AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Sliter veldig med strekkmerker og har en overflod av disse på rumpe og lår, bortsett fra de er jeg ganske fornøyd med kroppen min. Men strekkmerkene sliter selvsagt på selvtilliten min. Jeg er veldig redd for å vise meg naken og har aldri hatt sex med lyset på. I tillegg har eksen min en gang gjort "narr" av de, en skikkelig drittsekk spør du meg... Så hva synes dere, er jenter med strekkmerker turn-off eller gir dere egentlig "en god faen" i de? Anonymous poster hash: e8901...9fd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Eksen din var en drittsekk? Ikke tro at KG folka er bedre. You will see Anonymous poster hash: 1ad25...d74 4
Gjest RompeRusk Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Ts, de fleste oppegående mannfolk bryr seg katten om strekkmerker. De fleste kvinner har strekkmerker selv om de ikke er overvektige, både pga hormoner og pga huden har strukket seg under puberteten. De fleste strekkmerker blekner også med tiden, så om noen år vil de bare være lyse streker som nesten ikke viser Så lenge du er fornøyd med kroppen ellers, burde du ikke få dårlig selvtillit pga strekkmerker Endret 20. desember 2013 av Kosemose Sitert slettet innlegg 6
Gjest Lincoln Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Hva synes dere kvinner om måne og ølmage? Svaret ligger der. 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Jeg hadde blitt skikkelig skuffet om du skudde av lyset under sex. Strekkmerker eller ikke - vil jo se deg Det er vanskelig å si noe om merkene dine uten å ha sett dem, men jeg tipper kompleksene dine er langt større enn nødvendig. Strekkmerkene skal være veldig kraftige før det blir en definitiv turn off.Anonymous poster hash: a7f6d...913 4
anora Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Strekkmerker er jo vanlig å ha da. De fleste menn bryr seg ikke om noen striper på huden. 7
Genesis Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Sliter veldig med strekkmerker og har en overflod av disse på rumpe og lår, bortsett fra de er jeg ganske fornøyd med kroppen min. Men strekkmerkene sliter selvsagt på selvtilliten min. Jeg er veldig redd for å vise meg naken og har aldri hatt sex med lyset på. I tillegg har eksen min en gang gjort "narr" av de, en skikkelig drittsekk spør du meg... Så hva synes dere, er jenter med strekkmerker turn-off eller gir dere egentlig "en god faen" i de? Anonymous poster hash: e8901...9fd Asså, hvis jeg kunne velge hadde jeg selvfølgelig valg bort strekkmerker til fordel for ikke-strukket hud. Når det er sagt tror jeg ikke det hadde vært så voldsomt avtennende hvis resten av dama var fin. Men nå er jeg fortsatt såpass ung at de fleste damer jeg er bort ikke har strekkmerker.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Kan dere slutte å lage tråder om strekkmerker 10 ganger om dagen. Får dårlig selvtillit hver gang jeg leser svarene. Gi faen i hva menn tenker om alt. Ikke akkurat mange menn som er guds gave til kvinner! Anonymous poster hash: 1ad25...d74 15
lillsunshine Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg har genetisk strekkmerker som jeg fikk i puberteten da huden strakk seg raskt. Jeg har på brystene mine av alle steder, men de er blitt helt lyse og perlemoraktige, slik at de ikke er veldig tydelige lenger, bare om en gransker. Ingen menn har noensinne sagt noe eller fått en turn off av den grunn. Jeg har heller fått kompliment for de grunnet størrelse, form og mykhet . Jeg har også noen på sideflesket som også er falmet og ikke veldig tydelige. Plager meg ikke veldig, selv om det gjorde det litt i fjortisstadiet. Det er ikke det som teller. Prøv å overse, føl deg sexy, vær sexy, ha en sexy personlighet, vær en god elsker Endret 20. desember 2013 av lillsunshine 2
kubrak Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 de gjør ikke så veldig mye fra eller til.
Mr.Omg Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bryr meg ikke om det, og jeg har aldri hørt om noen som har dumpet en dame fordi hun hadde strekkmerker så jeg tviler på at dette er noe menn generelt bryr seg så veldig mye om 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Hva synes dere kvinner om måne og ølmage? Svaret ligger der. Enkelte kler det Spesielt dersom de har brune øyne. Anonymous poster hash: 5e438...610
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Kunne ikke brydd meg mindre. TS, eksen din var en drittsekk - men de fleste menn er ikke det! M30Anonymous poster hash: 1fd26...6a4 6
Eriks Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg synes kvinner/jenter setter fokus på helt feil deler av kroppen. Jeg er kjempeoverfladisk, og skjønner ikke dette fokuset på ting som strekkmerker og slafsete kjønnslepper. Før man kommer ned til disse punktene er det mye annet som heller burde være på plass. Den helhetlige kroppsfasongen (slank m/former), samt spenstig rumpe, fint hår, vakker ansiktsstruktur og en rett/liten nese. Har man disse i orden er det ingen som klager på at føttene er for store, strekkmerker, kjønnslepper, eller hva annet dere måtte finne på, med mindre de har helt spesielle fetisjer. Endret 20. desember 2013 av Eriks 3
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Driter i alt sånt. Det er dramaqueens og important kvinner (og menn, ungdommer etc) jeg ikke liker. Blir så lei av og måtte forholde meg til tullinger. Endret 20. desember 2013 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Det er guttunger som synes det er turn off, ikke menn. Mann 31 Anonymous poster hash: 23018...108 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Kan dere slutte å lage tråder om strekkmerker 10 ganger om dagen. Får dårlig selvtillit hver gang jeg leser svarene. Gi faen i hva menn tenker om alt. Ikke akkurat mange menn som er guds gave til kvinner! Anonymous poster hash: 1ad25...d74 Ingen som tvinger deg tiø å lese. Folk må tåle å høre at andre har ulikt syn enn en selv.det er alltid noen som syns noe er stygt. Enten det er strekkmerker,ølmage eller blå øyne for den saks skyld. Har og strekkmerker men syns ikke det er fint. Og jeg tåler å høre det. Jobb med selvtilliten din og selvfølelsen istedet for å basere den på andres meningerAnonymous poster hash: c03e6...313
Kosemose Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 tråden er ryddet for krenkende utsagn Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Helt nye "pink-panter" strekkmerker kan være litt turn-off, men ikke noe som avgjør i det hele tatt. "gamle" strekkmerker legger jeg ikke merke til hos samboeren en gang, måtte faktsik tenke meg om i 5 sekund for å være sikker på om hun hadde. Anonymous poster hash: 27145...67a
Archduke_Autopsy Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Strekkmerker har ingenting å si for meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå