AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Liker tydeligvis å rote meg bort i trøbbel med kvinner siden det alltid ender dårlig. Har mer eller mindre vært sammen med ei i et halvår nå til nyåret og opplevd det som rutinepreget og litt kjedelig. Er flirty av natur og prøvde å trigge noe sjalusi i dama ved å skru det opp rundt andre kvinner. Har latt andre kvinner sittet i fanget mitt på byen, blitt med andre kvinner hjem (ringt og sagt kødda selvfølgelig) uten å gjøre noe annet enn å henge, tekstet åpenlyst med andre jenter foran dama uten at noe annet tiltenkt enn å piffe det opp litt å få noen reaksjoner fra henne. Det har fungert, hun har vært sint, kjeftete, krevd å få vite hvem jeg tekster med og hvem nye jenter jeg blir kjent med. Jeg liker det tydeligvis. Føler meg ettertraktet når hun er så påpasselig og kontrollerende rundt meg. Det som er greia da er at jeg nå har begynt å flørte med det som er ei venninne av henne. Hun var ikke klar over at jeg hadde dame og jeg var ikke klar over at hun var ei venninne av dama mi før vi adda hverandre på fb. Det trigga meg sterkere til å fortsette siden dette føltes enda mer forbudt. Dama sendte meg i går da en melding at vi nå var ferdig. Jeg stakk til henne og da ba hun meg gråtende bare gå. Fikk snakket med henne i dag og hun sier hun er usikker på hva hun og hun reagerer helt annerledes enn hun har gjort før. Er venninner virkelih helt off limits? Anonymous poster hash: 80a25...f9c
Nordvesta Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hva slags sykt spill er dette? Er du seriøs nå? 15
~umulia~ Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Dust! La henne gå. Du har oppført deg som en idiot. Og ja, venninner er helt off limits. Endret 19. desember 2013 av ~umulia~ 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Hun er jo ikke akkurat uskyldig selv da. Hun har en guttevenn hun henger med daglig og har mest guttevenner. Troller ikke. Anonymous poster hash: 80a25...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Så ond du er!!! Jeg har ikke gjort noe! Det er bare flirt. Hun holder seg ikke akkurat bort fra menn hun heller.Anonymous poster hash: 80a25...f9c
Alja Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syntes du har gått over streken for lengst. Tror den stakkars kjæresten din har holdt i seg mye og bitt i det sure eple lenge. Venninner er veldig sårt, så det var nok prikken over i'en for henne. Håper hun ikke tar deg tilbake igjen, eller at du slutter med denne onde mindgaminga di. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Ts, det er ikke slik en skal behandle damer. du beviser bare her at du ikke har ett minste fnugg av respekt for henne. Anonymous poster hash: 7760a...fd9 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syntes du har gått over streken for lengst. Tror den stakkars kjæresten din har holdt i seg mye og bitt i det sure eple lenge. Venninner er veldig sårt, så det var nok prikken over i'en for henne. Håper hun ikke tar deg tilbake igjen, eller at du slutter med denne onde mindgaminga di. Ond? Det er jo ikke ment ondskapsfult. Det er jo bare litt digg at hun viser at hun vil ha meg. Hun har tolerert det i månedsvis så jeg tror det handler om at jeg gikk for langt nå.Anonymous poster hash: 80a25...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Hvis du går frem som ett godt eksempel og kun holder deg til din jente, så kommer hun nok etter og kun holder seg til deg. ikke noe flørting fra verken den ene eller den andre, men en av dere må være den første. Anonymous poster hash: b7d52...385
Adhara Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon, personangrep og svar til dette. Irrlys, mod.
Gjest Chloe87 Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Haha, du tragiske mann! Hold deg singel a!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Haha, du tragiske mann! Hold deg singel a! Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke holdt meg bort fra venninna hennes. Har slettet henen fra fb nå, er det sjans for at dama tilgir meg?Anonymous poster hash: 80a25...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Nei det tror jeg neppe at hun gjør. Venninner er som nevnt tidligere et IKKE område. Du lekte et spill, og nå er hun Dronning og har avsluttet spillet ditt. Sjakk matt. Anonymous poster hash: 7760a...fd9 4
Gjest Awzm me Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har ikke gjort noe! Det er bare flirt. Hun holder seg ikke akkurat bort fra menn hun heller.Anonymous poster hash: 80a25...f9c Da burde du skrevet det i første innlegg. Men å gå inn for å gjøre kjæresten din sjalu er bare slemt. Du skal la andre jenter bli sjalu på kjæresten din, ikke kjæresten din usikker og sjalu på andre. Om du absolutt på gjøre noe sjalu. Om du faktisk trenger at hun skal være overbeskyttende og kontrollerende ovenfor deg for å skjønne at hun liker deg så har du et problem 2
brunsaus123 Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Du er rett og slett et rauhåll stakkars jente 2
daemonia Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Greit nok at en flørt her og der ikke skal være grunn til å bryte opp. Med mindre det blir gjort på den måten du skisserer! Hadde mannen min blitt med andre damer hjem (eller i det minste latt meg tro det!), tekstet med dem flørtete mens jeg så på, og i tillegg var så nærgående som du har vært så hadde jeg kasta ham på huet å ræva ut for lengst! Det har med respekt å gjøre, og det å sette grenser. Hvor går din grense da? Er det ved all fysisk kontakt? Er et kyss OK? Eller kunne du tøyet strikken enda lengre? Du har behandlet kjæresten din utrolig dårlig, og jeg håper virkelig ikke at hun finner på å tilgi deg. Hun fortjener bedre. Ditt troll.... 1
Gjest Nanna87 Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Hun er jo ikke akkurat uskyldig selv da. Hun har en guttevenn hun henger med daglig og har mest guttevenner. Troller ikke.Anonymous poster hash: 80a25...f9c Faen for en taper du er! Jeg har bare guttevenner, men jeg gjør ingenting med de. Så du straffer dama de fordi hun har venner, og fordi hu vil vekke en reaksjon i henne. Gud du er faen meg barnslig og totalt RETARD
Ninette Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Skulle vært aldersgrense inne på kk. For du er vel ikke eldre enn 12?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå