Archduke_Autopsy Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg sto bak ei jente i køen idag. Jenta forran meg begynte å bøye seg litt bak over mot meg, som om hun prøvde å få rumpa si i kontakt med penisen min lizzom. Men så tok jeg ett sakte men sikkert usynlig skritt tilbake. (hvorfor gjorde jeg det? Jeg angrer sånn!) Så ser hun sidelengs (som om hun skal "se" på meg). jeg prøver å se på henne, men jeg bruker å få "automatiske" reflekser som får meg til å se bort fra henne. Skulle til å spørre henne om navn, men så turte jeg plutselig ikke. Er hun forelsket eller flørter hun, hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hun er jo ikke forelske i noen hun ikke kjenner. Hun flørta vel bare da. Anonymous poster hash: 71d5c...7ad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Her er jeg...! Hehe, fra spøk til alvor.. Tviler sterkt på at det er forelskelse når hun ikke vet hvem du er engang. Er ikke bare gutter som liker å flørte vel... Anonymous poster hash: b5a49...e13
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Hva slags kø var dette? Anonymous poster hash: 00d21...c3b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Tror du er en fjortis lizzzom Anonymous poster hash: 3db9b...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå