli dårlig. Dette er en musserende er populær og jeg har til dags dato ikke har møtt noen som ikke liker denne:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/musserende-vin/spania/solerjove-brut-nature/sku-5084601

130 kr.

Anonymous poster hash: 61870...7cc

Takk :) Har du noen liknende? Var dessverre svært få som hadde denne på lager, og planen er at jeg skal handle i dag.

Skrevet

Jeg kan anbefale jacobs creek. Ikke heltørr, mer halvtørr. koster ca 120. Kommer i både hvit og rose musserende. Har bare smakt hvit. obs de har også vanlig hvitvin med samme navn.

Skrevet

Castellblanch er min favoritt. Billig og god musserende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...