AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Det er en ting jeg lurer på som jeg synes er rart.. For ca en måned tilbake i tid løp jeg ca 30minutter daglig på tredemølla. Nå har jeg jobbet 2 uker med nattvakt, og har rett og slett ikke orket og trene. Det jeg synes er rart er at jeg har veid omtrent det samme i 3-4 måneder med trening. Men nå når jeg har hatt pause i to uker, har jeg gått ned 1,5 kg. Hvordan har dette seg? Skal sies at jeg fikk mensen nettopp, har dette en virkning? Anonymous poster hash: a3a05...424
Gjest Runforit Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Jeg går også ned i vekt når jeg ikke trener. Ser rett og slett mager ut. Med jogging ser jeg mye bedre ut. Om jeg ikke får trent har jeg har mindre appetitt, mister muskler og kroppen holder jo på litt mindre vann da muskler binder vann.
StellinaX Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Det har sannsynligvis med appetitt å gjøre. Ettersom løping heller stjeler fremfor å bygge muskler, så er det ikke slik at en taper muskelmasse ved å slutte å løpe. Man blir sulten av å løpe, jeg tror årsaken ligger her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå