AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Datet en jente i 6 mnd for en liten stund siden. Jeg likte henne godt, men ting funket ikke og det ble slutt. Men, hun har en tvillingsøster som jeg hele tiden har hatt et godt øye til. Vi flørtet også litt mens jeg datet søstera, hvis vi f.eks. møttes ute på byen. Så, hvordan går jeg frem for å få til noe med søstera? Kanskje begynne å snakke litt på facebook/meldinger om løst og fast? Anonymous poster hash: 6a8a3...a20
Gjest RompeRusk Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Vel, fordelen er jo at du slipper å bli kjent med ny svigerfamilie. Men ellers: Nei
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Nei og atter Nei. Finn deg en jente utenfor vennekretsen og familien. Anonymous poster hash: 729be...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Greit i mine øyne. Du var bare sammen med søstra i 6 måneder. Og uansett, hvem bryr seg. SKal man slutte å gå for jenter man vil ha bare fordi de har en ubeleilig familiesituasjon? Anonymous poster hash: 2dc3f...229
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Okei du, så du ville synes det var greit at jeg ble sammen med broren din etter 6 mnd med kyssing og knulling med deg? Eller, hva med faren din da? Anonymous poster hash: 729be...dcb
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Okei du, så du ville synes det var greit at jeg ble sammen med broren din etter 6 mnd med kyssing og knulling med deg? Eller, hva med faren din da?Anonymous poster hash: 729be...dcb Jeg ville tenkt at jeg fikk 6 måneder knulling og kyssing med deg, som du så fint kaller det, mens de nå er stuck med deg. Kunne ikke brydd meg mindre.Anonymous poster hash: 2dc3f...229
skjønnas Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan kan du ha samvittighet til dette? Tenker du ikke på søstra når hun finner ut av det? Du vet vel at det skal bli hat mellom dem om du gjør dette? Selvom du går får dette og du ødelgger mellom de to søstrene. Hva skjer om det blir slutt mellom dere? Da har de søstrene mistet hverandre pgv noe tull!! Det finns massevis av jenter. Jeg tror du liker søstra hennes fordi hun minner deg om din eks. Men hallo??? Hvorfor er menn drittsekker?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Nei og nei. Anonymous poster hash: 9b87f...7c9
Marie90 Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Eh nei, desperado. 3 milliarder kvinner på planeten. Fikk deg noen utenfor familiekretsen og den sosiale kretsen til dine ekser. Så sant du ikke er helt amøbe, bør det ikke være et problem.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Eh nei, desperado. 3 milliarder kvinner på planeten. Fikk deg noen utenfor familiekretsen og den sosiale kretsen til dine ekser. Så sant du ikke er helt amøbe, bør det ikke være et problem. Og hvor mange av de tre millirdene tror du han kommer til å møte gjennom livet? Og hvor mange vil være i aktuell alder, være single og ikke minst attraktive nok? Det er ikke akkurat som om attraktive kvinner vokser på trær, så at han faktisk har sett seg ut ei som er i en litt kinkig familie relasjon er alt annet enn desperat. Han tar seg nemlig ikke til takke med alt av det makabre kvinneutvalget som vandrer gatelangs her til lands.Anonymous poster hash: 2dc3f...229
Marie90 Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Og hvor mange av de tre millirdene tror du han kommer til å møte gjennom livet? Og hvor mange vil være i aktuell alder, være single og ikke minst attraktive nok? Det er ikke akkurat som om attraktive kvinner vokser på trær, så at han faktisk har sett seg ut ei som er i en litt kinkig familie relasjon er alt annet enn desperat. Han tar seg nemlig ikke til takke med alt av det makabre kvinneutvalget som vandrer gatelangs her til lands.Anonymous poster hash: 2dc3f...229 "3 milliarder" er jo naturligvis bare et faktum - hvor mange andre kvinner som eksisterer der ute. Det er jo åpenbart for ethvert oppegående menneske at mange ikke er aktuelle livspartnere for ham. Det er så åpenbart at det trengs knapt å nevnes. Poenget er, naturlig nok, at det er en horde andre kvinner der ute, i hans idealalder, single. Det finnes simpelthen ingen grunn til å prøve seg på søsteren til en kvinne han allerede har vært involvert med. Jeg mener, hombre, ta fem skritt til siden og du vil treffe en ny kvinne. Hvis det er så makabert med utvalg, så bør han heller flytte til en større by - av både romantiske, sosiale og profesjonelle grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå