Gå til innhold

TV serier for unge kvinner ( * ) ( * )

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kvinner! Nå er jeg tom for serier å se, og lurer på om dere andre flotte kvinner har noen serier å anbefale?

Jeg liker serier av typen True Blood, The Vampire Diaries, Keeping up with the Kardashians ( :rodme: ) og desperate housewives. Litt sånn drama, spenning, kjærlighet og intriger! Karakterene i serien må ikke være for unge, ikke noe gossip girls 18 years old opplegg :)

Kunne ikke dy meg ang. trådens emnetittel :fnise:

Anonymous poster hash: 8f1e9...8db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei kvinner! Nå er jeg tom for serier å se, og lurer på om dere andre flotte kvinner har noen serier å anbefale?

Jeg liker serier av typen True Blood, The Vampire Diaries, Keeping up with the Kardashians ( :rodme: ) og desperate housewives. Litt sånn drama, spenning, kjærlighet og intriger! Karakterene i serien må ikke være for unge, ikke noe gossip girls 18 years old opplegg :)

Hvis du liker vampire diaries, vil du like ''beauty and the beast''! Kjærlighet, spenning og drama :-)

Du finner serien på www.tubeplus.me (ny serie fra 2013), husk å kryss av på ''tv'' før du søker :-)

Anonymous poster hash: 11830...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du liker litt skikkelig mancandy, sjekk ut White Collar med Matt Bomer :wow::rodmer:

Anonymous poster hash: 6d270...c31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du ser på vampire diaries, har du sett the originals? :)
Jeg ser på the real housewives of beverly hills jeg da, haha. Mye drama.

Anonymous poster hash: bb01d...f12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

pretty little liars og rawenswood.. Du bør ikke begynne på rawenswood før du er komt sent i sesong 4 på pretty little liars. Då Caleb er i rawenswood.. Fordi de to seriene er den samme, berre at på rawenswood får du se hva caleb gjør i rawenswood, altså " det du ikke får se i pretty little liars"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...