AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg skal nordover østerdalen på juleferie snart og har hele tiden planlagt å kjøre bil men skjønner nå at føret ikke kan bli verre, nesten.. Rundt 0, noen pluss- eller minusgrader varierende i løpet av dagen og speilblankt, i følge foreldrene mine som intenst håper jeg skal ta toget i stedet.. Noen som har kjørt denne strekninga i det siste? er det vanvittig glatt eller overdriver foreldrene mine? Har ikke piggdekk, forresten, bare vanlige vinterdekk.. Anonymous poster hash: 3a048...dec
Neket Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Storm har trafikkværet på sidene sine, og vegvesen.no har veirapporter for fjelloverganger etc. 1
Neket Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Og føret kan veksle fra time til time, så det kan være bra i morgen selv om det feks var helt ille i går
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Vær obs. Er bare veier men en del tåke her i sørøsterdalen som legger seg. Kjør forsiktig og bruk god tid.Anonymous poster hash: e016e...647
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Vegvesenet har trafikkmeldinger om føre på sidene sine. Du kan søke på vegnummer. Anonymous poster hash: 02bf7...bdb
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Sukk.. jeg er så lei av at jeg ikke kan spørre om noe her på kg uten å bli henvist til diverse nettsider for videre undersøkelse. Selvsagt har jeg sett på vegvesenet etc.. Men når jeg spør her vil jeg selvsagt ha personlige erfaringer fra folk som har kjørt strekningen i det siste! Liker å høre fra folk som har vært der selv. Og jeg er fullt klar over at det varierer mellom stedene, og ganske fort. Likevel- om noen har kjørt her i det siste vil jeg gjerne høre hvordan det opplevdes - helst uten piggdekk! Er det sjeldent glatt nå eller overdriver mine engstelige foreldre? Takk til anonym #4 - bare veier i sør-østerdal var en bra opplysning! Anonymous poster hash: 3a048...dec
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Ringte statens vegvesen forresten, som rapporterer om vekslende bart, delvis glatt og fare for tynn is hele veien oppover Anonymous poster hash: 3a048...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå