AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei kvinner! Nå er jeg tom for serier å se, og lurer på om dere andre flotte kvinner har noen serier å anbefale? Jeg liker serier av typen True Blood, The Vampire Diaries, Keeping up with the Kardashians ( ) og desperate housewives. Litt sånn drama, spenning, kjærlighet og intriger! Karakterene i serien må ikke være for unge, ikke noe gossip girls 18 years old opplegg Kunne ikke dy meg ang. trådens emnetittel Anonymous poster hash: 8f1e9...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 19. desember 2013 #2 Del Skrevet 19. desember 2013 Revenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. desember 2013 #3 Del Skrevet 20. desember 2013 Orange is the new black 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 21. desember 2013 #4 Del Skrevet 21. desember 2013 Revenge! En av de beste seriene noen gang. Kan også anbefale devious maids, ganske underholdende (enkelt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superwoman! Skrevet 22. desember 2013 #5 Del Skrevet 22. desember 2013 Devious maids!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 22. desember 2013 #6 Del Skrevet 22. desember 2013 "Hemlock Grove" om du har netflix? Eller "The Mentalist". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 22. desember 2013 #7 Del Skrevet 22. desember 2013 Lip-service. Riktignok en serie som følger en rekke lesbiske kvinner, men bra er den, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei kvinner! Nå er jeg tom for serier å se, og lurer på om dere andre flotte kvinner har noen serier å anbefale? Jeg liker serier av typen True Blood, The Vampire Diaries, Keeping up with the Kardashians ( ) og desperate housewives. Litt sånn drama, spenning, kjærlighet og intriger! Karakterene i serien må ikke være for unge, ikke noe gossip girls 18 years old opplegg Kunne ikke dy meg ang. trådens emnetittel Anonymous poster hash: 8f1e9...8db Hvis du liker vampire diaries, vil du like ''beauty and the beast''! Kjærlighet, spenning og drama :-) Du finner serien på www.tubeplus.me (ny serie fra 2013), husk å kryss av på ''tv'' før du søker :-) Anonymous poster hash: 11830...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 23. desember 2013 #9 Del Skrevet 23. desember 2013 Army wives Private practise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Del Skrevet 23. desember 2013 witches of east end? Anonymous poster hash: 84d76...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 23. desember 2013 #11 Del Skrevet 23. desember 2013 Pretty Little Liars kanskje? Jenteserie med masse spenning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fitnessr Skrevet 23. desember 2013 #12 Del Skrevet 23. desember 2013 Prison break, orange is the new black, pretty little liars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 23. desember 2013 #13 Del Skrevet 23. desember 2013 Drop Dead diva er ganske morsomt :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #14 Del Skrevet 23. desember 2013 Hvis du liker litt skikkelig mancandy, sjekk ut White Collar med Matt Bomer Anonymous poster hash: 6d270...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mb26 Skrevet 24. desember 2013 #15 Del Skrevet 24. desember 2013 Henger meg på her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 24. desember 2013 #16 Del Skrevet 24. desember 2013 Once upon a time The L word Grey's anatomy Orange is the new black Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snufkin Skrevet 24. desember 2013 #17 Del Skrevet 24. desember 2013 Shameless US Ugly Betty Desperate Housewives Teen Wolf Skins Buffy The Vampire Slayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Del Skrevet 24. desember 2013 Siden du ser på vampire diaries, har du sett the originals? Jeg ser på the real housewives of beverly hills jeg da, haha. Mye drama. Anonymous poster hash: bb01d...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #19 Del Skrevet 26. desember 2013 Mente du at det skulle være pupper i tittelen? Anonymous poster hash: a3a55...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aannoonnyymm97 Skrevet 9. januar 2014 #20 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei kvinner! Nå er jeg tom for serier å se, og lurer på om dere andre flotte kvinner har noen serier å anbefale? Jeg liker serier av typen True Blood, The Vampire Diaries, Keeping up with the Kardashians ( ) og desperate housewives. Litt sånn drama, spenning, kjærlighet og intriger! Karakterene i serien må ikke være for unge, ikke noe gossip girls 18 years old opplegg Kunne ikke dy meg ang. trådens emnetittel Anonymous poster hash: 8f1e9...8db pretty little liars og rawenswood.. Du bør ikke begynne på rawenswood før du er komt sent i sesong 4 på pretty little liars. Då Caleb er i rawenswood.. Fordi de to seriene er den samme, berre at på rawenswood får du se hva caleb gjør i rawenswood, altså " det du ikke får se i pretty little liars" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå