AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Noen som har opplevd eller opplever det likedan tett på fødsel? Jeg har hatt masse energi i halvannen uke og fikk gjort en masse, hadde overnatningsbesøk, vasket, handla de siste ting til baby og gjorde klart. Så plutselig sier det stopp og de siste to dagene har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og i senga. Jeg har så vidt orket å ta en tur over i butikken (og det er 3 min å gå . Heldigvis er jeg ferdig med julegaver og kan bare slappe av (selv om jeg selvfølgelig skulle gjort ditt og datt;) Var til jordmor for et par dager siden og alt så fint ut, så tror ikke det er noe galt. Kanskje jeg bare er gått inn i "ventemodus", litt deilig og samtidig litt frusterende. Hadde planer om venninnebesøk og hårklipp før fødsel blant annet. Hadde dere også så lite energi de siste par uker før termin eller hva? Anonymous poster hash: 4edca...1f2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Kan også legge til at jeg ikke har lyst til å se andre sånn egentlig, eller forholde meg til noe som helst. Jeg vil helst bare ligge å se film med kjæresten. Vil lukke meg inne liksom. Anonymous poster hash: 4edca...1f2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har hatt det slik fra og til hele svangerskapet - og de siste månedene har jeg vært helt ute av stand til å fungere som normalt. Nå de siste ukene kommer jeg meg knapt rundt i eget hjem som normalt - men det er mest pga smerter. Ville ikke vært bekymret over manglende energi, det er helt normalt og du er kjempeheldig som har hatt det i så kort periode Tror også mange går inn i litt sånn lukket fase på slutten som endel av ventingen. Anonymous poster hash: a9ea2...ba2
Stinelin Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg hadde det også slik! Følte at jeg gikk inn i en slags "fødeboble" hvor jeg kun klarte å fokusere på det som skulle skje. Er litt i samme boble enda, men heldigvis med mer energi. Kaller det ammetåke og søvnmangel om folk lurer på hvorfor jeg er så fjern.
Yesterday Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Helt normalt, kroppen ber deg slappe av og lade batteriene
Marina30 Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 38??? Du har hatt et drømme-svangerskap? De fleste aller fleste har vel lite energi hele veien
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 38??? Du har hatt et drømme-svangerskap? De fleste aller fleste har vel lite energi hele veien Har hatt mindre energi enn normalt hele veien (spesielt i starten), men har jo gått på jobb. Nå ligger jeg bare nesten. En viss forskjell. Men et bedre svangerskap enn mange andre har jeg sikkert hatt. Anonymous poster hash: 4edca...1f2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Kjenner mg veldig igjen. Jeg hadde et lett svangerskap hvor jeg jobbet som vanlig, svømte, var sosial etc., men plutselig rundt uke 38 var det helt stopp. Tanken på at jeg hadde jobbet som vanlig bare ei uke før, var helt merkelig. Noen dager var bedre enn andre, men stortsett sov jeg og lå på sofaen. Etter fødselen kom energien tilbake og jeg følte mg som vanlig igjen (bortsett fra barseltårer og et lass hormoner de aller første dagene).Anonymous poster hash: c888f...b3b
la_luz Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg er uke 36 og har det akkurat sånn... tredje barnet og har ikke vært sånn med de forrige så var ikke forbredt.... Nå er jeg bare sliten hele tiden. Bare håper det går over raskt etter fødsel. Har outsourcet alt av julting... og pynter det minimum her hjemme.. syns litt synd på de andre barna, men det som blir gjort er bare pga de andre. Burde sikkert tatt det med ro litt før... men håper jeg får hentet meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå