AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har akkurat fått med en nydelig kjæreste. Han er alt jeg noen gang kunne drømt om. Men er en person jeg ikke greier å slå fra meg. E jeg traff i sommer. Kjente han ikke mer enn en natt, men det var noe der som traff meg midt i hjertet og som gjorde at jeg enda ikke greier å slutte å tenke på ham. Gjør ikke det til vanlig, men om han trykker "liker" på bildene mine på face eller at jeg ser han har publisert noe, så blir jeg med en gang påminnet om han og samtidig litt matt og lei meg. Selv om vi bor fryktelig langt unna hverandre, det kunne ikke blitt noe. Ikke nå. Men det er noe inni meg som bare ikke får til å glemme han og la han gå. Syns det er så rart, for vi har så og si ikke hatt kontakt på et halvtr snart. Likevel greier ikke hodet mitt å koble ut. Min nye kjæreste er så flott alle måter og vi er fryktelig like på mange områder. Og jeg er forelsket. Men med en gang han andre dukker opp, så begynner jeg tenke. Hvordan skal jeg takle dette? Jeg vil glemme han, det er ikke vits for meg å bruke energi på tenke på en mann som bor på andre siden av landet så og si. Hjelp noen?Anonymous poster hash: b85be...b44
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Stakkars kjæresten din, dump han og la han få noen som faktisk fortjener han.....Du skal ikke gå inn i et nytt forhold hvis du har en annen mann i tankene dine...Dette er ikke noe du skal tenke på engang når du går inn i et forhold med en annen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Stakkars kjæresten din, dump han og la han få noen som faktisk fortjener han.....Du skal ikke gå inn i et nytt forhold hvis du har en annen mann i tankene dine...Dette er ikke noe du skal tenke på engang når du går inn i et forhold med en annen. Jeg vet det er helt forferdelig. Men prøver jo å la være. Og det er det jeg spør om hjelp til.. Tenker ikke på ham til vanlig, men når jeg blir påminnet om han, så begynner jeg å kjenne på følelser jeg ikke bør kjenne, når jeg har en kjæreste. TS Anonymous poster hash: b85be...b44
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg vet det er helt forferdelig. Men prøver jo å la være. Og det er det jeg spør om hjelp til.. Tenker ikke på ham til vanlig, men når jeg blir påminnet om han, så begynner jeg å kjenne på følelser jeg ikke bør kjenne, når jeg har en kjæreste. TSAnonymous poster hash: b85be...b44 Kanskje en idè og slette han fra alt? Facebook,telefon eller hvor du enn har han... 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Kanskje en idè og slette han fra alt? Facebook,telefon eller hvor du enn har han... Og hvilken unskyldning skal jeg komme med om han spør hvorfor jeg slettet han, om jeg treffer han i sommer igjen? Har masse felles venner så det er veldig sannsynlig at det kommer til å skje. TS Anonymous poster hash: b85be...b44
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Og hvilken unskyldning skal jeg komme med om han spør hvorfor jeg slettet han, om jeg treffer han i sommer igjen? Har masse felles venner så det er veldig sannsynlig at det kommer til å skje. TSAnonymous poster hash: b85be...b44 Virker ikke ut som du vil ha råd. Er bare til og slette han, han trenger vel ikke og vite alt tenk på din nye kjæreste også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Høres mest ut som du bare var desperat etter å finne en ny fyr og tok den første og beste som er din nåværende kjæreste. Hadde du elsket han virkelig, så hadde du ikke gått å drømt om han andre fyren du ikke en gang kjenner. Anonymous poster hash: de833...31e 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Høres mest ut som du bare var desperat etter å finne en ny fyr og tok den første og beste som er din nåværende kjæreste. Hadde du elsket han virkelig, så hadde du ikke gått å drømt om han andre fyren du ikke en gang kjenner.Anonymous poster hash: de833...31e Det stemmer iallefall ikke. Jeg vil ikke han noen andre enn kjæresten og er kjempeglad og veldig overrasket over at en sånn mann vil ha meg. Det er bare at av og til så stikker det litt når jeg blir påminnet om min flørt i sommer. Jeg går ikke rundt og tenker på han hver dag men det kommer av og til. Dette er jo slett ikke følelser jeg ønsker å ha og som jeg er stolte av, tvert imot. Må kanskje ta til mg tipset og slette han da. Men det hjelper jo ikke om jeg har han på facebook eller ikke når jeg mest sannsynlig vil treffe pp han i sommer igjen. Er redd følelsene skal blusse opp igjen. Men jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å legg bak seg en mann man knapt har møtt. TSAnonymous poster hash: b85be...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå