AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har vært forelsket i en mann nå i 8 måneder, og dette er noe venninnen min har vært utrolig klar over. Jeg er ganske sjenert når det kommer til menn, og velger å ta ting litt step by step, veldig slow i bunn og grunn. I september var vi på en fest med jobb, hvor venninnene min havnet i seng med denne drømmemannen. Jeg sa jeg kunne tilgi henne for jeg var redd for å miste henne. Etter disse månedene har jeg og han kommet utrolig bra overens, og vi har begynt å date. Jeg har også en historie, så velger å overse at han har hatt sex med en bedre venninnen av meg. Det som er det store dilemmaet nå er at hun tydligvis også har fått følelser for han, noe hun fortalte meg etter at jeg og han begynte å date. Så nå har hun sagt at jeg må velge mellom han og henne. Og da kjære folk, lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Jeg og han har det utrolig bra, vi har kommet nært hverandre, og han føles faktisk som om han kan være den "rette" Frister lite å gi slipp på noe så bra. Er jeg ego om jeg forsetter å treffe han? Alle råd, tips og tanker mottas med et stort takk Anonymous poster hash: e729f...1fe
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Man velger bort den som setter slike ultimatum. 22
Gjest Ironically me Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 1. Rydd bort denne "venninna". 2. Ta gjerne opp situasjonen med han, slik at du vet at han er klar over hennes spill. For hun der kan lett komme tilbake og rote det til senere. 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Hadde dumpet veninnen når hun setter sånne krav, slettes ingen god venninne som ikkje kan unne venninnen sin noe bra! Anonymous poster hash: d1a33...3f8 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Dårlig venninne, gå for drømme mannen Anonymous poster hash: 09272...275 3
cascadas Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Dropp venninna, prøv å finn noen andre venner. Du fortjener virkelig ikke en sånn dårlig venn 4
Mona26 Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Forstår jeg deg riktig; du har vært forelsket i en mann i måneds, og venninna di ligger med han anyway? Du tilgir henne. Altså hun styrer ikke sine egne lyster men krever at du gjør det? Slik jeg ser det har du ikke noe valg å ta. Hun tok det for deg, hun er ikke en venninne.... Håper alt ordner seg for deg <3 juleklem til deg 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Enig med de andre her når det gjelder venninna. Vet du om han har noen følelser for henne? Hvem ville han valgt, dersom det var opp til ham? Ville jo vært idiotisk av henne å be deg holde deg unna hvis det er deg han liker best. Ikke at det spiller noen særlig rolle for vennskapet deres... Anonymous poster hash: 99a44...eb2
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Venninnen din virker som en bortskjemt drittunge. Blir trassig og setter et ultimatum når hun ikke får det akkurat som hun vil. Fortell venninnen din at du ikke finner deg i å bli fortalt hva du skal gjøre. Voksne folk finner seg ikke i sånt. Når det gjelder det andre dramaet om denne mannen så er det en annen historie. Syns forøvrig at det er rart at "venninner" ikke har såpass respekt for seg selv og andre at man skal bytte og jakte på de samme mennene. Så fantastisk er han ikke. Menn blir mer attraktiv nå en annen kvinne vil ha ham.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Enig med de andre her når det gjelder venninna. Vet du om han har noen følelser for henne? Hvem ville han valgt, dersom det var opp til ham? Ville jo vært idiotisk av henne å be deg holde deg unna hvis det er deg han liker best. Ikke at det spiller noen særlig rolle for vennskapet deres... Anonymous poster hash: 99a44...eb2 Han har sagt hele tiden før vi begynte å date tilogmed at han kun hadde sex med henne for at han var jævlig kåt og fikk ingen andre da. Han er ikke noe særlig fan av henne til vanlig, og vil helst unngå å være i nærheten av henne. Noe hun ikke takler siden hun tydligvis liker han. Det som er pussig er jo at hun ikke ville si at hun likte han før jeg fortalte at jeg og han endelig hadde begynt å date. Anonymous poster hash: e729f...1fe
Nordvesta Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Dårlig venninne som først hopper til køys med en du er interesert i og så stiller hun krav. Han har tydeligvis valgt deg over henne uansett så hun har vel ikke så mye hun skulle sagt akkurat der.... Jeg hadde ikke føyd meg etter henne.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Han har sagt hele tiden før vi begynte å date tilogmed at han kun hadde sex med henne for at han var jævlig kåt og fikk ingen andre da. Han er ikke noe særlig fan av henne til vanlig, og vil helst unngå å være i nærheten av henne. Noe hun ikke takler siden hun tydligvis liker han. Det som er pussig er jo at hun ikke ville si at hun likte han før jeg fortalte at jeg og han endelig hadde begynt å date.Anonymous poster hash: e729f...1fe Sjarmerende.. Not. Han er voksen og må klare å stå for egne valg uten å gjøre seg selv til offer for egen kåthet, ved å snakke nedlatende om de han har seg med.. Vennskapet er kanskje ikke noe å satse på slik din venninne har oppført seg, men er du sikker på at denne mannen/gutten er verdt det allikevel? Anonymous poster hash: 86069...563 4
embla1807 Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Nei, kvitt deg med henne som venninne.. Hun virker som en egoistisk kjerring.
Lillenn Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Ingen av dem. Hun er ingen god venninne som ikke kan unne deg noe godt og jeg tenker at han ikke er drømmemannen når han ikke kan styre lystene sine. Dere var riktignok ikke sammen når han gjorde dette med venninnen din, men hva med når de er sammen og han er på tur/ fest/ byen alene. Vil han kunne styre seg neste gang han blir så kåt som han beskrev et som. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Dump den der venninna, går ikke an å holde på sånn.
Veggdyret Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Jeg synes at venninna har førsteretten på mannen jeg, det var tross alt de to som hadde noe på gang først, så vidt jeg forstår det (å ha sex med noen er "å ha noe på gang" - å være avstandsforelsket i noen er IKKE det..). Ville holdt meg i bakgrunnen og latt de to gjøre seg ferdige før jeg vurderte å date fyren.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Jeg synes at venninna har førsteretten på mannen jeg, det var tross alt de to som hadde noe på gang først, så vidt jeg forstår det (å ha sex med noen er "å ha noe på gang" - å være avstandsforelsket i noen er IKKE det..). Ville holdt meg i bakgrunnen og latt de to gjøre seg ferdige før jeg vurderte å date fyren. De har ikke noe å gjøre seg ferdige med. Alle har en ONS i blant, jeg har også noen sånne. Uheldigvis for meg var hans ene ONS mi venninne. Vi har hatt et godt øye til hverandre i 8 måneder, men ting har ikke skjedd mellom oss før nå, tok litt tid, men er jammen verdt det. Har vært med han nå de siste ukene uten å fortelle sånn alt for mye til venninna mi, hun vet at vi er med hverandre, hun liker det ikke. Men nå har hun heldigvis hatt sex med en kompis av meg, så håper sakte men sikkert at hun får følelser for han heller. Anonymous poster hash: e729f...1fe
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 for en dårlig venninne... velg mannen, du vil nok angre hvis du ikke gjør det. sånne jenter er ikke verdt å ta vare på. venninner gir ikke ultimatum Anonymous poster hash: 63b2b...38d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Vanligvis ville jeg sagt at vennskap er hellige og at det skal noe utenom det vanlige til for at man skal velge en partner over en venn eller venninne. Men dette er tydeligvis et av de tilfellene. Hun har gitt blaffen i dine følelser for denne mannen og velger så å ligge med han. I tillegg er hun frekk nok til å stille ultimatum på vennskapet deres. Jeg kan ikke si hvordan du som kvinne skal reagere, jeg vet bare at hvis jeg som mann hadde blitt utsatt for noe slik så hadde jeg bedt "vennen" min ryke og reise med trusselen om at hvis han noensinne hadde forsøkt å gå i veien for meg på den måten igjen så skulle jeg ødelagt han både fysisk og mentalt. Jeg har mine triks og bekjentskaper for å ordne en særdeles tarvelig tilværelse for denslags "venner". Anonymous poster hash: b4a5f...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå