AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Er det noen som kjenner samme følelsen. Ufrivillig singel, skulle gjerne hatt en kjæreste , men har ikke funnet han ennå. Føler meg tiltider veldig ensom, trist og deppa med det. Jeg har barn, men allikevel så føler jeg en tomhet med å ikke ha mann også. Jeg har også svært negative tanker om meg selv, der jeg tenker at jeg er ikke pen nok, og at det er derfor far til barna gikk for en annen dame og dumpet meg, pluss alle andre som har dumpet meg... Og den negative spiralen bare går og går.... ikke lett.... I går tok jeg til takke med et knull av en som jeg er sikker på bare leker med meg..... bare fordi jeg følte så mye negativt om meg selv. Jeg ville bare føle at noen ville røre meg.... Han var tiltrekkende men.... han virker ut som en rundbrennertype.... Noen som kjenner igjen disse følelsene, og hvor desperat man kan bli... Og det å føle at menn kun vil en ting, og ikke mer.... Anonymous poster hash: 2889b...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jobb med selvfølelsen din. Da får du det bedre med deg selv og vil også være en bedre partner, hvis du finner noen å være kjæreste med.Anonymous poster hash: af879...d29 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Trådstarter: ja jeg prøver å jobbe med den, men det at jeg gir etter for en mann sexuellt som ser ut til å være ute etter bare sex, og sier til meg at han vil dele meg med andre, osv.... det viser jo hvor lav selvtillit jeg har..... Jeg tenkte på det etterpå.... jeg er jo helt ute å kjøre når jeg driver på sånn. Jeg bør hente meg inn igjen. Anonymous poster hash: 2889b...d1c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Trådstarter: ja jeg prøver å jobbe med den, men det at jeg gir etter for en mann sexuellt som ser ut til å være ute etter bare sex, og sier til meg at han vil dele meg med andre, osv.... det viser jo hvor lav selvtillit jeg har..... Jeg tenkte på det etterpå.... jeg er jo helt ute å kjøre når jeg driver på sånn. Jeg bør hente meg inn igjen. Anonymous poster hash: 2889b...d1c Denne boken har hjulpet meg mye for å få bedre selvfølelse: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2589278Anonymous poster hash: af879...d29 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Trådstarter. Tusen takk for tips om boken! Hvis den boka hjalp deg så kan den sikkert være til hjelp for meg også. Anonymous poster hash: 2889b...d1c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg skjønner godt hvordan du FØLER deg, men om det er reellt er noe annet. Ofte er det kun i ditt hode. Selv har jeg vært singel hele livet - i mitt 32 år lange liv - og jeg blir litt satt, kan du si. At du takket nei til en knull igår, kan vel være greit en sjelden gang, men det holder jo ikke i lengden. Du må finne igjen deg selv. Ta vare på deg selv. Få den gode skjønnhetssøvnen, spis sunt, drikk nok vann hver dag, beveg deg hver dag, kle deg fint og behagelig. Ta med barna dine på tur eller med på noe gøy som ikke koster noe. Naturen er gratis og balsam for sjelen. Anonymous poster hash: 752a1...c6c 2
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Du har ikke noe musikk som får deg i bedre humør?
Gancider Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 "The secret" er også en god bok for å få tankegangen på rett spor.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Et av de beste rådene jeg har fått, er å ikke la noen andre få definere hva du er verdt. Det er et råd som konfronterer deg og din tankemåte - det er for all del ikke ment som at man skal "ta seg sammen". Men for å jobbe med selvfølelsen, må du selv ta tak for å bryte den onde sirkelen. I mitt tilfelle var det nettopp slik. Jeg hadde elendig selvfølelse etter et brudd, tenkte at det var masse feil med meg selv og at jeg ville være evig singel. Spørsmål jeg stilte meg selv, var: Hvorfor skal denne ene personen (eller flere, hvis tilfelle) definere hvem jeg er? Hvem har gitt han makt til å gjøre dette? Svaret var jo nettopp at det skal man ikke la noen gjøre, kun du selv vet hvem du er. Tenk på alt som venner liker ved deg for eksempel. Tenk på alt du er god på! Og tenk på hvordan du fortjener å bli behandlet - med respekt og verdighet. Det handler ikke om selvskryt, men å definere deg selv og din egen hverdag. For meg var det et slit, men jeg har det mye bedre med meg selv nå, og har hatt det siden (mange år senere). Anonymous poster hash: de48d...0a7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Er det noen som kjenner samme følelsen. Ufrivillig singel, skulle gjerne hatt en kjæreste , men har ikke funnet han ennå. Føler meg tiltider veldig ensom, trist og deppa med det. Jeg har barn, men allikevel så føler jeg en tomhet med å ikke ha mann også. Jeg har også svært negative tanker om meg selv, der jeg tenker at jeg er ikke pen nok, og at det er derfor far til barna gikk for en annen dame og dumpet meg, pluss alle andre som har dumpet meg... Og den negative spiralen bare går og går.... ikke lett.... I går tok jeg til takke med et knull av en som jeg er sikker på bare leker med meg..... bare fordi jeg følte så mye negativt om meg selv. Jeg ville bare føle at noen ville røre meg.... Han var tiltrekkende men.... han virker ut som en rundbrennertype.... Noen som kjenner igjen disse følelsene, og hvor desperat man kan bli... Og det å føle at menn kun vil en ting, og ikke mer.... Anonymous poster hash: 2889b...d1c Ikke alle menn som er ute etter sex, jeg har også lyst på et forhold, noe som jeg ikke har vært i, men kunne aldri tenke meg å være utro, selv til tider der hvor det ikke går så bra og at jeg ikke "elsker" henne noe mer, synes det er teit at folk sier "å jeg har ikke følelser for henne mer" og dumpe henne, det er så trist! å holde på sånn er jo bare barnslig! Men ikke gi opp håpet! det finnes menn der ute som ikke er duster :D Anonymous poster hash: d204b...589
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 "The secret" er også en god bok for å få tankegangen på rett spor. Det er mange bøker som er bedre å begynne med enn den der. Anonymous poster hash: 37c6b...38b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 The secret er GALSKAP!Anonymous poster hash: a67d3...be5 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Eller du kan gjøre det beste ut av singeltilværelsen. Må man EGENTLIG ha en kjæreste? Selv tilhører jeg den fjerdedelen norske menn som kommer til å forbli barnløse. Har vært singel stort sett hele livet, men har nå slått meg til ro med det, og fokuserer heller på de positive tingene ved å være singel. Den sterkeste er den som står alene Anonymous poster hash: cd33b...f8b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Ta en ferie i USA, der er gutta gærne etter å gi deg komplimenter på gaten. Plutselig føler du deg ikke stygg lenger. Anonymous poster hash: 55847...1e4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Vg publiserte for litt siden en artikkel som omhandler "hvordan ha det bra alene". Anbefales :-)Anonymous poster hash: 432a1...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå