AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #41 Skrevet 29. desember 2013 Ved å kjøpe musikken støtter du jo bandmedlemmene økonomisk. Syntes du ikke det er feil å slippe unna med grov kriminalitet og ondskap bare fordi man har et talent? Jeg er ikke vanligvis den som oppfordrer til boikott i hytt og gevær, men her er det i mine øyne direkte uetisk å gi Watkins og kompisene hans inntekter etter hva som har skjedd. Håper folk heller piratnedlaster musikken deres om de ønsker å høre på den. Anonymous poster hash: dc9ab...7c4 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #42 Skrevet 30. desember 2013 Ved å kjøpe musikken støtter du jo bandmedlemmene økonomisk. Syntes du ikke det er feil å slippe unna med grov kriminalitet og ondskap bare fordi man har et talent? Jeg er ikke vanligvis den som oppfordrer til boikott i hytt og gevær, men her er det i mine øyne direkte uetisk å gi Watkins og kompisene hans inntekter etter hva som har skjedd. De har mye bra musikk, og jeg har likt dem i mange år. Mange minner. Har albumene fra før, så de er dessverre allerede kjøpt. Men skjønner hva du mener. Men de har ikke akkurat sluppet unna med det nå, eller hva? 35 års fengsel, og bandet er oppløst. Hva med å høre på musikken på spotify og youtube? Da betaler man ingenting. Anonymous poster hash: 05bd7...921
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #43 Skrevet 30. desember 2013 En god artikkel i Dagbladet, som problematiserer hvordan folk bagatelliserer overgrep mot særlig jenter, når overgriperen er kunstner av et eller annet slag, gjerne innen musikken. Kjønn (og religion) har også desverre mye å si. Kvinner slipper ofte billigere unna hvis de har sex med barn, eller begår andre overgrep. Lurer på om de medvirkende mødrene ble fratatt foreldrerett. Anonymous poster hash: ae7a7...e21
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #44 Skrevet 30. desember 2013 Kjønn (og religion) har også desverre mye å si. Kvinner slipper ofte billigere unna hvis de har sex med barn, eller begår andre overgrep. Lurer på om de medvirkende mødrene ble fratatt foreldrerett. Anonymous poster hash: ae7a7...e21 Hva mener du? De fikk mange års fengsel begge to. Barna blir adoptert bort. Heldigvis.. Anonymous poster hash: 05bd7...921 1
Zeroholic Skrevet 30. desember 2013 #45 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er jusstudent og skal liksom være ganske moderat og mene at frihetsberøvelsen er straff nok, men jeg tar meg selv i å håpe at han får gjennomgå noe voldsomt i fengselet. Dette er en helt ubegripelig kvalmende sak, og jeg håper denne mannen dør like før eventuell løslatelse, men ikke før. Synes også at det er helt sprøtt med disse kvinnene. Unge og naive, javel, men de mangler åpenbart også enkelte helt grunnleggende sperrer. At noen kan få seg til å behandle sine barn slik er helt utenfor min fatteevne, selv om jeg ikke er direkte overrasket over at slike ting skjer. Anonymous poster hash: 9f49b...415 Second that. Jeg leste den PDF-filen og fikk hakeslepp totalt. Det skal ikke være mulig. Så utrolig ekkelt. Stakkars barn......... "Fangirls" er galne mennesker, det er det ingen tvil i iallefall. Jeg har hørt på Lostprophets i alle de år, men etter at dette kom frem greier jeg ikke høre på låtene deres lenger. Nå er jeg veldig trøtt, så var ikke alt jeg fikk med meg når jeg las den fila - men er HELE bandet siktet? Er alle bandmedlemmene pedofile?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #46 Skrevet 30. desember 2013 Nå er jeg veldig trøtt, så var ikke alt jeg fikk med meg når jeg las den fila - men er HELE bandet siktet? Er alle bandmedlemmene pedofile? Godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke som jeg gjør. Jeg er normalt en rolig og sindig ung mann, men det her får meg nesten ut av balanse. Nei, det er kun Ian Watkins. De andre har tatt total avstand fra ham hele veien og kan nok ikke klandres for noe. Jeg vet jo ikke om de "burde skjønt noe", men det har jeg ingen grunn til å tro. Bandet er oppløst fordi Watkins var frontfigur og hele bandet vil forbindes med denne saken herfra til evigheten, men de andre bandmedlemmene har aldri vært mistenkt for noe og er fullstendig sjekket ut av saken på alle punkter. Anonymous poster hash: 9f49b...415
Zeroholic Skrevet 30. desember 2013 #47 Skrevet 30. desember 2013 Godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke som jeg gjør. Jeg er normalt en rolig og sindig ung mann, men det her får meg nesten ut av balanse. Nei, det er kun Ian Watkins. De andre har tatt total avstand fra ham hele veien og kan nok ikke klandres for noe. Jeg vet jo ikke om de "burde skjønt noe", men det har jeg ingen grunn til å tro. Bandet er oppløst fordi Watkins var frontfigur og hele bandet vil forbindes med denne saken herfra til evigheten, men de andre bandmedlemmene har aldri vært mistenkt for noe og er fullstendig sjekket ut av saken på alle punkter. Anonymous poster hash: 9f49b...415 Skjønner. Dette må være uhyre trist for familien til Watkins, samt bandmedlemmene. Lostprophets var jo sånn hallveis suksessfulle, de hadde jo en god del fans og gjorde det bra. Jeg hadde aldri trodd det der om Ian Watkins...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #48 Skrevet 30. desember 2013 Godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke som jeg gjør. Jeg er normalt en rolig og sindig ung mann, men det her får meg nesten ut av balanse. Nei, det er kun Ian Watkins. De andre har tatt total avstand fra ham hele veien og kan nok ikke klandres for noe. Jeg vet jo ikke om de "burde skjønt noe", men det har jeg ingen grunn til å tro. Bandet er oppløst fordi Watkins var frontfigur og hele bandet vil forbindes med denne saken herfra til evigheten, men de andre bandmedlemmene har aldri vært mistenkt for noe og er fullstendig sjekket ut av saken på alle punkter. Anonymous poster hash: 9f49b...415 Jeg har lest i en del forum om Mr Watkins som går flere år tilbake. Og flere der som har prøvd å advare bandet hans... Men er jo så sykt at det er utenfor enhvers villeste fantasier. Kan jo egentlig forstå at de ikke trodde på det. Anonymous poster hash: 05bd7...921
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #49 Skrevet 30. desember 2013 Jeg klarte ikke å lese mer enn noen få avsnitt av domsavsigelsen før jeg måtte kaste opp. Håoer han får smake samme medisinen i fengselet selv. Jeg har hørt at pedofile er nederst på rangstigen i fengslene, så jeg regner med at han kommer til å bli ganske så sår... Anonymous poster hash: cc3e3...16d 3
Wonderbitch Skrevet 30. desember 2013 #50 Skrevet 30. desember 2013 Det er helt ufattelig at noen kan få seg til å gjøre noe slikt. Det er virkelig grusomt. Men egentlig synes jeg mødrene burde fått MINST like lang straff som Ian W. De hadde et ansvar for å beskytte barna sine, men ikke bare lot de dette skje, men de prøvde i tillegg å "hisse opp" drittsekken til å gjøre forferdelige ting med de. Håper fengsel blir et helvete for alle disse forstyrrede menneskene. 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #51 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har lest i en del forum om Mr Watkins som går flere år tilbake. Og flere der som har prøvd å advare bandet hans... Men er jo så sykt at det er utenfor enhvers villeste fantasier. Kan jo egentlig forstå at de ikke trodde på det. Anonymous poster hash: 05bd7...921 Ja, det var jeg ikke klar over. Likevel er det vel ganske mange rykter som spres om slike kjendiser, og dette ligger så langt ute at jeg har forståelse for at det bare lød som et av de aller mest ondsinnende ryktene man kan sette ut. Det gjør dem i hvert fall ikke til det spor pedofile selv, selv om det kan hende de har opptrådt noe klanderverdig. Påstår på ingen måte at du mener noe annet, altså, jeg bare konstaterer at de maks er skyldige i å ikke handle ved en mistanke. Skjønner. Dette må være uhyre trist for familien til Watkins, samt bandmedlemmene. Lostprophets var jo sånn hallveis suksessfulle, de hadde jo en god del fans og gjorde det bra. Jeg hadde aldri trodd det der om Ian Watkins... Nei, det er vel ikke noe man tror om noen. Jeg er ingen stor fan selv, men jeg har et par venner som er det, så jeg fikk med meg bandet. Det er helt forferdelig. Nå blir han i hvert fall sittende inne minst til slutten av femtiårene, og jeg kan banne på at ingen mulig ny identitet vil forbli ukjent for de som ønsker å få vite om den. Anonymous poster hash: 9f49b...415
Zeroholic Skrevet 30. desember 2013 #52 Skrevet 30. desember 2013 Jeg klarte ikke å lese mer enn noen få avsnitt av domsavsigelsen før jeg måtte kaste opp. Håoer han får smake samme medisinen i fengselet selv. Jeg har hørt at pedofile er nederst på rangstigen i fengslene, så jeg regner med at han kommer til å bli ganske så sår... Anonymous poster hash: cc3e3...16d Han kommer til å slite i fengselet, skal ikke se bort ifra at han kanskje blir drept. Pedofile ligger som oftest tynt an når de kommer i fengsel. 1
Alayne Skrevet 30. desember 2013 #53 Skrevet 30. desember 2013 Han kommer til å sitte i avdeling med andre overgripere. Har vært snakk om at de er redd for at han heller skal bli sett opp til der han havner nå. Skulle gjerne sett han havne i en vanlig avdeling hvor han kunne fårr gjennomgå noe av det samme selv, men syke jævelen liker tydeligvis sånt (han har solgt seg selv som slave på diverse nettsider), så vet ikke nødvendigvis om han hadde sett på det som et problem.
Wonderbitch Skrevet 30. desember 2013 #54 Skrevet 30. desember 2013 Æsj, har gått rundt med en skikkelig ekkel følelse i hele dag etter å ha lest den PDF filen om dommen. Skikkelig trist og kvalmende :frown: 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #55 Skrevet 30. desember 2013 Han kommer til å sitte i avdeling med andre overgripere. Har vært snakk om at de er redd for at han heller skal bli sett opp til der han havner nå. Skulle gjerne sett han havne i en vanlig avdeling hvor han kunne fårr gjennomgå noe av det samme selv, men syke jævelen liker tydeligvis sånt (han har solgt seg selv som slave på diverse nettsider), så vet ikke nødvendigvis om han hadde sett på det som et problem. Hvor har du lest at han har solgt seg selv? Syns man kunne brukt slike som han til å teste sminke og medisiner på jeg. Anonymous poster hash: 34e5b...dc2
Alayne Skrevet 30. desember 2013 #56 Skrevet 30. desember 2013 Hvor har du lest at han har solgt seg selv? Syns man kunne brukt slike som han til å teste sminke og medisiner på jeg. Anonymous poster hash: 34e5b...dc2 Husker ikke hvor jeg leste det, men står om det flere steder. Søker du på f.eks. navnet hans + baseball bat kommer det opp en del om en av profilene hans. Jeg har ikke sett bildene, og utifra hva jeg har hørt burde man ikke søke det opp om man som meg ikke får sånt ut av hodet.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #57 Skrevet 30. desember 2013 Husker ikke hvor jeg leste det, men står om det flere steder. Søker du på f.eks. navnet hans + baseball bat kommer det opp en del om en av profilene hans. Jeg har ikke sett bildene, og utifra hva jeg har hørt burde man ikke søke det opp om man som meg ikke får sånt ut av hodet. Ble egentlig veldig glad for at linken jeg fant nå ikke funket. Grusomt fæl sak! Anonymous poster hash: 67a01...642
MalloryK Skrevet 30. desember 2013 #58 Skrevet 30. desember 2013 Å herregud, jeg så på den profilen, er det virkelig han? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #59 Skrevet 31. desember 2013 Å herregud, jeg så på den profilen, er det virkelig han? Vet ikke hvordan jeg får til sånn "spoiler" ting, men om det er motherless + nastynasty, så er det virkelig han. Anbefaler ingen å se profilen forresten! Anonymous poster hash: 05bd7...921
Kattugla Skrevet 31. desember 2013 #60 Skrevet 31. desember 2013 For en syk, syk jævel... Fatter ikke og begriper at slike mennesker overhodet finnes.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå