AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Det står mye negativt om cubus sine undertøys reklamer her på forumet og hvor mye den vil påvirke unges selvbildet. Jeg har ikke sett den. Hvor ille kan en vanlig cubus reklame være liksom? Har noen en link til denne reklamen som det snakkes så mye om ? Anonymous poster hash: d9c8a...03f
CassieDoll Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 som resten av undertøys reklamene 1
Gjest BabyBlue Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Er en dame som deiliggjør seg med pupper opp til haka. Intet nytt.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Såå koselig å alltid se den sammen med kjæresten når vi sitter å ser på tv da. Blir alltid litt sånn småklein stemning. Anonymous poster hash: c8826...b3a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Såå koselig å alltid se den sammen med kjæresten når vi sitter å ser på tv da. Blir alltid litt sånn småklein stemning. Anonymous poster hash: c8826...b3a Seriøst? Da er det på tide å ta pinnen ut av r***.. Hva gjør du/dere om det er hotte folk på stranden el.l? Lukker øynene og later som ikke noe? Anonymous poster hash: 6b9df...241 8
globalagogo Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Såå koselig å alltid se den sammen med kjæresten når vi sitter å ser på tv da. Blir alltid litt sånn småklein stemning. Anonymous poster hash: c8826...b3a Jeg syns også det er kleint. Seriøst? Da er det på tide å ta pinnen ut av r***.. Hva gjør du/dere om det er hotte folk på stranden el.l? Lukker øynene og later som ikke noe?Anonymous poster hash: 6b9df...241 Du trenger ikke være så jævla frekk. Selvfølgelig haker du av for anonym når du kommenterer sånn. Hvem er det som har en pinne i rompa uansett..? Du? Går det bra? On topic... Har noen link til reklamen..? 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Seriøst? Da er det på tide å ta pinnen ut av r***.. Hva gjør du/dere om det er hotte folk på stranden el.l? Lukker øynene og later som ikke noe?Anonymous poster hash: 6b9df...241 På stranden står/ligger ikke folk å vrikker seg rundt som en ål heller da. Er derfor det er kleint. Hvorfor klikker du sånn bare fordi jeg skrev det ble litt kleint? Anonymous poster hash: c8826...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 På stranden står/ligger ikke folk å vrikker seg rundt som en ål heller da. Er derfor det er kleint. Hvorfor klikker du sånn bare fordi jeg skrev det ble litt kleint? Anonymous poster hash: c8826...b3a Klikker? Jeg bare anbefaler å være litt mer selvhøytidelig. Ikke verre enn det. Noe sier meg at dere er unge Folk med liitt selvtillit lar ikke noe sånt bli kleint. Godt man er forskjellige. God jul. Anonymous poster hash: 6b9df...241 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Jeg syns også det er kleint. Du trenger ikke være så jævla frekk. Selvfølgelig haker du av for anonym når du kommenterer sånn. Hvem er det som har en pinne i rompa uansett..? Du? Går det bra? On topic... Har noen link til reklamen..? Oj, så hissig da. Følte deg truffet much? Anonymous poster hash: 6b9df...241 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Klikker? Jeg bare anbefaler å være litt mer selvhøytidelig. Ikke verre enn det. Noe sier meg at dere er unge Folk med liitt selvtillit lar ikke noe sånt bli kleint. Godt man er forskjellige. God jul. Anonymous poster hash: 6b9df...241 Mindre* ikke mer.. Anonymous poster hash: 6b9df...241 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Klikker? Jeg bare anbefaler å være litt mer selvhøytidelig. Ikke verre enn det. Noe sier meg at dere er unge Folk med liitt selvtillit lar ikke noe sånt bli kleint. Godt man er forskjellige. God jul.Anonymous poster hash: 6b9df...241 Hvis det er godt man er forskjellige, hvorfor ber du meg da bli som deg? God jul ja. Anonymous poster hash: c8826...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Hvis det er godt man er forskjellige, hvorfor ber du meg da bli som deg? God jul ja.Anonymous poster hash: c8826...b3a Tja. Det var mer heller takknemlighet for at jeg (eller mannen min) ikke ser på sånt som kleint. Fins en mellomting Men nok avsporing. Anonymous poster hash: 6b9df...241 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Undertøysreklamer skaper alltid klein stemning, venn eller kjæreste, mor eller bestemor. Det er bare kleint med folk som poserer i undertøy på tv. Anonymous poster hash: bfa18...2d8 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Undertøysreklamer skaper alltid klein stemning, venn eller kjæreste, mor eller bestemor. Det er bare kleint med folk som poserer i undertøy på tv.Anonymous poster hash: bfa18...2d8 Syns du. Anonymous poster hash: 6b9df...241 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Undertøysreklamer skaper alltid klein stemning, venn eller kjæreste, mor eller bestemor. Det er bare kleint med folk som poserer i undertøy på tv. Anonymous poster hash: bfa18...2d8 Ikkesant? Tror de fleste syns det. Anonymous poster hash: c8826...b3a 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Ikkesant? Tror de fleste syns det.Anonymous poster hash: c8826...b3a Jeg skjønner at det kan være litt kleint med foreldre og besteforeldre. Men med venner og kjæreste? Nok om det. Jeg høres jo ut som den superfanen av disse reklamene nå, og det er jeg ikke. Ble bare overrasket over at folkssyns det er kleint å se med kjæreste el.l. Anonymous poster hash: 6b9df...241 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Jeg skjønner at det kan være litt kleint med foreldre og besteforeldre. Men med venner og kjæreste? Nok om det. Jeg høres jo ut som den superfanen av disse reklamene nå, og det er jeg ikke. Ble bare overrasket over at folkssyns det er kleint å se med kjæreste el.l.Anonymous poster hash: 6b9df...241 Nok om det, ja. Anonymous poster hash: c8826...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Såå koselig å alltid se den sammen med kjæresten når vi sitter å ser på tv da. Blir alltid litt sånn småklein stemning. Anonymous poster hash: c8826...b3a Ja litt enig der. Men synes det er mer kleint å se den når jeg har mine sønner i nærheten (de er 20 og 22) og vi sitter og spiser og den kommer, eller bind reklame..eller.kondomerie reklame..mm. Anonymous poster hash: 7d0b4...1a3
globalagogo Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Oj, så hissig da. Følte deg truffet much? Anonymous poster hash: 6b9df...241 Ja, er ganske ung. Så slike reklamer treffer hardt, takk som spør 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå