Gå til innhold

TV serier for unge kvinner ( * ) ( * )

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ozelot

I og med at du liker "Desperate Housewives", så kan det hende du liker "The real housewives of ...." seriene.

"Orange is the new Black" er også myntet på kvinner, handler tross alt om et kvinnefengsel.

Du kan jo også ta en titt på sykehusseriene som "Greys Anatomy" og "Private Practise"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Fosters

The Real L Word (Reality med lesber)

Anonymous poster hash: db8c2...5dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykt mange bra forslag her, og MÅ bare følge opp på noen av dem:

Orange is the new black er helt fantastisk! De fleste som ser det må se den i ett sett og savner serien om de må skru den av om de har andre ting å gjøre. Pilotepisoden er litt treig men etter episode 2 er du hekta.

Pretty little liars kan virke som en gossip girl-serie, men den er sykt bra. Eller var. Sesong 1 - 3 er spenning fra ende til annen, sesong 4 er bare uthaling av tid, og litt bortkastet tid, men jeg må se det for jeg vil så gjerne vite svaret på alt.

Shameless US er ikke en typisk jenteserie, den handler om en fattig, småkriminell familie hvor barna må klare seg selv. Både humor og drama, hovedkarakteren Fiona er fantastisk, broren hennes Lip er så sykt rar at han er deilig. Den anbefales iallfall veldig!

Andre forslag:

The new girl må være den morsomste serien jeg har sett siden How I met your mothers første sesonger. En kvinne flytter inn med 3 ukjente menn etter hun blir dumpet, og man får se hvordan de blir kjent, alle har sine spesielle(supermorsomme) personligheter.

Modern family handler om en storfamilie med 3 forskjellige "småfamilier"(kaller man det for det?). Serien er filmet i dokumentarstil men er fiktivt. Mange kleine situasjoner, fantastiske skuespillere fra ende til annen. Barneskuespillerne er spesielt flinke!

Smash er en musikalserie(voksenversjon av Glee ville jeg sagt). Jeg ble aldri hekta, men så noen episoder, fin serie. Småbyjente i New York prøver seg på Broadway, masse sang og dans, grining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...