Gjest Booker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Uff, det er ikke ofte jeg syntes synd på meg selv eller blir såret, men nå triller det faktisk et par tårer nedover kinnet. Plutselig dukket det opp bilder av et julebord med hele vennegjengen på facebook nå nettopp, men har ikke hørt noe om det i det hele tatt? Jeg har hatt det litt tøft i det siste, som mine venner er klar over. Jeg har kanskje satt litt tid av til meg selv som jeg har bedt om unnskyldning for og de virket som om de forstod det og ikke tok det personlig at jeg ble mer innesluttet, men jeg syntes det er litt bedritent av dem å ikke inkludere meg? Vi er jo trossalt en vennegjeng som samles ved ferier. Hvorfor ikke meg? Er jeg plutselig ikke verdt mer tid? Og det var tilogmed min ide om at vi kunne ha julebord. Ah, unnskyld for dårlig formulering men jeg er så trist nå ):
Gjest LadyAntebellum Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg kan ikke si annet enn at det der var utrolig dårlig gjort, jeg hadde selv blitt utrolig såret om jeg var i din situasjon. Samtidig når det er sagt så er det ikke alle som vet hvordan de skal forholde seg til mennesker som har det tøft, du ville ha litt tid for deg selv , kanskje de ikke prøvde og såre deg i det hele tatt men det motsatte, ikke legge press på deg og mase om julebord når du ikke har det bra? Det kan hende det egentlig er en god tanke bak det. Jeg syns likevel det er dårlig gjort og jeg hadde spurt noen om det, så de ble oppmerksomme på det og tenker seg om.
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Synes det er veldig dårlig gjort. Skjønner godt at du er lei deg, det hadde jeg også vært
Gjest Booker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg kan ikke si annet enn at det der var utrolig dårlig gjort, jeg hadde selv blitt utrolig såret om jeg var i din situasjon. Samtidig når det er sagt så er det ikke alle som vet hvordan de skal forholde seg til mennesker som har det tøft, du ville ha litt tid for deg selv , kanskje de ikke prøvde og såre deg i det hele tatt men det motsatte, ikke legge press på deg og mase om julebord når du ikke har det bra? Det kan hende det egentlig er en god tanke bak det. Jeg syns likevel det er dårlig gjort og jeg hadde spurt noen om det, så de ble oppmerksomme på det og tenker seg om. Håper jo at de mente det positivt, men jeg klarer ikke å finne noe positivt ved det nå. Når ble jeg ikke lenger verdt en enkel invitasjon engang? Jeg skjønner bare ikke hva jeg har gjort galt, jeg har jo pratet med de de siste ukene og gledet meg sånn til å se de! Snakket jo om julegaver og feiring av nyttår. Kanskje de ikke vet hvordan de skal takle noen som sier at de har det litt tøft og heller velger å ignorere meg? Eller kanskje jeg har gjort noe galt.. Arh, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette.
mie23 Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Utrolig dårlig gjort. Dårlige venner spør du meg. Å gi en invitasjon skader ingen uansett. Uansett om jeg hadde vært alkis og de skulle drikke hadde jeg blitt forbanna om jeg ikke hadde blitt invitert. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Håper du sier i fra til de om at dette var dårlig gjort!!Anonymous poster hash: 6a58b...be8 7
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Trykk "liker" på bildene. Noen av dem får seg i alle fall en vekker da.Slike ting synes jeg er dårlig gjort, i alle fall dersom ingen har fortalt deg hvorfor du ikke ble invitert. 4
skruf Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Fy søren så dårlig gjort av vennene dine! Skjønner godt at du er lei deg! Spør de rett ut hvorfor du ikke ble invitert.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 fy søren så dårlig gjort. Jeg har også ei venninne som ikke har det så greit. Hun orker ikke alltid å være med på ting eller prate i telefonen, men vi inviterer henne ALLTID, og om vi har venninnekveld og lager mat pleier vi å kjøre bortom henne med litt. Vi at hun skal føle at vi er der uansett om hun ikke orker å være så sosial med oss akkurat nå og vise henne at vi bryr oss og tenker på henne. Hva vennene dine har tenkt skjønner jeg ikke, men jeg blir lei meg på dine vegne. Du fortjener bedre, spesielt nå som du har det vanskelig. Syns også du skal trykke liker på bildene. Og om du tør og orker ville jeg spurt hvorfor. Om grunnen er at de ville ta hensyn til at du ikke klarer så mye sosial ville jeg ha sagt at jeg setter pris på en invitasjon uansett så jeg føler at jeg fremdeles er med og velkommen jeg også. Håper det ordner seg Anonymous poster hash: d8a63...809 2
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Jeg også hadde blitt lei meg. Du trenger heller ikke unskylde at du har brukt tid på deg selv når du har hatt det vanskelig i en periode. Det er lumpent gjort om de har blåst i å inviterer deg. Jeg skal ikke lage unskyldninger for gjengen men kan du ha oversett arrangementet /invitasjonen ? Det normale uansett hadde vært å kontakte deg og minne deg på julebordet dersom du hadde vært invitert og ikke svarte, det ville jeg tenkt på hos mine kompiser. Prøve å få med alle liksom....
Gjest Arch Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Skjønner godt a du ble lei deg, men hadde jeg vært deg hadde jeg strykt liker og skrevet en smørblid kommentar under. Kanskje noen av dem har vett til å innse tabben. 1
Anciol Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Skjønner godt hva du mener, har opplevd noe tilsvarende det var ikke julebord, men kino og på byen!
Binta Ba Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har ei vennine som melder avbud på 90% av invitasjonene hun får. Hun har ryggproblemer, som medfører depresjon til tider, og hun vet sjeldent før noen timer før om hun kan. Alikevel inviterer jeg henne ALLTID. Nettopp fordi de 10% gangene hun KAN er verdt det for meg, og ikke minst henne. 11
Antique Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Det at du har en kjip tid, er jo bare en større grunn til at du burde blitt invitert.. 2
Kjempeliten Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Ta kontakt med de og spør om dere skal arrangere julebord sammen. Mest sannsynlig kommer de til å si at det har de allerede hatt...(?) og da kan du spørre sånn diskré hvorfor du ikke ble invitert. Hvis du ikke tør å spørre rett ut. 4
miaw Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Stor klem til deg. Skjønner kjempegodt at du er lei deg. Håper du får snakket med de, og at de gir deg en unnskyldning. For sånt er ikke greit!
Nordvesta Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Fy faen så råtten gjort av dem! Skjønner godt at du ble lei deg. Å oppleve at man blir ekskludert er ingen god følelse. Hadde kommentert under et av bildene "ser at min invitasjon kom bort i posten. håper på en ny en i 2014" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå