Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mannlig kollega kommer kjempebra overens, gjort det fra første stund for 3 år siden. Han er i ett forhold og de har barn sammen, han sier de kun er sammen pga barnet, vil vente til barnet blir eldre før han går fra henne.

Forholdet til meg og han er super bra, aldri hatt ett så bra forhold til en mann før. Snakker om absolutt alt, han er den jeg kan fortelle alt jeg vil til. Alle kollegaene våres kaller oss ett gammelt ektepar.

For noen månder siden, ble vi ,av en eller annen merkelig grunn, enig om å ha sex uten følelser. Vi snakka veldig mye om dette før vi gjorde det, og vi ville ihvertfall ikke ødelegge vårt daværende forhold til hverandre siden vi jobber såpass tett hver dag.

Det jeg lurer på, er han kun seksuelt tiltrukket av meg eller om han har følelser for meg. Møtte han ute på byen en kveld, da med dama, han var dritings og snakket om følelser for meg og forelskelse osv. Husker ikke alt han sa for var ikke helt edru selv denne kvelden. Spurte han litt senere om det, men det han sa han mente da var at "jeg ikke måtte FØLE at han utnytta meg kun for sex." Dette er første gangen jeg tror han har jugd til meg.

Jeg har blokkert følelsene mine for han, fordi vi ble enig om sex uten følelser, men vet jeg lett kan få følelser for han om jeg slipper det løs. Spesielt etter hva han sa til meg den kvelden har jeg tenkt mer og mer på det...

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Har dårlig samvittighet ovenfor dama hans, men forholdet dems vet jeg er dødt uansett. Hvordan skal jeg få han til å si sannheten, føler han virkelig noe for meg?

Noen som har erfaringer med dette, eller som kan gi meg råd?

Anonymous poster hash: 7ac09...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du på en mann som sier han bare er sammen med kona pga barnet sitt? Det er klart at han ikke mener noe mer utover sex med deg.

:klem:

Anonymous poster hash: 31972...f8d
  • Liker 3
Skrevet

alle menn sier dette.... ingen mener det ... fortsett med sexen om det er bra, men når det begynner å bli innviklet slik som nå, så ville jeg droppet det inntil videre før det baller på seg

Skrevet

Det er nok ikke så lett for ham å forlate kona. Selv om de ikke har det helt topp, har de det såpass bra at han synes det er verdt å være i forholdet. Både for hans, hennes og barnets del.

Han har nok fått følelser for deg også, og synes det begynner å bli vanskelig.

Vil foreslå at du holder deg litt lavt i terrenget - ikke problematiser for mye mens han hører på, og se hva som skjer. Hvis du merker at dette begynner å gjøre deg vondt, må du sette hardt mot hardt og si at du er blitt forelsket i ham og ønsker et forhold. Hvis ikke han ønsker å gå fra kona da, må dere kutte kontakten. Det er det beste på sikt.

Og tro meg, denne vanskelige problemstillingen blir verre etter hvert som følelsene vokser på begge sider.

Pass deg for å bli hun klandrende elskerinna, behold stoltheten din og tør å sett hardt mot hardt hvis det må til. Ikke risiker å bli i et slik dobbeltforhold lenge - det vil slite på deg mer enn du aner!

Lykke til:)

Pia.

Anonymous poster hash: f0c8f...46e
Skrevet

Han er nok bare ute etter sexen....så du bør nok gå å finne deg din egen mann istedet for å ta andres.

Skrevet

Dumme dumme menneske. Han kjeder seg i familielivet og søker spenning og uforpliktende sex hos en annen - på lik måte som tusenvis av andre drittsekker av noen menn.

ha litt selvrespekt da kvinne og finn en som er ledig!!

Anonymous poster hash: 10618...e25
  • Liker 1
Skrevet (endret)

På sikt så tror jeg ikke det vil komme så mye godt ut av dette forholdet ditt med han. Den største klisjen som utro menn sier er jo at de ikke elsker kona si, men blir pga barn. Det andre de sier er at de ikke har sex med kona. Virkeligheten er nok noe helt annet siden han velger å ikke gå fra henne til fordel for deg.

Foreløpig så har han det som plommen i egget, familieliv, fasade og barn, samt spenning med deg. Så lenge ikke kona finner ut av noe eller du avslutter/stiller ultimatium så kommer han til å fortsette med det.

Jeg hadde trukket meg ut og heller funnet meg en mann som bare var min.

Endret av Atheena
Skrevet (endret)

Nå ville jeg aldri ha involvert meg med en kvinne bak ryggen på min nåværende partner, men jeg kan med 100% sikkerhet si at det skal være relativt jævlig hjemme hos familien Waters for at jeg skal forlate mine barn!

Endret av Mike Waters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...