AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg blir bare mer og mer irritert ettersom Arne Brimi stadig dukker opp på skjermen for reklame fra ?coop?.. Jeg förstår ingenting av det han sier og for meg blir det bare mummling. Er jeg alene i denne verden om dette? Anonymous poster hash: 9dc66...815 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Tenker du på ICA-reklamen(e), det om sylte og om hva som gir måltidet identitet? Der han sier at du finner denne sylta og flere av juleproduktene hans på ICA? Jeg har ikke norsk som morsmål og har kun lært konservativt bokmål på Oslo vest, og "selv" jeg har ingen problemer med å skjønne det han sier. Bare sjarmerende med dialekter som hans. Han snakker litt slapt og sært, men jeg synes nå ikke det er vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: fa26a...b00 3
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syns han snakker som om han er lettere psykisk utviklingshemmet og forstår heller ikke hva han sier,. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Digger dialekta hans. Den er så ærkenorsk, som det kan få blitt. Og for å være fra Lom, så er han enkel å forstå. Anonymous poster hash: 44c02...37a 3
Sol79 Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Jeg syns han snakker som om han er lettere psykisk utviklingshemmet og forstår heller ikke hva han sier,. Kanskje på tide å utvide horisonten litt da? 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Jeg syns han snakker som om han er lettere psykisk utviklingshemmet og forstår heller ikke hva han sier,. Uff, ja, og du tror kanskje også at Norge er hovedstaden i Sverige? Anonymous poster hash: dfa0e...bee
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Det som plager meg er ikke dialekten i seg selv, men at han ukke åpner munnen når han snakker!! @#$*#*@ Klikker for meg hver gang =pAnonymous poster hash: 56a9b...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå