Gjest Virvar Skrevet 13. mai 2004 #1 Del Skrevet 13. mai 2004 Marsvinet mitt satt og tigget, og så begynte han å skrike sånn som han pleier. men hvinen var så lave, og inni mellom kom det liksom noen hveselyder :o så det ble sånn : ouiiiiiiiii ouiiiiiii hveeees, ouiiiiii ouiiiii hveeees... En slags hvesende eller hvislende lyd, som når man prøver plystre men ikke får det til og bare luften kommer ut. Hva er dette da ? Det er jo helt feil. Det er ikke sånn lyd det skal være i han. Tok han opp for å se, men ser ikke noe på han, men når han puster innil ørene mine - så liksom piper det litt. I nesen hans liksom. Små pistre lyder. Er han blitt forkjøla? Det kan ha kommet trekk på han. For i varmen så har jeg hatt et vindu på gløtt hele dagen, og det kan ha trekkt langs gulvet og til buret hans på motsatt vegg. Huff, lille vennen, hva er det med han? Noe å ta på vei for tror dere? Andre som har opplevd misslyder ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2004 #2 Del Skrevet 14. mai 2004 Våre elskede Martin har slike lyder innimellom, og vi hadde ham til dyrlege engang. han sa at dyret hadde en lett forkjølelse, og at det gikk fort over. Dette stemmte. Men, Martin gjør slikt med vilje noen ganger og, da. Han fikk jo ekstra oppmerksomhet sist gang, vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 14. mai 2004 #3 Del Skrevet 14. mai 2004 Hehe ja de lærer fort. Han høres bedre ut i stemmen i dag. Tiggingen virker å være normal- det mangler iallefall ikke på lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 min gjør sånn hele tiden.. det er normalt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå