Gå til innhold

Hvorfor kommer jeg aldri over den dumme forelskelsen i min kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært forelsket i en gift kollega i mange år nå. Det har aldri skjedd noen ting og vi er bare gode venner med god kontakt på jobben.

Jeg har gjort alt jeg kan for å ikke ha følelser for han lenger:

Hatt minimalt med kontakt, ikke vært noe sammen i sosiale settinger på jobb, fortrengt tenker og drømmerier osv...

Men allikevel drømmer jeg om han om natta og har enda følselser!!! Hvordan i alle dager skal man klare å komme over dette? For jeg har egentlig ikke lyst til å være sånn hemmelig forelsket. Ønsker egentlig ikke å ha disse forelskelses-følesene for en som er opptatt :dry:

Anonymous poster hash: a3d31...3ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjipt å ha det sånn... Du må bare tenkte at han som alle andre har feil du ikke kjenner til enda og sikkert hadde avskydd... :P Kanskje kjemien ikke hadde vært der i det hele tatt lenger om det faktik hadde skjedd noe. Det har skjedd meg før. Kilte i magen i årevis og når det begynte å skje ting var det helt borte. Ikke en fyr jeg kunne ha vært sammen med i det hele tatt.

Skrevet

Det er kjipt å ha det sånn... Du må bare tenkte at han som alle andre har feil du ikke kjenner til enda og sikkert hadde avskydd... :P Kanskje kjemien ikke hadde vært der i det hele tatt lenger om det faktik hadde skjedd noe. Det har skjedd meg før. Kilte i magen i årevis og når det begynte å skje ting var det helt borte. Ikke en fyr jeg kunne ha vært sammen med i det hele tatt.

Det er jo helt sikkert sånn at jeg bare ser personen med fin innpakning, slik vi alle viser oss frem på jobb...

Og at spenningen ved at det er ulovlig, gjør at det kiler i magen mens hvis han var ledig var det kanskje ikke like stas.

Nei, får prøve videre å la det gli over! Men litt kjedelig når det er ufrivillig sånn som dette..

Anonymous poster hash: a3d31...3ff

Skrevet

Er man virkelig forelsket så vil man vel ikke prøve å komme over det. Da er man overbevist om at det beste som kan skje er å ha mest mulig kontakt. Bør man teste ut om det er gjensidig? Har man funnet sin sjelefrende så er det jo det beste man kan oppleve tror jeg. Er man virkelig gode venner, så vil vel ikke alt gå i grus fordi om man går litt lengre? Eller er jeg helt på tur her når jeg tror min kolega vil være min beste veninne, selv om hun får vite at jeg er forelsket/elsker henne. Kjent henne i fire år, jobber tett og begge har familie. Tror ikke det blir noe mer av den grunn, men hadde vi vært single.......

Skrevet

Du må rett og slett finne deg et nytt "beundringsobjekt", og skifte fokus over på ham. Det er ikke sikkert det blir noe lykkeligere forelskelse i neste omgang, men om du finner en som er singel og ikke er en kollega, så gjør det ihvertfall dagliglivet ditt lettere.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Du må bli forelsket i en annen person. Da vil denne forelskelsen forsvinne fort, ettersom alt fokuset ditt faller over på den nye "utvalgte".

Prøv og finne en kjekkas i film f.eks. Bare for og slippe og gi denne næring! Men selvfølgelig, helst få følelser for en du kan få! :)

Lykke til :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...