AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 http://www.tv2.no/2013/12/19/underholdning/mobbing/god-kveld-norge/fotballfrue/5170066#.UrM4n_TuKSo Okei, greit nok det, men bare en ting helt nederst på siden der i den artikkelen Hva med åndsverkloven og alle bilder som brukes uten tillatelser? Vil du at vi skal ta dere seriøst? Slutt å stjel! Oda mener også at Fotballfrue driver «Luguber, skjult og villedende markedsføring» Også dette får Lars-Kristian til å se rødt. «Vi ønsker å drive seriøst, og innretter oss etter de lover og regler som gjelder», skriver han. Han plukker fra hvert eneste avsnitt i innlegget til statsviteren, og avslutter sitt eget innlegg med å hevde at Oda «hamrer løs på en person hun rett og slett ikke liker». Anonymous poster hash: fe64a...535 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Han der altså.. slutter aldri å overraske.. Eller.. jeg ble egentlig ikke overrasket! Anonymous poster hash: f1591...aef 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Meget mulig, jeg aner ikke hvorvidt de har innhentet tillatelse til å bruke disse bildene. Neppe du heller. Men fyren er, tro det eller ei, ganske oppegående. Han hadde en fantastisk sak om alternativbehandlere for litt siden også. Det er utrolig, men jeg liker ham ganske godt. Han forsvarer kona med nebb og klør selv når hun nok fortjener kritikk, men isolert sett er fyren ganske fin. Anonymous poster hash: 05acc...bd6 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Meget mulig, jeg aner ikke hvorvidt de har innhentet tillatelse til å bruke disse bildene. Neppe du heller. Men fyren er, tro det eller ei, ganske oppegående. Han hadde en fantastisk sak om alternativbehandlere for litt siden også. Det er utrolig, men jeg liker ham ganske godt. Han forsvarer kona med nebb og klør selv når hun nok fortjener kritikk, men isolert sett er fyren ganske fin. Anonymous poster hash: 05acc...bd6 Dersom en tillatelse blir gitt skal det alltid opplyses sammen med bildet og linkes til en nettsiden til eieren av bildene, så jo derfor kan vi vite at de ikke har tillatelse samt at Fotballfrue selv har innrømmet det gjentatte ganger på egen blogg i kommentarfeltene. Anonymous poster hash: fe64a...535 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 "1. Caroline er tidligere spiseforstyrret – Rettelse: Caroline hadde en kort periode i livet hvor hun hadde et anstrengt forhold til mat og kropp, en mer passende beskrivelse vil være “forstyrret kostholdsmønster”. Å gi Caroline diagnosen spiseforstyrret på bakgrunn av dette er et hån mot de som virkelig har spiseforstyrrelser. Hun tilfredsstiller ikke kravene som stilles for å kunne gi denne diagnosen. Ja, jeg vet Caroline har uttalt i intervjuer at hun hadde en spiseforstyrrelse, men det beror på en misforståelse rundt definisjonen av begrepet." Virkelig? Skal han drive å rette på Caroline sine ord? Er det han som har hatt en spiseforstyrrelse kanskje? Anonymous poster hash: 994f3...f3e 27
Gjest Kaffelattn Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Er det av betydning for andre hva slags forhold denne kvinnen har til mat?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Er det av betydning for andre hva slags forhold denne kvinnen har til mat? Ja, med tanke på hvilket forbilde hun ønsker å være med bloggen sin så er det det ja. Anonymous poster hash: fe64a...535 10
Gjest Kaffelattn Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Ja, med tanke på hvilket forbilde hun ønsker å være med bloggen sin så er det det ja.Anonymous poster hash: fe64a...535 Har ikke folk ansvar for egne handlinger? Verden består jo av svært mange som ønsker å være og/eller er forbilder for andre men disse er også mennesker med feil og mangler.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Har ikke folk ansvar for egne handlinger? Verden består jo av svært mange som ønsker å være og/eller er forbilder for andre men disse er også mennesker med feil og mangler. Fint at du underbygger min påstand Anonymous poster hash: fe64a...535 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Pinlig LK.... Bare... Pinlig...Anonymous poster hash: 6b10e...922 16
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Nivået på bloggposten hans er på samme nivå som da Caroline hang ut en journalist ved fullt navn og mente at han hadde ødelagt bryllupsreisen hennes. Jeg har ligget på sengen i fosterstilling i flere timer nå. Jeg gråter, er sint og utrolig kvalm. I tillegg regner det. Makan til bryllupsreise. http://fotballfrue.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/ Anonymous poster hash: 58e9e...dc1 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Hun lå vel ikke mye i fosterstilling når hun tok seg grådig betalt for juggelet sitt. Anonymous poster hash: 2d7cc...3ff 15
aAnonym_ungdom96 Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 merker jeg er rimelig lei av alt fjaset om fotballfruen. Hun gikk igjennom mye og mange kunne spart seg for sine frekke kommentarer. Det folk ikke tenker på er: Dem som ikke så like tynn ut etter fødselen forteller så pent at hun skaper et bilde av at alle har lyst å se sånn ut og at det er helt feil å ikke se sånn ut. De skaper et syn på henne som burde vært respekt, men blir heller gjort om til noe negativt. Hva med dem da? Jeg merker at flere og flere er redd for å se sånn ut som fotballfruen, på grunn av alle dem som skriver sånne stygge kommentarer. Det er ikke gale å se sånn som fotballfruen så ut etter fødselen. Det er ikke gale å se sånn ut som mange andre gjør heller. Uansett om man er tynn, normal eller litt på den tykkere siden, så er det nå ingen grunn til å slenge drit? Hvorfor skal man undertrykke en person, når man skal prøve å vise sine barn at å si sånt om andre eller til andre er feil? 3
abcdefghi Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Denne tråden, og fotballfruedebatten er Norge på sitt verste. Stikker du deg fram i media, så er det noen som skal ta deg. Er du for mye "her er jeg", så er det noen som skal ta deg. Folk er grå mus, misunnelige mennesker, med komplekser, insecurities, og stort behov for å bruke andre til å framheve seg selv. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bruke 30 sekunder en gang på å forsvare en bimbo-blogg som omhandler ting jeg overhodet ikke er interessert i, og har mindre forståelse for at damer er så jævlig opphengt i. Som mann hadde jeg sikkert ikke giddet å bry meg om en eller annen slask hadde laget en blogg om hvor jævlig diger kølla hans er, hvor bra livet hans er, hvor mange BMWer han kjører, hvor superbra han er akademisk, og hvor flink han er til å spille trommer. Det er godt mulig at det er noen umusikalske mennesker med mikropikk, som ville blitt lei seg av å lese en slik blogg. Det ville ikke falle meg inn å dermed påstå at en blogger er en dårlig person for å ikke ta høyde for alle mulige personer som ville få et negativt følelselsliv av å lese denne bloggen. Skal jeg føle meg som en drittsekk hver gang jeg ser en film med vill biljakt? Fordi det kan inspirere karer til å kjøre fort, og jeg øker etterspørselen etter slik film, som igjen øker antall dødsfall på veien? Skal jeg føle meg som en drittsekk når jeg lytter til Prodigy - Smack my Bitch up? Når jeg ser en reklamefilm med basehopping? Den implisitte logikken i kritikken mot fotballfrue er latterlig, når du dissekerer prinsippene. Det du sitter igjen med, er mindreverdighet, misunnelse, jantelov. Det er ekkelt og skammelig. Herregud så primitive og ureflekterte kjerringer og nordmenn er. 6
annsme89 Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tror de aller, aller fleste faktisk ikke forstår hva kritikken egentlig går ut på... Det handler IKKE om at hun er tynn, tynnere, tynnest!!! Det handler om KROPPSFOKUSET hennes! Det enormt store fokuset hun har på utseende, vekt og overfladiske ting som betyr nada. Hvorfor føler man et SÅ stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse, at en stiller opp i sexy undertøy fire dager etter fødsel?? Hvorfor holder det ikke for frua å få ros, bekreftelse og skryt av ektemannen sin? Er det ikke han som skal fortelle henne hvor flott og sexy hun, tynnest i verden, haha alle bitre kjerringer!! osv osv? Det er noe som skurrer når man har et SÅ stort behov for å vise seg fram. Hun klager på at alt hun gjør er feil - hun så feil ut før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Stakkars.. Nei, vettu hva! Hva med å holde litt tilbake? Når man blogger om alt fra begravelse, intimbarbering, sutreinnlegg om slemme journalister til hva man faktisk fikk bruk for i sykehusbagen, da er det kanskje ikke så rart en til slutt ikke aner hvor grensa går. Vi damer skal liksom hylle hverandre, heie på hverandre og støtte alt vi foretar oss - og de som er uenige, er feite, bitre og patetiske jantelovkjerringer. Vi ser ikke at dette er ødeleggende for oss selv, fordi vi ikke forstår hva slags konsekvenser all eksponeringen faktisk kan ha. Så og si alle fjortiselskerne til FF støtter henne fullt ut - "du er så sterk og tøff, forbildet mitt, ikke bry deg om taperne som er grønne av misunnelse på den sexy kroppen din". Det er ikke DET det handler om! Hvis utlevering av hele sitt liv fra a til å, med hovedfokus på uviktige ting som ikke bidrar til en damned shit, er det store målet for toppbloggerne, er det ikke rart man bekymrer seg for framtida. Det store kroppspresset som regjerer i dag har ikke kommet av seg selv! Man må kunne være kritisk til fotballfrua, og det kroppsfikserte samfunnet generelt, uten å bli stemplet som bitter eller misunnelig. Det blir bare rett og slett for dumt! Dere fjortiser som drar dette kortet hver gang - dere kommer til å forstå hva jeg mener når dere bikker 22, 23 år. Det var iallfall da jeg forstod hvor mye påvirket jeg ble av alle rollemodellene som regjerer i dag. Det er faktisk mer bekymringsverdig at 90-tallets kjendiser som Brad Pitt, Britney Spears osv i dag er erstattet med rollemodeller som meget mulig bor i naboblokka. Å bli kjendis i dag skal så altfor lite til. Bloggerne MÅ ta ansvar for den uheldige utviklingen. Om de kunne droppa de selfiene i undertøy, hadde vi faktisk kommet et lite stykke på vei. Nå sporet jeg kanskje av, hva veit jeg. Beklager utblåsningen, alle sammen, men jeg blir bare så provosert av at vi kritikere skal bli stemplet som misunnelige, når det faktisk ikke er størrelsen på kroppen til FF det handler om. Iallfall ikke for meg. 34
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Denne tråden, og fotballfruedebatten er Norge på sitt verste. Stikker du deg fram i media, så er det noen som skal ta deg. Er du for mye "her er jeg", så er det noen som skal ta deg. Folk er grå mus, misunnelige mennesker, med komplekser, insecurities, og stort behov for å bruke andre til å framheve seg selv. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bruke 30 sekunder en gang på å forsvare en bimbo-blogg som omhandler ting jeg overhodet ikke er interessert i, og har mindre forståelse for at damer er så jævlig opphengt i. Som mann hadde jeg sikkert ikke giddet å bry meg om en eller annen slask hadde laget en blogg om hvor jævlig diger kølla hans er, hvor bra livet hans er, hvor mange BMWer han kjører, hvor superbra han er akademisk, og hvor flink han er til å spille trommer. Det er godt mulig at det er noen umusikalske mennesker med mikropikk, som ville blitt lei seg av å lese en slik blogg. Det ville ikke falle meg inn å dermed påstå at en blogger er en dårlig person for å ikke ta høyde for alle mulige personer som ville få et negativt følelselsliv av å lese denne bloggen. Skal jeg føle meg som en drittsekk hver gang jeg ser en film med vill biljakt? Fordi det kan inspirere karer til å kjøre fort, og jeg øker etterspørselen etter slik film, som igjen øker antall dødsfall på veien? Skal jeg føle meg som en drittsekk når jeg lytter til Prodigy - Smack my Bitch up? Når jeg ser en reklamefilm med basehopping? Den implisitte logikken i kritikken mot fotballfrue er latterlig, når du dissekerer prinsippene. Det du sitter igjen med, er mindreverdighet, misunnelse, jantelov. Det er ekkelt og skammelig. Herregud så primitive og ureflekterte kjerringer og nordmenn er. Det som er ekkelt og skammelig, er slike som deg, som skal fjerne all debatt. Er man kritisk, er man feit og misunnelig. Det er du som er ureflektert. Jeg nekter å bli fratatt min rett til å ha en mening om høyst kritikkverdig oppførsel. Sett deg inn i hva kritikken dreier seg om før du driter deg ut enda mer. Anonymous poster hash: 58e9e...dc1 16
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tror de aller, aller fleste faktisk ikke forstår hva kritikken egentlig går ut på... Det handler IKKE om at hun er tynn, tynnere, tynnest!!! Det handler om KROPPSFOKUSET hennes! Det enormt store fokuset hun har på utseende, vekt og overfladiske ting som betyr nada. Hvorfor føler man et SÅ stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse, at en stiller opp i sexy undertøy fire dager etter fødsel?? Hvorfor holder det ikke for frua å få ros, bekreftelse og skryt av ektemannen sin? Er det ikke han som skal fortelle henne hvor flott og sexy hun, tynnest i verden, haha alle bitre kjerringer!! osv osv? Det er noe som skurrer når man har et SÅ stort behov for å vise seg fram. Hun klager på at alt hun gjør er feil - hun så feil ut før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Stakkars.. Nei, vettu hva! Hva med å holde litt tilbake? Når man blogger om alt fra begravelse, intimbarbering, sutreinnlegg om slemme journalister til hva man faktisk fikk bruk for i sykehusbagen, da er det kanskje ikke så rart en til slutt ikke aner hvor grensa går. Vi damer skal liksom hylle hverandre, heie på hverandre og støtte alt vi foretar oss - og de som er uenige, er feite, bitre og patetiske jantelovkjerringer. Vi ser ikke at dette er ødeleggende for oss selv, fordi vi ikke forstår hva slags konsekvenser all eksponeringen faktisk kan ha. Så og si alle fjortiselskerne til FF støtter henne fullt ut - "du er så sterk og tøff, forbildet mitt, ikke bry deg om taperne som er grønne av misunnelse på den sexy kroppen din". Det er ikke DET det handler om! Hvis utlevering av hele sitt liv fra a til å, med hovedfokus på uviktige ting som ikke bidrar til en damned shit, er det store målet for toppbloggerne, er det ikke rart man bekymrer seg for framtida. Det store kroppspresset som regjerer i dag har ikke kommet av seg selv! Man må kunne være kritisk til fotballfrua, og det kroppsfikserte samfunnet generelt, uten å bli stemplet som bitter eller misunnelig. Det blir bare rett og slett for dumt! Dere fjortiser som drar dette kortet hver gang - dere kommer til å forstå hva jeg mener når dere bikker 22, 23 år. Det var iallfall da jeg forstod hvor mye påvirket jeg ble av alle rollemodellene som regjerer i dag. Det er faktisk mer bekymringsverdig at 90-tallets kjendiser som Brad Pitt, Britney Spears osv i dag er erstattet med rollemodeller som meget mulig bor i naboblokka. Å bli kjendis i dag skal så altfor lite til. Bloggerne MÅ ta ansvar for den uheldige utviklingen. Om de kunne droppa de selfiene i undertøy, hadde vi faktisk kommet et lite stykke på vei. Nå sporet jeg kanskje av, hva veit jeg. Beklager utblåsningen, alle sammen, men jeg blir bare så provosert av at vi kritikere skal bli stemplet som misunnelige, når det faktisk ikke er størrelsen på kroppen til FF det handler om. Iallfall ikke for meg. Anonymous poster hash: 530a8...e95 12
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tror de aller, aller fleste faktisk ikke forstår hva kritikken egentlig går ut på... Det handler IKKE om at hun er tynn, tynnere, tynnest!!! Det handler om KROPPSFOKUSET hennes! Det enormt store fokuset hun har på utseende, vekt og overfladiske ting som betyr nada. Hvorfor føler man et SÅ stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse, at en stiller opp i sexy undertøy fire dager etter fødsel?? Hvorfor holder det ikke for frua å få ros, bekreftelse og skryt av ektemannen sin? Er det ikke han som skal fortelle henne hvor flott og sexy hun, tynnest i verden, haha alle bitre kjerringer!! osv osv? Det er noe som skurrer når man har et SÅ stort behov for å vise seg fram. Hun klager på at alt hun gjør er feil - hun så feil ut før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Stakkars.. Nei, vettu hva! Hva med å holde litt tilbake? Når man blogger om alt fra begravelse, intimbarbering, sutreinnlegg om slemme journalister til hva man faktisk fikk bruk for i sykehusbagen, da er det kanskje ikke så rart en til slutt ikke aner hvor grensa går. Vi damer skal liksom hylle hverandre, heie på hverandre og støtte alt vi foretar oss - og de som er uenige, er feite, bitre og patetiske jantelovkjerringer. Vi ser ikke at dette er ødeleggende for oss selv, fordi vi ikke forstår hva slags konsekvenser all eksponeringen faktisk kan ha. Så og si alle fjortiselskerne til FF støtter henne fullt ut - "du er så sterk og tøff, forbildet mitt, ikke bry deg om taperne som er grønne av misunnelse på den sexy kroppen din". Det er ikke DET det handler om! Hvis utlevering av hele sitt liv fra a til å, med hovedfokus på uviktige ting som ikke bidrar til en damned shit, er det store målet for toppbloggerne, er det ikke rart man bekymrer seg for framtida. Det store kroppspresset som regjerer i dag har ikke kommet av seg selv! Man må kunne være kritisk til fotballfrua, og det kroppsfikserte samfunnet generelt, uten å bli stemplet som bitter eller misunnelig. Det blir bare rett og slett for dumt! Dere fjortiser som drar dette kortet hver gang - dere kommer til å forstå hva jeg mener når dere bikker 22, 23 år. Det var iallfall da jeg forstod hvor mye påvirket jeg ble av alle rollemodellene som regjerer i dag. Det er faktisk mer bekymringsverdig at 90-tallets kjendiser som Brad Pitt, Britney Spears osv i dag er erstattet med rollemodeller som meget mulig bor i naboblokka. Å bli kjendis i dag skal så altfor lite til. Bloggerne MÅ ta ansvar for den uheldige utviklingen. Om de kunne droppa de selfiene i undertøy, hadde vi faktisk kommet et lite stykke på vei. Nå sporet jeg kanskje av, hva veit jeg. Beklager utblåsningen, alle sammen, men jeg blir bare så provosert av at vi kritikere skal bli stemplet som misunnelige, når det faktisk ikke er størrelsen på kroppen til FF det handler om. Iallfall ikke for meg. Har du postet denne på suntvett.no også? I så fall burde du Anonymous poster hash: eb683...79f 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tror de aller, aller fleste faktisk ikke forstår hva kritikken egentlig går ut på... Det handler IKKE om at hun er tynn, tynnere, tynnest!!! Det handler om KROPPSFOKUSET hennes! Det enormt store fokuset hun har på utseende, vekt og overfladiske ting som betyr nada. Hvorfor føler man et SÅ stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse, at en stiller opp i sexy undertøy fire dager etter fødsel?? Hvorfor holder det ikke for frua å få ros, bekreftelse og skryt av ektemannen sin? Er det ikke han som skal fortelle henne hvor flott og sexy hun, tynnest i verden, haha alle bitre kjerringer!! osv osv? Det er noe som skurrer når man har et SÅ stort behov for å vise seg fram. Hun klager på at alt hun gjør er feil - hun så feil ut før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Stakkars.. Nei, vettu hva! Hva med å holde litt tilbake? Når man blogger om alt fra begravelse, intimbarbering, sutreinnlegg om slemme journalister til hva man faktisk fikk bruk for i sykehusbagen, da er det kanskje ikke så rart en til slutt ikke aner hvor grensa går. Vi damer skal liksom hylle hverandre, heie på hverandre og støtte alt vi foretar oss - og de som er uenige, er feite, bitre og patetiske jantelovkjerringer. Vi ser ikke at dette er ødeleggende for oss selv, fordi vi ikke forstår hva slags konsekvenser all eksponeringen faktisk kan ha. Så og si alle fjortiselskerne til FF støtter henne fullt ut - "du er så sterk og tøff, forbildet mitt, ikke bry deg om taperne som er grønne av misunnelse på den sexy kroppen din". Det er ikke DET det handler om! Hvis utlevering av hele sitt liv fra a til å, med hovedfokus på uviktige ting som ikke bidrar til en damned shit, er det store målet for toppbloggerne, er det ikke rart man bekymrer seg for framtida. Det store kroppspresset som regjerer i dag har ikke kommet av seg selv! Man må kunne være kritisk til fotballfrua, og det kroppsfikserte samfunnet generelt, uten å bli stemplet som bitter eller misunnelig. Det blir bare rett og slett for dumt! Dere fjortiser som drar dette kortet hver gang - dere kommer til å forstå hva jeg mener når dere bikker 22, 23 år. Det var iallfall da jeg forstod hvor mye påvirket jeg ble av alle rollemodellene som regjerer i dag. Det er faktisk mer bekymringsverdig at 90-tallets kjendiser som Brad Pitt, Britney Spears osv i dag er erstattet med rollemodeller som meget mulig bor i naboblokka. Å bli kjendis i dag skal så altfor lite til. Bloggerne MÅ ta ansvar for den uheldige utviklingen. Om de kunne droppa de selfiene i undertøy, hadde vi faktisk kommet et lite stykke på vei. Nå sporet jeg kanskje av, hva veit jeg. Beklager utblåsningen, alle sammen, men jeg blir bare så provosert av at vi kritikere skal bli stemplet som misunnelige, når det faktisk ikke er størrelsen på kroppen til FF det handler om. Iallfall ikke for meg Greit nok alt det der, jeg er helt enig med deg og andre at dette kroppshysteriet har gått alt for langt. Men hvorfor henge seg sånn opp i FF, og starte den ene tråden etter den andre med klaging og hetsing, ting som ikke går på kropp i det hele tatt? Kroppshysteriet og slankepress blir man ikke kvitt uansett hvor mye dere skriver om FF. Det er fullt av tynne modellkropper over alt, reklame, film, porno osv. Da må dere gå på disse tingene også, ikke bare en enkelt person som har blogg, det hjelper lite. Anonymous poster hash: fbbcd...89b 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Denne tråden, og fotballfruedebatten er Norge på sitt verste. Stikker du deg fram i media, så er det noen som skal ta deg. Er du for mye "her er jeg", så er det noen som skal ta deg. Folk er grå mus, misunnelige mennesker, med komplekser, insecurities, og stort behov for å bruke andre til å framheve seg selv. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bruke 30 sekunder en gang på å forsvare en bimbo-blogg som omhandler ting jeg overhodet ikke er interessert i, og har mindre forståelse for at damer er så jævlig opphengt i. Som mann hadde jeg sikkert ikke giddet å bry meg om en eller annen slask hadde laget en blogg om hvor jævlig diger kølla hans er, hvor bra livet hans er, hvor mange BMWer han kjører, hvor superbra han er akademisk, og hvor flink han er til å spille trommer. Det er godt mulig at det er noen umusikalske mennesker med mikropikk, som ville blitt lei seg av å lese en slik blogg. Det ville ikke falle meg inn å dermed påstå at en blogger er en dårlig person for å ikke ta høyde for alle mulige personer som ville få et negativt følelselsliv av å lese denne bloggen. Skal jeg føle meg som en drittsekk hver gang jeg ser en film med vill biljakt? Fordi det kan inspirere karer til å kjøre fort, og jeg øker etterspørselen etter slik film, som igjen øker antall dødsfall på veien? Skal jeg føle meg som en drittsekk når jeg lytter til Prodigy - Smack my Bitch up? Når jeg ser en reklamefilm med basehopping? Den implisitte logikken i kritikken mot fotballfrue er latterlig, når du dissekerer prinsippene. Det du sitter igjen med, er mindreverdighet, misunnelse, jantelov. Det er ekkelt og skammelig. Herregud så primitive og ureflekterte kjerringer og nordmenn er. Du bør så absolutt ha interesse for om et firma følger alle lover og regler et firma er påbudt å følge. Hvis ikke kan jo alle firma bare gjøre som de vil da? Hva skal du gjøre dersom du ikke er fornøyd med firmaet som lover deg at alle lover og regler er fulgt og som ikke leverer varen du har betalt for fordi de plukker hvilke lover de vil følge? Seriøse aktører vil kun ha et samarbeid med andre seriøse aktører. Bryter du loven, mister du samarbeidspartnere OG kunder. Anonymous poster hash: fe64a...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå