Gå til innhold

Ian Watkins - pedofil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke skjønne hva som skjer i hodet på mennesker, som gjør slikt. Ingen trenger å få forklart at dette er feil - og allikevel klarer de å skru av ett eller annet essesielt i hjernen og gjøre dette.

Forferdelig trist sak for alle ofrene her :( Håper han virkelig går til grunne i fengsel. De andre insatte pleier jo ikke akkurat å behandle pedofile pent.

Anonymous poster hash: 5e8bb...4bc
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen, er TS her igjen!

Uff, denne saken er så grusom, tenker så fælt på dette :(
At denne mannen, Ian Watkins, er så grusom og ond som han er!

Pedofili, er det noe man er født med, eller tror dere han bare har gått helt gal?

Anonymous poster hash: 05bd7...921
Skrevet

Nå mistenker de to nye kvinner i saken. :(

Helt forferdelig, spesielt når det kunne ha vært stoppet så mye tidligere. Håper de som ikke tok anklagene mot han seriøst, og alle som har visst noe men ikke sagt noe, har det passe jævlig om dagen! Og at de får tak i alle de andre eventuelle mødrene som har gjort det samme, så de også kan sperres inne.

Hva tror dere kommer til å skje med barna? For barnas del, tenker jeg det beste måtte ha vært om de ble sendt langt vekk med helt nye identiteter, slik at de aldri kan kobles opp mot denne saken igjen. Og håpe at deres unge alder lar de få muligheten til et normalt liv.

• Liker 2
Skrevet

Kvalmt å tenke på alle som har "lukket øre og øyne" for hva som har skjedd. Ja det er rimelig voldsomt å ta inn over seg og man vil jo så klart ikke tro at det er sant, men har man en misstanke om pedofili, så må man gjøre noe også. Veldig imponert over hun damen, som virkelig har jobbet for å få han etterforsket, til tross for at det var vanskelig å bli hørt.

Lurer på hva de andre i bandet tenker jeg. De må jo ha ant at noe var galt.

Jeg håper barna får fine fosterforeldre og oppfølging av helsevesnet.

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hvorfor skulle de det? Hvorfor skulle de nevne en uskyldig mann som aldri har skadet noen?

Michael Jackson ble frikjent på alle punkter, det finnes ingen, ikke et eneste ett, bevis på at han har gjort noe kriminelt, selv FBI fant ingenting. Jurien måtte forholde seg til fakta under rettssaken i 2005, det gjorde ikke media.

Er du intressert i vite den riktige historien, og ikke løgnene til media, så finnes det nok av informasjon på internett.

Man har også Michael Jackson Conspiracy, en bok om rettssaken fra 2005.

http://www.amazon.com/Michael-Jackson-Conspiracy-Aphrodite-Jones/dp/0578061112

--------------

Men nå skal jeg ikke avspore mer, la tråden heller handle om de som faktisk er skyldige i å begå den slags forbrytelser, ikke de som ble falskt anklaget.

Anonymous poster hash: ae638...c4e

Enig. Og tråden bør holde seg til saken/hovedinnlegget.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Kvalmt å tenke på alle som har "lukket øre og øyne" for hva som har skjedd. Ja det er rimelig voldsomt å ta inn over seg og man vil jo så klart ikke tro at det er sant, men har man en misstanke om pedofili, så må man gjøre noe også. Veldig imponert over hun damen, som virkelig har jobbet for å få han etterforsket, til tross for at det var vanskelig å bli hørt.

Enig. Men ut fra hva jeg har hørt gjennom media er ikke helsevesenet i Norge (og sikkert heller ikke i Storbritannia eller England) bedre?) spesielt imponerende i forhold til å fange opp og følge opp babyer og barn som ikke har det bra.

Det er bare så hjerteskjærende med babyer og barn som ikke har det bra, de er fullstendig forsvarsløse.

Skrevet

Jeg kom over denne siden:http://www.whosdatedwho.com/tpx_74997/ian-watkins/comments

Den siden er kommentarer om Ian Watkins, som går 3 eller 4 år tilbake, hvor fan-jenter skriver om hva han har gjort med dem, og at for 4 år siden skrev noen at han var pedo!

Det står MASSE om at han er pedo. Hvordan kan bandet si at dem ikke visste noe?

ALLE som var "fan" visste det. Sinnsykt! Er så mange kvalme historier om han der... For en mann! Skjønner ikke at det kan ha gått så langt som det gikk, da alle visste noe så lenge...

• Liker 2
Skrevet

Det som slår meg etter å ha lest det forstyrrende pdf-dokumentet og hva denne mannen er i stand til å gjøre, er at pedofili er noe mer enn "bare" en legning. Ofte blir pedofile forsvart med at de har en medfødt tiltrekning mot barn på samme måte som at homofile er født med tiltrekning til samme kjønn, og at de jo forelsker seg i barn. Denne saken handler ikke om forelskelse, kjærlighet eller noen form for ønske om å være god mot noen eller ta vare på dem. Den handler om egoisme, brutalitet og et ønske om å voldta. Jeg synes akkurat det går veldig ofte igjen når det gjelder pedofile og deres "legning".

Jeg blir bare mer og mer sikker i min sak; pedofili kan ikke på noen måte sammenlignes med homofili. Homofili er en legning der man både tenner på og forelsker seg i en av samme kjønn, mens pedofili er alt annet enn en legning. Det er et groteskt ønske om å forgripe seg på og dominere barn som verken kan eller vil være med på leken. Det kan aldri bli gjensidig.

Jeg blir bare kvalm og oppgitt over at noen kan finne på å forsvare slike tilbøyeligheter og handlinger. Og de kjerringene som lånte ut ungene sine må være temmelig skrudd og fortjener å bli innelåst til evig tid.

Anonymous poster hash: dff00...771
  • Liker 5
Skrevet

Å voldta noen kan aldri skyldes på legning. Jeg går ikke rundt og voldtar menn selv om jeg tiltrekkes seksuelt av dem. De som skylder det på legning bør begynne å tenke.

• Liker 6
Skrevet

Jeg kom over denne siden:http://www.whosdatedwho.com/tpx_74997/ian-watkins/comments

Den siden er kommentarer om Ian Watkins, som går 3 eller 4 år tilbake, hvor fan-jenter skriver om hva han har gjort med dem, og at for 4 år siden skrev noen at han var pedo!

Det står MASSE om at han er pedo. Hvordan kan bandet si at dem ikke visste noe?

ALLE som var "fan" visste det. Sinnsykt! Er så mange kvalme historier om han der... For en mann! Skjønner ikke at det kan ha gått så langt som det gikk, da alle visste noe så lenge...

Føkk!

Fyren er virkelig syk, og farlig. Håper ikke det er sant alt dette med at han er HIV-positiv og ønsker å smitte damer og barn. Men igjen - fyren er virkelig syk i hodet, så det kan vel stemme.

• Liker 1
Skrevet

Det som slår meg etter å ha lest det forstyrrende pdf-dokumentet og hva denne mannen er i stand til å gjøre, er at pedofili er noe mer enn "bare" en legning. Ofte blir pedofile forsvart med at de har en medfødt tiltrekning mot barn på samme måte som at homofile er født med tiltrekning til samme kjønn, og at de jo forelsker seg i barn. Denne saken handler ikke om forelskelse, kjærlighet eller noen form for ønske om å være god mot noen eller ta vare på dem. Den handler om egoisme, brutalitet og et ønske om å voldta. Jeg synes akkurat det går veldig ofte igjen når det gjelder pedofile og deres "legning".

Jeg blir bare mer og mer sikker i min sak; pedofili kan ikke på noen måte sammenlignes med homofili. Homofili er en legning der man både tenner på og forelsker seg i en av samme kjønn, mens pedofili er alt annet enn en legning. Det er et groteskt ønske om å forgripe seg på og dominere barn som verken kan eller vil være med på leken. Det kan aldri bli gjensidig.

Jeg blir bare kvalm og oppgitt over at noen kan finne på å forsvare slike tilbøyeligheter og handlinger. Og de kjerringene som lånte ut ungene sine må være temmelig skrudd og fortjener å bli innelåst til evig tid.

Anonymous poster hash: dff00...771

:roll:

Takk for at du også hjelper til med å definere pedofili som noe som er så sykt at det ikke kan innrømmes. Som igjen fører til at ingen som sliter med det tør å oppsøke hjelp, som igjen fører til økt sjanse for selvmord, at man sprekker og faktisk gjør noe man ikke burde, etc.

Det er fortsatt forskjell på en legning og voldtektsmenn, lik det eller ikke. Svært få voldtar uansett legning, det gjelder også pedofile.

Skrevet

:roll:

Takk for at du også hjelper til med å definere pedofili som noe som er så sykt at det ikke kan innrømmes. Som igjen fører til at ingen som sliter med det tør å oppsøke hjelp, som igjen fører til økt sjanse for selvmord, at man sprekker og faktisk gjør noe man ikke burde, etc.

Det er fortsatt forskjell på en legning og voldtektsmenn, lik det eller ikke. Svært få voldtar uansett legning, det gjelder også pedofile.

Tror du pedofile sliter med dette? Jeg ser på det, som en form for psykopati og de har ingen anger; tvert i mot så klarer de å forsvare sine handlinger med at de "fortjener" dette. Jeg tror ikke mange pedofile ser på sine handlinger, som ødeleggende og skadelig for andre, fordi de er så ekstremt narsistiske.

• Liker 2
Skrevet

Virker som denne figuren lenge har følt seg som et overmenneske som ikke kan røres. Han har blant annet sagt at målet er å spre sin ondskap, og det kan virke som at han har sett hvor langt han kan dra det.

Det er ikke en gang sikkert han er pedo, kanskje er det kicket av å se sin egen syke makt over andre mennesker og å være så slem som mulig. Det blir ikke ondere enn å torturerte, misbruke og "eie" babyer, og man kan ikke bli mer mektig enn når man til og med overbeviser mødre om å delta i jævelskapet. Mødre skal være utstyrt med sterke beskyttelsesinstinkter, men her har de latt fascinasjonen og besettelsen for et annet menneske bli viktigere enn sine egne barn. Dette kombinert med lav IQ, incest og pedofili er ikke en særlig trivelig miks.

Syke, syke mennesker.

• Liker 4
Skrevet

Virker som denne figuren lenge har følt seg som et overmenneske som ikke kan røres. Han har blant annet sagt at målet er å spre sin ondskap, og det kan virke som at han har sett hvor langt han kan dra det.

Det er ikke en gang sikkert han er pedo, kanskje er det kicket av å se sin egen syke makt over andre mennesker og å være så slem som mulig. Det blir ikke ondere enn å torturerte, misbruke og "eie" babyer, og man kan ikke bli mer mektig enn når man til og med overbeviser mødre om å delta i jævelskapet. Mødre skal være utstyrt med sterke beskyttelsesinstinkter, men her har de latt fascinasjonen og besettelsen for et annet menneske bli viktigere enn sine egne barn. Dette kombinert med lav IQ, incest og pedofili er ikke en særlig trivelig miks.

Syke, syke mennesker.

Jeg tror du kan ha rett. Han misbrukte barn, tenåringer, kvinner, menn og til og med dyr. Kanskje han bare er gjennom ond, han ville jo gjerne vise hvor ond han var. Han kalte alle fan-jentene "sluts" og "whores", som ikke betydde en dritt for han. Hvem sier det om fansen? Haha.. Syyyyyyk.

Verste saken jeg har sett på lenge, også at så mange visste om dette, til og med bandet! De prøvde å skjule det.. Uten Ian ble det ikke penger i kassa...

• Liker 1
Skrevet

Ondskap er et ganske kompleks tema. Det er ikke vanlig å stå opp om morgenen, og si "idag skal jeg være skikkelig ondskapsfull og torturere noen mennesker". De fleste, som utfører ondskapsfulle handlinger, klarer å sperra av den samvittighetsfulle delen i hjernen på et viss, og vri det til at det ikke er de som er ondskapsfulle, men offrene, som får som fortjent. De gjør bare det som er rett og riktig - i deres hjerne. Jeg er sikker på at han har masse "gode" unskyldninger, for å gjøre som han har gjort.

Og det skremmer vettet av meg at det går an å få et så skrudd syn på livet, og at det er mulig å bli så ekstremt manipulerende.

Tror Watkins vil skåre skyhøyt på psykopatskalaen.

• Liker 1
Skrevet

Er helt sjokkert over saken. Lostprophets har jo mye bra musikk, men nå føler man seg bare skitten når man hører på de. Er det egentlig akseptabelt å høre på de nå? Haha. Husker jeg hørte på de da jeg var 11-12 år gammel.. Og at han har vært pedofil i flere år og mange har visst om det er helt sykt.

Anonymous poster hash: 5dc4b...f20

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om de hadde FB-gruppe tidligere, men det er borte nå.
Så hvis det har eksistert så ser det ikke ut som at det er allment akseptert å høre på dem nei....

Synd egentlig, for mye av musikken var jo ganske bra :)

Anonymous poster hash: 661c1...645
Skrevet

Er helt sjokkert over saken. Lostprophets har jo mye bra musikk, men nå føler man seg bare skitten når man hører på de. Er det egentlig akseptabelt å høre på de nå? Haha. Husker jeg hørte på de da jeg var 11-12 år gammel.. Og at han har vært pedofil i flere år og mange har visst om det er helt sykt.

Anonymous poster hash: 5dc4b...f20

Tja.. Jeg skal prøve å skille musikken og det han har gjort. Tror heller ikke at resten medlemmene av bandet snakker sant da de sier at de ikke visste noe, noe som egentlig gjør det verre å høre på musikken.. da man ikke bare kan skylde på en person, da de andre har visst det lenge. :(

Men de lagde mye bra musikk, så skal prøve å skille på det han har gjort og musikken.

Skrevet

Tja.. Jeg skal prøve å skille musikken og det han har gjort. Tror heller ikke at resten medlemmene av bandet snakker sant da de sier at de ikke visste noe, noe som egentlig gjør det verre å høre på musikken.. da man ikke bare kan skylde på en person, da de andre har visst det lenge. :(

Men de lagde mye bra musikk, så skal prøve å skille på det han har gjort og musikken.

Ved å kjøpe musikken støtter du jo bandmedlemmene økonomisk. Syntes du ikke det er feil å slippe unna med grov kriminalitet og ondskap bare fordi man har et talent?

Jeg er ikke vanligvis den som oppfordrer til boikott i hytt og gevær, men her er det i mine øyne direkte uetisk å gi Watkins og kompisene hans inntekter etter hva som har skjedd.

• Liker 7
Skrevet

Nok et tilfelle som får meg til å undre hvorfor man ikke vil gi dødsstraff.. Han er ikke et menneske, han er et monster og det er ingen tvil om at han er skyldig. Gi han en giftsprøyte så han aldri får sjans til å gjøre ondskapen sin igjen!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...