Gå til innhold

Vemmelig kanibal dok. på tv Norge.

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Huff, er det flere enn meg som nå må legge seg med frysinger på ryggen og kvalme i magen, etter å ha sett den vemmelige dokumentaren på tV Norge?

At det går an ! Jeg forstår ikke hva som feiler enkelte mennsker jeg. jeg burde latt være å se på. Nå svirrer bilder av avkuttede, svidde peniser, og blodige greier rundt i hodet på meg, og jeg skal sove :o

Vemmelig ! Avskyelig ! Grusomt!

Tenk at det finnes mennesker da , eller hva man nå skal kalle de- som nå - i dette øyeblikket sitter på internett og lager avtaler om å spise hverandre ! :o *kvalm* kanibalisme i 2004 !. Og så tenner de på det :-?

Hva er det som skjer med verden? Hvor er moralen, reglene? Hjelp jeg vil av! Vil ikke være med i en verden som er sånn.

Jeg vil hjem til mamma min ! Da jeg var liten var verden trygg, da var verden god, da fantes det ikke sånt ......iallefall visste jeg ikke om de vonde tingene som nå er en realitet.

Verden er gal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor unlot jeg å se programmet ... :hakeslepp::Nikke:

Gjest joppe
Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at det er kjempeekkelt. Jeg satt og så dokumentaren og følte meg til tider ganske kvalm og uvell. Tenk at det finnes slike mennesker tenkte jeg også.. Det synes jeg er helt utrolig!!

Men....... Dette var jo drømmen som gikk i oppfyllelse for disse to mennene. Han som ble slaktet ønsket det jo.. De gjorde jo igrunnen hverandre en tjeneste.

Jeg synes handlingen var ekkel, men det var jo noe begge ønsket. Det kan jo ikke være bare galt da? Litt vanskelig...

Gjest gjest1
Skrevet

Fikk ikke sett slutten av programmet, men jeg tror det meste var beskrevet tidligere.

Det jeg ikke skjønner er behovet for å bli spist. Jeg forstår det ikke på det psykologiske planet. Er det et slags selvmordsønske? Den som vil bli spist oppnår jo ingen varig glede.

Ikke det at jeg skjønner behovet for å spise noen heller. Det er mye rare mennesker og mye rare seksuelle tenningsmønstre der ute, men det med å selv bli spist er uforståelig.

Slike saker er vanskelig som joppe skriver. Siden det foreligger et gjensidig ønske.

Likevel er dette forbudt etter landets lovverk. Det må også vurderes om de involverte personene var psykisk ved sine fulle fem. Særlig han som ville bli spist. Og for noen da å oppfylle hans ønske....

Nei, jeg stopper her. Det er uforståelig.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Derfor unlot jeg å se programmet ... :hakeslepp:  :Nikke:

Jeg var like smart som deg. :wink:

Skrevet

Jeg var like smart som deg. :wink:

Smarte folk her i dag må jeg si

:hoho::hoho:

Skrevet

Ja jeg så det, men jeg gikk til slutt. Tror jeg fikk med meg det meste allikevel. Helt forferdelig!

Skrevet

Jeg så bare fem-ti minutter av programmet, men jeg har lest om de to mennene før. jeg kan ikke begripe hva som surrer rundt i hodene deres.

Å ville bli spist? det kan jeg heller ikke begripe..

Jeg er glad jeg ikke så hele programmet, måtte legge fra meg frokosten når jeg leste denne tråden. huff.

Gjest joppe
Skrevet

Behovet for å bli spist ble forklart med at personen i utgangspunktet følte seg svært mindreverdig, men ved at en annen person ønsket å spise han fikk han bevis for at noen virkelig verdsatte han. Denne personen ønsket i utgangspunktet å dø, og ved å bli slaktet og spist følte han at han betydde noe. Et bedre alternativ til "tradisjonelt" selvmord. Slik forsto nå jeg det...

Underlig og sykt ja.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

På dagbladets nettside, eller VGs husker jeg det var bilder av dette rommet hans... har noen linken ennå, for venninna mi hadde lyst til å se det.

Selv blir jeg grisekvalm av dette... selv om han som ble spist var dum/syk hadde syke fantasier, syns jeg synd på han, dopet seg ned for å ikke få vondt, og satt oppe alene mens han andre stekte tisseluren hans... det høres jo for jævlig til å være sant!

Og at han fortærte 20 kg av denne mannen... herregud :o

og ja jeg tar meg den frihet å kalle dette sykt, og gi han en giagnose. Dette er galskap. Så bilder av han i retten der han snakket og koste seg og lo... og tror nok han hadde lyst å tjene et par penger på dette, da han solgte historien sin.....

stakkars lite vel bevarte mennesker, sier jeg bare.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er jo ikke helt ved mine fulle fem, så jeg syns det er uhyre interessant med slike ting. Blod og ekle saker gjør meg ingenting. Det jeg fascineres av er hvorfor de gjør det, hva de oppnår og hvilke tanker de har før, under og etter.

Det kan være sinne, det kan være ønsket om å undertrykke følelser ved å gjøre noe som får tankene til å konsentrere seg om en eneste ting - spise noe man ikke skal spise. (En liten digresjon. Hvordan kan man vite at dette ikke er et urinstinkt. Kanskje det for mange tusen år siden var vanlig å spise sine døde slektninger f.eks. Hvem vet...)

De ønsker vel å bli spist fordi de oppnår en eller annen form for glede eller "dissosiativ" opplevelse som på dem virker positivt. Når man har slike tanker og gjør som man gjør, kan jeg forestille meg at de også vil bli spist en dag. Vite at de kan bidra til å gi andre den samme føelsen, og vite at de har blitt ett med den personen. Ikke vet jeg.

Så ikke dokumentaren, men angrer. Uhyre spennede å finne ut av de psykologiske sidene ved slike ting.

Jeg er vel gal, men vil verken spise eller bli spist av noen. Der stopper faktisk min galskap også :)

Pterodactylkake, kan du sende meg linken til de sidene du refererer til på PM? Bare av nysgjerrighet.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Men jeg leter ennå.. så det går nok ikke før noen hjelper hehe. Fikk linken av noen andre i fjor engang. For å gjøre det litt humoristisk var det en matannonse ved siden av: "Hva skal DU ha til middag i dag?" Litt malplassert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...