solfaktor1 Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tror jeg får et par solbriller jeg så på for en stund tilbake.. Ååhh, gru/gleder meg til å se
hjärterdam Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Ligger på gaven fra mamma og pappa nå, altså ny seng Fra mannen aner jeg ikke, og tror ene søsteren min har strikket noe. Den jeg er mest spent på er uansett den som kom innpakket fra sfo her om dagen, bsrnet som aldri klarer å være stille har enda ikke forsnakket seg
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Tror jeg får konsertbilletter av mannen min. Aner ikke hvorfor, jeg har ikke ønsket meg det, men har bare følelsen av det. Det er en konsert jeg har lyst å gå på da Anonymous poster hash: a97e6...a34
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Pga. pakker bestilt på nettet og forsvunnet i posten, og en annen nettbutikk sendte feil produkt, så vet jeg mannen han har bestilt meg en kjole som jeg har sikla på lenge, og en My Little Pony-pengebok Så er jeg ganske sikker på han har kjøpt to DVD'er med to gamle filmer jeg har lett etter lenge og plutselig kom over på amazon og linka ham:) Hos min mor tror jeg at jeg får en elektrisk tannbørste, et smykkeskrin og noen forbruksvarer jeg har ønska meg. Vet en venninne mest sannsynlig blir å gi meg en sånn appelsin-sjokolade, en annen en øyenbrynskniv og/eller fondation brush, og ei anna har jeg ønska meg et belte eller en manga bok. Men så outland ikke hadde boka jeg ønska meg så tipper på beltet:P Heck, vet jo hva jeg får hos nesten alle Gjør det ikke en gang med vilje! Men er helt blank på Papsen og brutter'n. Anonymous poster hash: 6ce05...07e
solfaktor1 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2013 Pga. pakker bestilt på nettet og forsvunnet i posten, og en annen nettbutikk sendte feil produkt, så vet jeg mannen han har bestilt meg en kjole som jeg har sikla på lenge, og en My Little Pony-pengebok Så er jeg ganske sikker på han har kjøpt to DVD'er med to gamle filmer jeg har lett etter lenge og plutselig kom over på amazon og linka ham:) Hos min mor tror jeg at jeg får en elektrisk tannbørste, et smykkeskrin og noen forbruksvarer jeg har ønska meg. Vet en venninne mest sannsynlig blir å gi meg en sånn appelsin-sjokolade, en annen en øyenbrynskniv og/eller fondation brush, og ei anna har jeg ønska meg et belte eller en manga bok. Men så outland ikke hadde boka jeg ønska meg så tipper på beltet:P Heck, vet jo hva jeg får hos nesten alle Gjør det ikke en gang med vilje! Men er helt blank på Papsen og brutter'n. Anonymous poster hash: 6ce05...07e Hehe, blir gøy å se om alt stemmer da
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Hehe, blir gøy å se om alt stemmer da Jepp Men for all del, ønsker og trenger flere av disse tingene, så er ikke som om jeg blir skuffa om jeg har rett Anonymous poster hash: 6ce05...07e
strawberry Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Tror jeg får et smykke fra samboeren, som jeg viste at jeg ønsket meg. Spørs bare om han husker det, da..
Purple Basil Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg vet at jeg får en ny telefon iallefall! Hurra! Og et par av gavene fra min samboer har jeg også klart å finne ut av hva er
Anabelle Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Tror foreldrene mine kjøper Sonos og nytt digitalkamera til meg, samboeren har kjøpt en designlampe, og lillebroren min har nok enten kjøpt et knivsett eller en vase. Ja, også vet jeg at svigermor har gitt meg og samboeren fellesgave som er billetter til en konsert som ingen av oss har noe forhold til. Litt sært, men men Ellers får jeg vel stort sett diverse dill fra venner, broren til kjæresten m.mer. 1
Gjest heihade Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Det eneste jeg har ønsket meg er en CD, så det kan vel hende jeg får den.
Gjest Linaria Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg aner ikke hva jeg får i år. Blir spennende å se
Gjest Wilhelmine Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Jeg vet jeg får en Dale-genser jeg har ønsket meg - da jeg var med å kjøpte den selv I tillegg har jeg ønsket meg en vase, så det regner jeg kanskje med at jeg får, da familien synes det var et veldig lettvint ønske. Jeg har også ønsket meg noen bøker, som det er sannsynlig at dukker opp under treet. Ellers blir vel resten overraskelser. Angrer på at jeg ikke kom på å ønske meg skismurning, for det trenger jeg faktisk veldig Pappas 30 år gamle Swix-smurning kunne trenge en utbytting.
PecanPie Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Jeg vet jeg får briller av mamma og pappa, for de har jeg plukket ut selv og må være med når de skal hentes. Ellers er jeg helt blank, og det er jo igrunn ganske spennende!
Gjest Mupsi Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Har ikke en anelse fra samboer, mulig jeg får Ipad fra min bror, og mulig en krølltang fra besteforeldre, ellers vet jeg ikke. Blir nok bra uansett, blir glad for alt jeg får stort sett. Endret 21. desember 2013 av Mupsi
Brunhilde Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har heldigvis ingen idé om hva jeg får av noen - og det er akkurat slik det skal være! 1
She_Leiva Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Jeg tror jeg får Mac Fluidline og kost 266 + Grønne Jeffrey Campbells fra samboer iallefall.
elvital Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Jeg får boblejakke, vintersko, en kjole(fra ebay) og et par øredobber av mamma, obosmedlemskap av pappa. (Jeg er ikke vanligvis så bortskjemt altså! ) Fra typen får jeg en figur. Men vet ikke om han har ordna en overaskelse også-tror ikke det. Tipper jeg får skinnhansker fra ene søstra mi, treningsutstyr fra broren min...Og ellers vet jeg ikke.
Gjest Magdalene Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Jeg tror jeg får den største toalettmappen fra Lulu's av mamma, men aner ikke hva jeg får av mannen, ungene, og resten av familien.
Fantomina Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 (endret) - Endret 2. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå